Honda trx 350 fm/fe fourtrax
TRX 350FM
Ostin juuri uuden TRX 350 mönkkärin ja ajattelin täällä kysellä jos joillain olisi kokemusta kyseisestä pelistä niin ottaisin mielelläni vastaan vinkkejä heikkouksista/ muista asioista mitä tulisi ottaa käytössä huomioon koska harrastus on minulle uusi.
Mönkijä myyty ja elämä hymyilee
Tänään harjoiteltiin kaverin kanssa keulimista ja huomasin koneen hieman pätkivän kun keuli tosi pystyssä asennossa, onkohan tuo ihan normaalia mönkijöissä vai vaan hondan "ominaisuus"?
Onnistuin myös saamaan mönkijän keulittua pystyyn ja silloin kaasarin alaosasta tulevasta mustasta letkusta (kenties joku poistoletku?) valui bensaa aika reippaasti.
Onnistuin myös saamaan mönkijän keulittua pystyyn ja silloin kaasarin alaosasta tulevasta mustasta letkusta (kenties joku poistoletku?) valui bensaa aika reippaasti.
Mönkijä myyty ja elämä hymyilee
-
- Noppeli
-
- 6WD
- Mönkijä:: Polaris Sportsman 500 H.O -12
Se letku, josta sitä bensaa vuotaa on kaasuttimen ylivuotoletku, josta tulee bensaa silloin kun kaasutin on liika vinossa. Eli jos sieltä ei pääse bensaa pois niin sitä bensaa pääsee johonki mihinkä sen ei tarttisi mennä ja sitten tulee varmaan joku toimintahäiriö kaasuttimeen.
Ja se pätkiminen voi johtua siitä että siinä mönkijässä voi olla joku turva systeemi että se yrittää sammutaa koneen jos se meinaa kaatua, muistaakseni täällä foorumissa oli juttua jossain että jonkun catti olisi tehnyt samoin.
Ja se pätkiminen voi johtua siitä että siinä mönkijässä voi olla joku turva systeemi että se yrittää sammutaa koneen jos se meinaa kaatua, muistaakseni täällä foorumissa oli juttua jossain että jonkun catti olisi tehnyt samoin.
Ylivuotoletku
Käsittääkseni ylivuotoletkua ei kannata johtaa takasin tankkiin, tankkihan on aika usein kaasarin yläpuolella ja jos johdetaan kaasarita ylöspäin ei ylivuotoletku enään toimi. Vuoto joka sieltä tulee on aika vähäistä l. ei juurikaan vakutusta kulutuksen, mikäli et aja jatkuvasti keulien.
Meniköhän se jotenkin näin?
Meniköhän se jotenkin näin?
-
- Kunniajäsen!!!
- Mönkijä:: Suzuki LT-F4WD
- Viesti:
Pystyssä!
Kaveri joka tekee Honda TRX250 -mönkijällä näytöstyyppistä ajoa kertoi että kun sillä keulii ihan pystyssä niin kone tuppaa saamaan liikaa soppaa "VÄKISIN", pätkiminen johtunee tässäkin kohtaa siittä. Koneeseen menee tilanteessa väärin soppaa. Tosin sitten tuo turvatoimi mistä on ollut puhetta pätkii sytytys virtaa jos kaasarin neula tai jokin muu mekanismi jää jumiin. Ainakin pollessa tuo neulan jumiin jäänti on tietääkseni sellainen mistä koneen sytytys virta katkeaa...
Tässä tilanteessa tosin kaasarin ongelma on juuri tuo ylivuoto ja toiminta häiriöt väärässä asennossa. Olen tuossa miettinyt asiaa ennenkin ja luulen että ruisku koneiden tullessa tästäkin päästään vai mitä, onko kokemuksia
Sammy

Tässä tilanteessa tosin kaasarin ongelma on juuri tuo ylivuoto ja toiminta häiriöt väärässä asennossa. Olen tuossa miettinyt asiaa ennenkin ja luulen että ruisku koneiden tullessa tästäkin päästään vai mitä, onko kokemuksia

Sammy
- blue Honda Trx
- Tracks
- Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
afterburner
joo, eiköhän sen ole tarkoituskin olla *ylivuoto*letku eikä mikään paluulinja.. anton..että sellaista... eikä asenneta siihen nyt mitään pumppua että sen bensiinin sais takaisin sinne tankkiin.. Jooko..
air time