Nyt tarttee helppiä. Elikkäs ongelma on virran katoaminen. Ajoin äsken 4 km kaikki valot päällä (omat valot ja kaksi sun boyta) hakemaan hiekka kuormaa pihaan. Perillä sammutin omat valot ja jätin kaksi sun boy palamaan eteen ja yhden taakse, mönkijä jäi käyntiin. Kuormaa tehdessä huomasin akun tyhjenevän, nelikon merkkivalo alko vilkkumaan. No eihän siinä auttanu muuta kun sammuttaa kone ja nykästä mönkijä käyntiin, jotta saan taas nelikon toimimaan. Tätä virtojen katoamista on tapahtunu monta kertaa ennenkin, akunkin olen uusinut. Himoksen kisassa kävi mm. samalla tavalla vinssatessa, vaikka käytin vain yhtä sun boyta kypärässä. Hyvät neuvot on nyt tarpeen. Kiitos etukäteen neuvoista, jos tästä tekstistä nyt kukaan selkoa saa
PS. olen kuullut, että laturin pitäs jaksaa tuottaa virtaa tolle valo määrälle. Tiedä sitten.
Omastani raihdetangonpäät vaihdettiin ilmaiseksi juuri ennenkuin ostin sen edelliseltä omistajalta, kun asiasta häneltä kysyin. Ei ollut tiennyt koko jutusta.
Mulla purkasi virran oikosessa olleeseen vinssin kapulaan. Mallia gern. Toinen tai kolmas kapula menossa jo, imee kuin tampax, muttei päällepäin huomaa mitään...
Jos mittari sekoilee kun virrat pistää päälle,nii kannattaa lämpöpuhaltimella puhaltaa mittariskoo lämmintä ilmaa noin tunnin aja..Ja kokeile sitte..Itellä onnistuu tuo aina..Sama konsti pätee myös jos vapaalla näyttää peruutusvaihteen valoa.Ja ylikuumentumis valoa jollakin tietyllä vaihteella.Toivottavasti sait selvän.Ja jos minuutit/tunnit juoksee mittarissa..
Viimeksi muokannut rekisteri, 21 Tammi 2008 21:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
onko kellään muulla hondan crossimönkijää? mulla on vm.2001 honda trx400ex -crossari ja siinä ääntää perä tosi ilkeästi. ääni kuuluu taka-akseleiden juuresta. onkohan vika jarrupaloissa vai laakereissa vai missä?
Kävin eilen ajamassa muutaman kilometrin suht reilulla vauhdilla. Kun pysähdyin jätin mönkijän tyhjä käynnille, samalla huomasin pakoputkessa tulevan sinistä liekkiä. Sininen liekki palo putkessa noin minuutinajan. Mistä tämä sininen liekki johtuu? Ilmeisesti seoksissa jotain vikaa
mima kirjoitti:Kävin eilen ajamassa muutaman kilometrin suht reilulla vauhdilla. Kun pysähdyin jätin mönkijän tyhjä käynnille, samalla huomasin pakoputkessa tulevan sinistä liekkiä. Sininen liekki palo putkessa noin minuutinajan. Mistä tämä sininen liekki johtuu? Ilmeisesti seoksissa jotain vikaa
On varmaa..Bensaa saattanu tulla pakokaasun mukana ja sitte syttyä tuleen.
Mikäköhän hondaan tuli, kun mittaristo lakkasi toimimasta... Taustavalo ja merkkivalot toimivat, mutta digitaalinen näyttö on kuollut. Liittimet näyttivät olevan paikallaan (kaiken paskan alla), ja sulakkeet ovat kunnossa. Näytön sisällä on ollut usein kosteutta, olisikohan siitä mennyt rikki?
kun kone on kylmä, suunnanvaihtaja ei mene perille asti etiäpäin mentäessä.pitää ottaa vauhtia vähän ja löysätä ,sitten vaihtaja loksahtaa perille. kone kuuma sitten pelaa .tällä hommalla särkee kohtuudella lootan kun vetää vajalla hampailla
Kannattaa tarkistaa ekaks et suunnanvaihtajan "vaijeri" on kiinni kunnol molemmista päistä ja säätö kohdallaan. Seuraavaks et koneessa on voiteluainetta riittävästi ja oikeanlaista!! Tyhjäkäynti ei vaikuta hirveästi..Mikäli tuntuu et nää asiat kunnos ni sit pajalle. Ensimmäisis rinconeis (kaasari) oli vähän kyseistä ongelmaa. Nykyisin tosi harvinaista..Tosin kaiken saa rikki jos haluaa