tiennäyttäjä kirjoitti:rincon loota luistaa jos öljy vähänkin kylmä ,kone oltava lämmin jotta loota ei luista.pakkasella varsinkin herkkä,pitää lämmittää
joo mullakin luisti kylmänä..mutta nyt ei siis luista kylmänäkään.
Olkaas ny tarkkoja niiden öljyjen kanssa. Lukekaa se pieni präntti takuuehdoista ettei 4 vuoden takuu katkea jos käytetään muuta kuin Honda-öljyä laatikossa
Koheltaja kirjoitti:Olkaas ny tarkkoja niiden öljyjen kanssa. Lukekaa se pieni präntti takuuehdoista ettei 4 vuoden takuu katkea jos käytetään muuta kuin Honda-öljyä laatikossa
ei se nyt ihan noin mene,eräs honda-huolto käyttää teboilin öljyjä ja niitä olen huomannut rinconissa toimiviksi.
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
Asiasta vähän sivuun. Paljon rinconin akussa on amppeereita? Meinaa akku hiipua turhan nopiaan. Jos sinne koittas laittaa isomman akun, riittäs sitten virta paremmin.
rincon on tarkka öljyistä. kysyttiin castroltilta mitä öljyä ,suositteli pakkaseen superbike öljyä misä on kytkimen lisä aineet. öljy kestää pakkasta mutta lootan oltava lämmin ,muuten liian liukas öljy.hondan oma öljy ei niin herkkä luistamaan mitä castrol
Mua ihmetyttää tuon hondan virtojen katoaminen. Himoksen kisassa poltin pelkkää kypärän valoa, san boyta. Siis yhtä valoa, jonka pitäs viedä vähän virtaa. No tuli sit se hetki jolloin piti vinssiä käyttää, ja kappas akku tyhjäks. Eli jossain mättää tossa rinconissa, ja tuo ei ollu eka kerta.
Onko muilla ollu tämmöstä ongelmaa?
Tietäs vähän mistä vikaa etsiä, laturista akusta vai jostain muusta
mulla tuossa minun hondassa on semmonen vika et aina kun vettä sataa kaatamalla ja hondan päällä ei ole mitään suojapeitettä niin kun yritän mennä käynistämään niin hondasta ei löydy vapaa vaihdettaa enkä voi silloin käynistää mönkijää
Nyt on ollut honda takuuhuollossa siitä kun eivät vaihteet tomineet kunnolla niinkuin aikaisemmin sanoin, selvästikin koneen lämpeneminen vaikutti siihen. Ollut nyt viikon huollossa ja on luultavasti seuraavankin, kun ei ole vikaa vielä löytynyt. Ilmoittelempa kun löytyy niin tietääpähän muutki mikäli ilmenee.
EDIT: Nyt on Honda tullut huollosta, jonku ohjaus yksikön ne sieltä vaihto niin alko vaihteet pelittään, nyt toimii taas. Takuuseehan se tietenkin meni.
EDIT2: Eipä toiminu tuolla ja uusiksi huoltoon, pojat aukasivat kaikki liittimet ja puhistiva, olivat täynnä paskaa, tiivisteet jostaki syystä pettäny. Kumma homma että eivät ensin niitä tarkistaneet. Nyt toimii kuin uusi.