Honda TRX 420&350 Fourtrax 4x4
Honda TRX 420&350 Fourtrax 4x4
Eli siis olen kiinnostunut näistä kahdesta kyseisestä mallista
Kysymyksiä:
a)Miten vekotin on pelannut?
b)Onko paljon modauksia täytyny tehdä?
c)Onko hyvin osia saatavilla?
d)Toimiiko hyvin maastossa?
En vielä ihan likiaikoina aio hankkia eli ehkä vast ensi vuoden puolella mutta olisi kiva tietää etukäteen.
Kysymyksiä:
a)Miten vekotin on pelannut?
b)Onko paljon modauksia täytyny tehdä?
c)Onko hyvin osia saatavilla?
d)Toimiiko hyvin maastossa?
En vielä ihan likiaikoina aio hankkia eli ehkä vast ensi vuoden puolella mutta olisi kiva tietää etukäteen.
Viimeksi muokannut Cross Dog, 22 Touko 2008 07:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Roosa999
- Ylläpitäjä
- Viestit: 10879
- Liittynyt: 09 Tammi 2005 21:42
- Mönkijä:: Honda
- Paikkakunta: Honda TRX Foreman 500 T3,Yamaha Breeze
- Viesti:
Mullapa on tuollainen ollut Viime elokuusta lähtien:
Ohessa vastauskia kysymyksiisi:
Kysymyksiä:
a)Miten vekotin on pelannut?
Laitteessa ei ole ollut vian vikaa. Alle 10 tuntisena joskus sammahteli, nyttemiin notkistuneena käy hyvin ja ei sammuile kuin korkeintaan ihan kylmänä pakkaskelillä
b)Onko paljon modauksia täytyny tehdä?
Itse koneeseen on asennettu Öhlinsin alusta, mutta originaalillakin pärjää. Tää on ehkä vähän hifistelyä, mutta hieman enemmän, 20mm, tuli ulosjoustoa, ilman että nivelet on siitä kärsineet.
Asennetut lisävarusteet:
Vinssi: WARN 25XT kauko-ohjaimella
Pohjapanssari Team Tuulia kuitupanssari
HiD-Kaasupurkausvalo mallia Yepnet
Takana Sunsboy Peruutusvalona
Renkaina Interco Swamplite 26" koossa Douglas RAttleSnake vanteilla. Ei ota minnekkään kiinni ja toimii hyvin kyseisessä laitteeessa. En suosittele isompia kiekkoja.
Itse koneeseen, Runkoon jne ei ole modauksia tehty. Penkkiä myöten ajettu vedessä ja toimii.
c)Onko hyvin osia saatavilla?
Varusteita hyvin saatavilla. Varaosia en ole tarvinnut
d)Toimiiko hyvin maastossa?
Suhteellinen kysymys: Mutta kevyenä koneena antaa paljon anteeksi ja menee monesta paikasta, kun isot on kiinni. Koonsa puolesta ketterä.
Lisäplussat:
- Iso laturi 360w, mitattu
- LED takavalo. Ei tarvitse tusata polttimoiden kanssa
- Mittariston merkkivalot totetutettu ledein. Ei vaihtotarvetta sielläkään
- Kulutus mitättömän pieni.
- Ruisku tuntuu olevan hyvin suunniteltu ja ruiskukartta kattaa ainakin seossäädöt -32 pakkaseen
- Jäykkäperäisenä jää perävanssarin varaa killimään syvässä, eikä kaiva itseään poteroon, kuten erillisjousitetut. Tästä ei mitään lisäkeskustelua tarvitse järjestää. Totean vaan oman kokemuksen Polleen verrattuna, kun alla on todella pehmeää. Tämä kulkee käsikädessä laitteen keveyden kanssa.
- Lyhyt keulan ylitys 26" renkailla. Ei varsinaista modaustarvetta ojaylityksia ajatellen. Jotkun ovat purkaneet koko keulan pois, mutta toistaiseksi ei minulla tarvetta.
-Katteita on taivutettu, kaadettu kiven, ja itseni
päälle, mutta ei mene rikki. Ei edes astinlaudat ole hajonneet, mutta panssari on toki astinlautoihin saakka.
Parannettavat kohdat.
- Talvi- ja hankiajoa ajatellen, voisi olla 5-10 kw enempi paukkua. Järjestettävissä, mutta aika marginaalinen tarve minun käyttöön.
- Jäykkäperäisenä seuraa kivet ja kannot. (Muna/Kana)
- Peruutusvaihteen turvatoiminne ( Nappulan ja jarrun painaminen) välillä iiskottaa, mutta siihen tottuu. Saa kytkettyä kyllä pois toiminnasta.
- Omat valothan näissä on melkein järjestään kehnot.
Oliskos tuossa asiantynkää?
Ohessa vastauskia kysymyksiisi:
Kysymyksiä:
a)Miten vekotin on pelannut?
Laitteessa ei ole ollut vian vikaa. Alle 10 tuntisena joskus sammahteli, nyttemiin notkistuneena käy hyvin ja ei sammuile kuin korkeintaan ihan kylmänä pakkaskelillä
b)Onko paljon modauksia täytyny tehdä?
Itse koneeseen on asennettu Öhlinsin alusta, mutta originaalillakin pärjää. Tää on ehkä vähän hifistelyä, mutta hieman enemmän, 20mm, tuli ulosjoustoa, ilman että nivelet on siitä kärsineet.
Asennetut lisävarusteet:
Vinssi: WARN 25XT kauko-ohjaimella
Pohjapanssari Team Tuulia kuitupanssari
HiD-Kaasupurkausvalo mallia Yepnet
Takana Sunsboy Peruutusvalona
Renkaina Interco Swamplite 26" koossa Douglas RAttleSnake vanteilla. Ei ota minnekkään kiinni ja toimii hyvin kyseisessä laitteeessa. En suosittele isompia kiekkoja.
Itse koneeseen, Runkoon jne ei ole modauksia tehty. Penkkiä myöten ajettu vedessä ja toimii.
c)Onko hyvin osia saatavilla?
Varusteita hyvin saatavilla. Varaosia en ole tarvinnut
d)Toimiiko hyvin maastossa?
Suhteellinen kysymys: Mutta kevyenä koneena antaa paljon anteeksi ja menee monesta paikasta, kun isot on kiinni. Koonsa puolesta ketterä.
Lisäplussat:
- Iso laturi 360w, mitattu
- LED takavalo. Ei tarvitse tusata polttimoiden kanssa
- Mittariston merkkivalot totetutettu ledein. Ei vaihtotarvetta sielläkään
- Kulutus mitättömän pieni.
- Ruisku tuntuu olevan hyvin suunniteltu ja ruiskukartta kattaa ainakin seossäädöt -32 pakkaseen
- Jäykkäperäisenä jää perävanssarin varaa killimään syvässä, eikä kaiva itseään poteroon, kuten erillisjousitetut. Tästä ei mitään lisäkeskustelua tarvitse järjestää. Totean vaan oman kokemuksen Polleen verrattuna, kun alla on todella pehmeää. Tämä kulkee käsikädessä laitteen keveyden kanssa.
- Lyhyt keulan ylitys 26" renkailla. Ei varsinaista modaustarvetta ojaylityksia ajatellen. Jotkun ovat purkaneet koko keulan pois, mutta toistaiseksi ei minulla tarvetta.
-Katteita on taivutettu, kaadettu kiven, ja itseni

Parannettavat kohdat.
- Talvi- ja hankiajoa ajatellen, voisi olla 5-10 kw enempi paukkua. Järjestettävissä, mutta aika marginaalinen tarve minun käyttöön.
- Jäykkäperäisenä seuraa kivet ja kannot. (Muna/Kana)
- Peruutusvaihteen turvatoiminne ( Nappulan ja jarrun painaminen) välillä iiskottaa, mutta siihen tottuu. Saa kytkettyä kyllä pois toiminnasta.
- Omat valothan näissä on melkein järjestään kehnot.
Oliskos tuossa asiantynkää?
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
- Roosa999
- Ylläpitäjä
- Viestit: 10879
- Liittynyt: 09 Tammi 2005 21:42
- Mönkijä:: Honda
- Paikkakunta: Honda TRX Foreman 500 T3,Yamaha Breeze
- Viesti:
Hannu Pirttilä Oy
Hämeensaarentie 4, 13100 HÄMEENLINNA
Puh. 03-6828621 fax 03-6537541
www.pirttila.com
Hyvinkään Konetalo Oy
Helletorpankatu 3, 05830 HYVINKÄÄ
Puh. 019-4267100 fax 019-4267130
www.konetalo.fi/ email: konetalo@penttila.inet.fi
Karkkilan Pyörä ja Moottori Ky
Valtatie 14, 03600 KARKKILA
Puh. 09-2255835 fax 09-2259480
Puutarhakone Oy
Maisalantie 18, 04600 MÄNTSÄLÄ
Puh. 019 6873512 fax 019 6873511
LADECO OY
Periäistentie 65, 05200 RAJAMÄKI
Puh. 050-5661350
www.ladeco.fi email: myynti@ladeco.fi
Oliskos noista joku riittävän lähellä Lopen kuntaa?
Hämeensaarentie 4, 13100 HÄMEENLINNA
Puh. 03-6828621 fax 03-6537541
www.pirttila.com
Hyvinkään Konetalo Oy
Helletorpankatu 3, 05830 HYVINKÄÄ
Puh. 019-4267100 fax 019-4267130
www.konetalo.fi/ email: konetalo@penttila.inet.fi
Karkkilan Pyörä ja Moottori Ky
Valtatie 14, 03600 KARKKILA
Puh. 09-2255835 fax 09-2259480
Puutarhakone Oy
Maisalantie 18, 04600 MÄNTSÄLÄ
Puh. 019 6873512 fax 019 6873511
LADECO OY
Periäistentie 65, 05200 RAJAMÄKI
Puh. 050-5661350
www.ladeco.fi email: myynti@ladeco.fi
Oliskos noista joku riittävän lähellä Lopen kuntaa?
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
- Roosa999
- Ylläpitäjä
- Viestit: 10879
- Liittynyt: 09 Tammi 2005 21:42
- Mönkijä:: Honda
- Paikkakunta: Honda TRX Foreman 500 T3,Yamaha Breeze
- Viesti:
Pääsääntöisesti kaikissa on ihan onneton panssari, eli ei käytännössä liukupanssaria lainkaan. Koskee melkein kaikkia merkkejä ja malleja. Joissakin malleissa on täyspanssari, jolla todella tekee jotakin. Taisi mönkijät lehden mönhkötestissä mainittu BRP:n panssari olla sellainen kunnollinen.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
- Roosa999
- Ylläpitäjä
- Viestit: 10879
- Liittynyt: 09 Tammi 2005 21:42
- Mönkijä:: Honda
- Paikkakunta: Honda TRX Foreman 500 T3,Yamaha Breeze
- Viesti:
Älä ota jalkavaihteista. Varmasti toki toimii, mutta itselläni oli sellaisen kanssa Trialissa varsin paljon vaikeuksia, kun piti astinlaudalta toiselle taiteilla ja jatkuvasti oli ajosaapas siinä vaihdekeinussa kiinni.
350 malleja löytyy FE-mallia, jossa nappivaihteet, joten sellaista voit jo harkitakin. 350:stä voidaan sanoa, että on yksi luomakunnan luotettavimmista koneista ja osaavissa käsissä menee erittäin vaikeista paikoista. Kattuluksen Sami on moisella ällistyttänyt monesti muita ja renkaina vielä lisut 25" Bear Clawit
350 malleja löytyy FE-mallia, jossa nappivaihteet, joten sellaista voit jo harkitakin. 350:stä voidaan sanoa, että on yksi luomakunnan luotettavimmista koneista ja osaavissa käsissä menee erittäin vaikeista paikoista. Kattuluksen Sami on moisella ällistyttänyt monesti muita ja renkaina vielä lisut 25" Bear Clawit

Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress