jomman kumman hommaan.. ton vm honda samantehoinen kuin suzuki?
suzuki kait kevyempi?
suzuki ois 500e halvempi,mut harmittaa sit,jos honda on paljonkin ripeempi..
honda trx450 vm05 vs ltz400 vm07
honda trx450 vm05 vs ltz400 vm07
suzuki lt250r-85
polaris predator500-03,05,06,07 outlaw500 -06
honda trx450r/cr500 -04,trx450er-08
yamaha tri-z250-85
yamaha yfz450-04,07,08
yamaha raptor660-05,700-06
yamaha banshee370cc-05
ktm 540
kawasaki kfx450r-09tl
suzuki ltr450-07tl
ktm xc525-08
polaris predator500-03,05,06,07 outlaw500 -06
honda trx450r/cr500 -04,trx450er-08
yamaha tri-z250-85
yamaha yfz450-04,07,08
yamaha raptor660-05,700-06
yamaha banshee370cc-05
ktm 540
kawasaki kfx450r-09tl
suzuki ltr450-07tl
ktm xc525-08
Re: honda trx450 vm05 vs ltz400 vm07
taitaa se punanen olla keveempi ja ripeempi>onhan se kuiteski ns.kisapeli verraten LTZ;han 

Keltaiset: noppeli 450, RM-Z 250 ja RM85L, porkkanasorvaamosta SX65, GasGas 280TXT
Re: honda trx450 vm05 vs ltz400 vm07
no suzuki kerkes mennä... kai se hondaki menee
suzuki lt250r-85
polaris predator500-03,05,06,07 outlaw500 -06
honda trx450r/cr500 -04,trx450er-08
yamaha tri-z250-85
yamaha yfz450-04,07,08
yamaha raptor660-05,700-06
yamaha banshee370cc-05
ktm 540
kawasaki kfx450r-09tl
suzuki ltr450-07tl
ktm xc525-08
polaris predator500-03,05,06,07 outlaw500 -06
honda trx450r/cr500 -04,trx450er-08
yamaha tri-z250-85
yamaha yfz450-04,07,08
yamaha raptor660-05,700-06
yamaha banshee370cc-05
ktm 540
kawasaki kfx450r-09tl
suzuki ltr450-07tl
ktm xc525-08
-
- 2WD
- Viestit: 59
- Liittynyt: 27 Heinä 2007 21:14
- Mönkijä:: kfx450
- Paikkakunta: etelä-pohjanmaa
Re: honda trx450 vm05 vs ltz400 vm07
hondahan on kova peli!!iskarit vaan on melko kovat,eli vähän simmausta tai parempia keppejä tilalle niin hyvä on!!
Re: honda trx450 vm05 vs ltz400 vm07
mönkijällä 160h ajettu,kiertaria ei vaihdettu kertaakaan??? mäntä sentään vaihdettu
kauanko näitte pitäs kestää ja kuka tietää todelliset hepat? haulla ei oikeen löytynyt
kauanko näitte pitäs kestää ja kuka tietää todelliset hepat? haulla ei oikeen löytynyt
suzuki lt250r-85
polaris predator500-03,05,06,07 outlaw500 -06
honda trx450r/cr500 -04,trx450er-08
yamaha tri-z250-85
yamaha yfz450-04,07,08
yamaha raptor660-05,700-06
yamaha banshee370cc-05
ktm 540
kawasaki kfx450r-09tl
suzuki ltr450-07tl
ktm xc525-08
polaris predator500-03,05,06,07 outlaw500 -06
honda trx450r/cr500 -04,trx450er-08
yamaha tri-z250-85
yamaha yfz450-04,07,08
yamaha raptor660-05,700-06
yamaha banshee370cc-05
ktm 540
kawasaki kfx450r-09tl
suzuki ltr450-07tl
ktm xc525-08
Re: honda trx450 vm05 vs ltz400 vm07
TRX450R5 tehot takarenkaalta 38,5 uutena. Vakiona. (Niin, se 05-crossipyörän kampiakseliteho on se 52 hp)
Suzukissa se on mitä luultavimmin jonkin verran vähemmän.
Hondan 05 kone todella hyvä jos on pidetty vakiona ja hyvin hoidettu.
Uudemmissa malleissa isku lyhyempi ja öljynlauhdutin puuttuu.
HRC-kitillä(300) lisätehoa takrenkaalle 10hp. Boxin (70) vaihtamalla löytyy kierroksiakin, mutta en suosittele.
Puristuksia (240-800) muuttamalla muutama hv lisää ja vääntöä yli tuplat vakiokoneeseen verrattuna.
Hondan etuiskarit todella huonot, mutta niin on kyllä suzukissakin. Suzukiin saa tehoa nokan, suuttimen, boxin ja
putken vaihdolla (950) max 45hp mutta sen jälkeen on pelkkä kierroskone ja ei kauan kestä.
Hankala ajaa, koska alakierroksilla ei ole vääntöä.
Toki molempiin lohkoihin on saatavissa paketteja kuutiotilavuuksien nostoon, mutta paljon ajettu Honda on parempi
kuin uusi sutsuki. Jos Honda on pidetty vakiona niin 160h on vasta sisäänajettu.
Jos reilusti virikone niin 700€ laakeri/osavaihdolla pärjää vielä 100h.
Kiertokangen laakeri on se ensimmäinen joka liukenee. . . Ja sitten on hilettä ölynlauhdutinkin täys.
Jos olet onnistunut hankkimaan itsellesi 05-mallin niin apuja löytyy. On purettu ja kasattu ja taas ajettu
Suzukissa se on mitä luultavimmin jonkin verran vähemmän.
Hondan 05 kone todella hyvä jos on pidetty vakiona ja hyvin hoidettu.
Uudemmissa malleissa isku lyhyempi ja öljynlauhdutin puuttuu.
HRC-kitillä(300) lisätehoa takrenkaalle 10hp. Boxin (70) vaihtamalla löytyy kierroksiakin, mutta en suosittele.
Puristuksia (240-800) muuttamalla muutama hv lisää ja vääntöä yli tuplat vakiokoneeseen verrattuna.
Hondan etuiskarit todella huonot, mutta niin on kyllä suzukissakin. Suzukiin saa tehoa nokan, suuttimen, boxin ja
putken vaihdolla (950) max 45hp mutta sen jälkeen on pelkkä kierroskone ja ei kauan kestä.
Hankala ajaa, koska alakierroksilla ei ole vääntöä.
Toki molempiin lohkoihin on saatavissa paketteja kuutiotilavuuksien nostoon, mutta paljon ajettu Honda on parempi
kuin uusi sutsuki. Jos Honda on pidetty vakiona niin 160h on vasta sisäänajettu.
Jos reilusti virikone niin 700€ laakeri/osavaihdolla pärjää vielä 100h.
Kiertokangen laakeri on se ensimmäinen joka liukenee. . . Ja sitten on hilettä ölynlauhdutinkin täys.
Jos olet onnistunut hankkimaan itsellesi 05-mallin niin apuja löytyy. On purettu ja kasattu ja taas ajettu
