

Tosin nykyinen jammu ja edelliset pollet eivät hukanneet nestettä piskoakaan jotta hauskahan se olisi tietää minne honda saa sen hukattua

Ei kyllä kuulosta järkevältä että näin olisi mutta helposti saattas kumminkin olla isompikin määrä kansia vetästy pikkasen rapulle,kieroon tai jotenkin muuten vituks jos koneessa/ohjelmassa ollu joku viba tietyssä erässä ja kun kumminkin puhutaan näin olemattomasta vuodosta olisi voinut erä päästä läpi tarkistuksistakin kokoonpanoon !Trent kirjoitti:En voi uskoa, että jokaisessa uuden karheassa Rinconisssa tuo kannen tiiviste vuotaisi... Pakko johtua jostain muusta...
Aikoinaan ihmettelin kun omassa vesijetissä paloi kannen tiivisteitä jatkuvalla syötöllä 1h ajan jälkeen. Kansi silloin tilattiin jenkeistä mitta tilaus työnä. Kiire oli kun osat tuli niin. laitoin kiinni sen kummempia ihmettelyjä. Kolmannen tunnin jälkeen /tiivisteen palon jälkeen aloin mittaan kantta ja kas kummaa, irrotettava palotilan pinnat oli 0,7mm kierossa. oletin 100% työn laatuun kisa osien tekijään, ja että testaavat käytännössä ennen kuin laittavat osia asiakkaalle. Näin ei vain ollut, joten jouduin tekeen reklamaation ko. pajaan. No 6 päivässä tuli uusi palotila ja toimi moiteetta, niin kauan kun itellä oli tämä ko. vesijetti.Trent kirjoitti:En voi uskoa, että jokaisessa uuden karheassa Rinconisssa tuo kannen tiiviste vuotaisi... Pakko johtua jostain muusta...
Trent kirjoitti:En voi uskoa, että jokaisessa uuden karheassa Rinconisssa tuo kannen tiiviste vuotaisi... Pakko johtua jostain muusta...
Trent kirjoitti:En voi uskoa, että jokaisessa uuden karheassa Rinconisssa tuo kannen tiiviste vuotaisi... Pakko johtua jostain muusta...