Jelppivä
Jelppivä
Osaisko kukaan kertoa, että mistä johtuu kun laittaa pakin päälle, niin kone alkaa käymään pätkimällä eikä kestä laittaa kierroksia? Myöskin jos joku tietää kytkimen säädöstä?? Onko säädettävissä? Veto vähän päällä koko ajan. Kyseessä on Honda 500 TRX Rubicon.
Aja millä ajat, mutta Hondalla loput!!
- blue Honda Trx
- Tracks
- Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
Vuosimalli on 2001. Tahtoo mun Honda pätkiä näköjään jo eteenpäin mentäessäki?? Höh! Taidampa käväistä ainaski tulppakaupassablue Honda Trx kirjoitti:onko tuo sinun rubicon tätä uutta mallia?
vanhassa mallissa saa kyllä peruttaa aika hiton kovaa ennenkuin rajoitin lyö päällä.
ei minun 450 foremanissa ala pätkii kun laittaa pakin päälle.

Re: Jelppivä
Jeps. Vika löytyi ja korjattu. Vaihteiston kulma-anturi oli sökö. Sain hommattua kytkentäkaaviot ja vikakoodit/koodien luku ohjeet, joten homma hoitui suht.helpostiTikru kirjoitti:Osaisko kukaan kertoa, että mistä johtuu kun laittaa pakin päälle, niin kone alkaa käymään pätkimällä eikä kestä laittaa kierroksia? Myöskin jos joku tietää kytkimen säädöstä?? Onko säädettävissä? Veto vähän päällä koko ajan. Kyseessä on Honda 500 TRX Rubicon.

Ja menoksi...

- blue Honda Trx
- Tracks
- Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
Eli, jos käy niin harvinainen tapaus, että Hondaan tulee jokin sähköinen vika niin vian pystyy paikallistamaan ns.vilkkukoodilla nuolinäppäimiä hyväksi käyttäen. Koodit ja ohjeet käy jokaiseen Hondaan jossa on hydrostaattinen vaihteisto.blue Honda Trx kirjoitti:mitä ihmeen koodeja![]()
![]()

- de_Lortto
- 4WD
- Paikkakunta: Keski-Pohjanmaa Mönkijä: Honda Rincon Skype: de_Lortto
Mun rinconilla pääsee pakilla 11mph. sitten alkaa rajotin hakkaan päälle.blue Honda Trx kirjoitti:onko tuo sinun rubicon tätä uutta mallia?
vanhassa mallissa saa kyllä peruttaa aika hiton kovaa ennenkuin rajoitin lyö päällä.
ei minun 450 foremanissa ala pätkii kun laittaa pakin päälle.
Ride the red or stay home...