Olin tänään noutamassa uutta 08 500 foremannia liikkeestä ja opastuksen aikana kone sammui eikä enää käyntiin millään????? ei kuulemma oo hondat aikaisemmin tälläistä tehnyt, tuliko ostettua susi kone
kyllä tuttaa kun oli tarkoitus lähteä mukuloita ajeluttaan. Sinne jäi kaupan pihaan mönkkäri nököttään ja polkupyörällä on ajeltava.
Mutta ei ole laatukamppeiden perusongelma kuvailemasi vika. Tämä ei koske Hondaa ainoastaan, vaan siis kaikkia.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala https://www.pariuraa.fi/wordpress
Ei ollu iso vika, polttoainemittari näytti että menovettä on mutta totuus oli toinen ei saanu honta menovettä bensaa tankkiin ja mentiin myyjä pahoitteli huolimattomuuttaan..
1998, kun oli sellainen paku alla. Meni jokin käynnistyksenesto jumppaseen...poksin vaihtoivat
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala https://www.pariuraa.fi/wordpress
Mullon hondassani semmonen vika. Ainaku ajaa vaikka nokka edellä ojaan, ja honda jää siihe sit kiinni. Aikasa kun kaasuttelee ni honda ei saa bensaa ja sammuu.. Eli nokkaku on alas päi ni sammuu. Mut jos perse on alhaalla ni sit kyllä toimii.
rekisteri kirjoitti:Mullon hondassani semmonen vika. Ainaku ajaa vaikka nokka edellä ojaan, ja honda jää siihe sit kiinni. Aikasa kun kaasuttelee ni honda ei saa bensaa ja sammuu.. Eli nokkaku on alas päi ni sammuu. Mut jos perse on alhaalla ni sit kyllä toimii.
Taitaapi olla ominaisuus. Olen kuullut joskus tollaisesta viasta/ominaisuudesta, mutta kun en millään muista mikä sen aiheuttaa.
Kertokee viisaammat kun ei itelle muistu mieleen.
Oli viime jouluna mielenkiintoinen kokemus lähteä kuusta metsästä hakemaan. Nilkka murtunut ja aattelin, että kyllä mä yhden kuusen ilman keppejä haen. Eiku kärry perään ja metsään. No tuli sitten se yksi pahanen sarkaoja. Keula vastapenkkaan pahasti jumiin ja kärry sopivasti poikittain ettei antanut edes peruuttaa... siinä vähän aikaa jumpattua sammui sitten se konekin!! Ei muuta kuin murtuneella nilkalla siirtämään telikärryä pidemälle poikittain jotta saa telin ympärille vinssin narun kiinni ja kiskottua koneen takaperin pois ojasta... toivoa vain sopi, että akussa riitti struga jotta pääsi vaateriin ja sai taas koneen käyntiin... juuri riitti. Varmaan ainoa kerta kun on kunnolla ketuttanut Honta. Tuon jälkeen on tainnut kerran tai kaksi uusia tuo seikka.