Rinconin vetokyky

Keskustelua Honda mönkijöistä.
Avatar
Egegla
3WD
Viestit: 96
Liittynyt: 03 Heinä 2008 11:04
Mönkijä:: Suzuki "TossuMopo"
Paikkakunta: Kangasniemi

Re: Rinconin vetokyky

Viesti Kirjoittaja Egegla »

Juhniz kirjoitti:
Trent kirjoitti:Pollen omistajakaverini haukkuvat Rinconia kirpuksi, mutta parempi sekin kuin tuollainen maansiirtokone Polle... :lol:
Ajetaan sun ylittes lauantaina, ja kaikki tallentuu kaitanauhalle. :badgrin:
Trentti saa ängettyä rincun sellasista rakoloista johon pollella ei oo mitään asiaa :wink:
On nähty monasti miten kirpunp**ka kusetteloo isommat rohjot kun lähetään pujottelemaan ahtaisiin ryteiköihin :mrgreen:
Tosin sitten kuppi tahtoo kääntyä kun lähetään kyntämään sellasiin paikkoihin jossa tarvittaan kokoa ja massaa... On tullu kokemusta tolla suskan itikan kokosella runnerilla, siis miten tulee pataan kun isommat alkaa möyriä ja pienet karkaa omista koloistaan :roll:
TossuMopo, se veteraani luokan 7 miljoonaa vaihteinen mönkömaailman salainen ase, menee mihin vain jos ei jää kiinni... tai muuten ruppee poikimaan... no olispahan ainakin mehtä täynnä pikkumönköjä sen jälkeen.
sauer202
Noppeli
Viestit: 21
Liittynyt: 29 Joulu 2008 14:18

Re: Rinconin vetokyky

Viesti Kirjoittaja sauer202 »

Kiitokset Villev:lle sekä muille aiheseen vastanneille (trent,koheltaja).Muilla nyt taisikin mennä hommat myyntilukujen luettelemiseksi.Hondaahan kyllä kehutaan matalimmaksi,tylsimmäksi,puhumattakaan tehottomimmasta mönkijästä mitä merkkimarkkinoilta löytyy,mutta jostain kumman syystä tyytyväisten asiakkaiden määrä on valtava.Edelleenkin kaipaisin viestejä sellaisilta kuskeilta joilla on ollut/on molemmat.
Avatar
Jere itte
Tracks
Viestit: 1693
Liittynyt: 12 Maalis 2006 13:05
Paikkakunta: Lempäälä

Re: Rinconin vetokyky

Viesti Kirjoittaja Jere itte »

No, mullahan on ollut aiemmin Canamin 800:nen tieliikenne Outlanderi ja nyt on tuo Rincon. Metsässä kun ajellaan, niin ennemmin menen Hondalla, sanoo kuka tahansa mitä tahansa. Huomattavasti ketterämpi ja kevyempi prutkutella kivien, ojien ja puiden yli, ja vaihteisto on aika herkku pusikossa, kunhan ei pistä yli 27" renkaita. Yli 27" renkaat kun laittaa, kannattaa laitattaa Oleniuksella (???korjatkaa jos muistan väärin) se vaihteiston hidastussarja.
Cananen on järeämpi, sen hidas aluevaihteisto on jonkin verran liian nopea hitaaseen triali-ajoon 27" renkailla. Metsäautoteitä ja maanteitä pitkin kun mennään, niin siinä on Cana elementissään. Voisi sanoa että kun peukun työntää pohjaan, on kuin Jumalan käsi työntäisi eteenpäin, jos on vaan pitävä alusta renkaiden alla. Canan vari nappasi ihan terhakasti kiinni, tietynlaisessa metsäajossa olisin kaivannut ehkä pehmeämmin kiinni ottavaa varia, mutta kokonaisuutena ihan hyvä jos ajaa enemmän tiellä kuin pusikossa.

Kummassakaan en havainnut sen kummempia vikoja tai ongelmia, etuperän ja lukon ominaisuudet molemmissa "ei-niin-hyvät" verrattuna Polariksen vastaavaan. Tosin, monta on jo löytynyt paikkaa mistä Rincon tulee nätisti ajamalla ylös, Polariksella joutuu runnomaan hillittömällä kuopimisella kun ei muuten tule. ;)

Valkkaat vähän sen mukaan kamppeen että missä eniten tulet sillä ajamaan. Molemmissa takuut toimii hyvin, eikä varsinaisia takuuongelmia juurikaan ole sen enempää kuin missään muussa "merkkikoneessa".
l Kipu on vain tunne l
sauer202
Noppeli
Viestit: 21
Liittynyt: 29 Joulu 2008 14:18

Re: Rinconin vetokyky

Viesti Kirjoittaja sauer202 »

Kiitokset kaikille vinkeistä.Rinconi on nyt tilattu,ja sen pitisi saapua jo huomenna.Suurempia renkaita en vielä saanut hankituksi mutta ehtiihän nuo hieman myöhemminkin.
Vastaa Viestiin