Kysymyksiä EFI:stä

Keskustelua Honda mönkijöistä.
Avatar
KarJu
3WD
Viestit: 94
Liittynyt: 04 Marras 2008 23:50
Mönkijä:: trx 420 FM
Paikkakunta: Pieksämäki

Kysymyksiä EFI:stä

Viesti Kirjoittaja KarJu »

Eli saako tuollaisen efillä varustetun mönkkärin käsin vetämällä käyntiin jos akku on loppu tai ihan irti kokonaan. Ja sitten vielä kymysys latureista, paras on visiin tämä c-tek, mutta oletteko ottaneet sen xs800 mallin vai sen xs 3600:sen?
jänkhä
Tracks
Viestit: 1581
Liittynyt: 07 Maalis 2007 19:17
Mönkijä:: Can-Am
Paikkakunta: Kalajoki

Re: Kysymyksiä EFI:stä

Viesti Kirjoittaja jänkhä »

xs3600 on itellä ja on ollut erittäin toimiva, riittää autollekkin hyvin.
Avatar
Roosa999
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 10879
Liittynyt: 09 Tammi 2005 21:42
Mönkijä:: Honda
Paikkakunta: Honda TRX Foreman 500 T3,Yamaha Breeze
Viesti:

Re: Kysymyksiä EFI:stä

Viesti Kirjoittaja Roosa999 »

Ei lähde 420 EFI käymään ilman akkua tai jos akku on ihan finiito. Muistaakseni 10,9 volttia tarttis olla, jotta hörähtää. Ja saa kevyesti vetämällä käymään.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Avatar
Marco71
Tracks
Viestit: 986
Liittynyt: 22 Marras 2005 23:18
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Kysymyksiä EFI:stä

Viesti Kirjoittaja Marco71 »

KarJu kirjoitti:Eli saako tuollaisen efillä varustetun mönkkärin käsin vetämällä käyntiin jos akku on loppu tai ihan irti kokonaan. Ja sitten vielä kymysys latureista, paras on visiin tämä c-tek, mutta oletteko ottaneet sen xs800 mallin vai sen xs 3600:sen?
Tuon C-Tek:n vaihtoehdoksi heittäisin Optimate 4:n, joka on täysin automaattinen laturi. Maahantuojana Brandt ja hinta 62,95 euroa.
http://www.tecmate-int.com/
-- Marko Laine --
-- Team Laine --
http://shop.teamlaine.fi (verkkokauppa)
Meiltä myös mönkkärien säädöt Dynojet 250ix penkissä.
Avatar
KarJu
3WD
Viestit: 94
Liittynyt: 04 Marras 2008 23:50
Mönkijä:: trx 420 FM
Paikkakunta: Pieksämäki

Re: Kysymyksiä EFI:stä

Viesti Kirjoittaja KarJu »

Juu, pitihän se vielä lauantai ehtoona käydä testaamassa ja ylläri pylläri niin vaan honda hörähti käyntiin ilman akkuakin kun rivakasti narusta nykäs :lol:
Täytyy katella jos investois uuteen akkuun ja jostain nappais jonkin "äly" laturin siihen kylykeen, kun tuntuu tuo orkkis yasa vetävän viimesiään, vartan lf akkua on kovasti täällä kehuttu se on kai ihan kelpo investointi?
junnua
4WD
Viestit: 234
Liittynyt: 13 Maalis 2007 23:39
Mönkijä:: rinco
Paikkakunta: pohjosesta

Re: Kysymyksiä EFI:stä

Viesti Kirjoittaja junnua »

vasta kokeilin nykässä rincoa käymään ku virta oli vähissä mutta ei se kapula pysyny kädessä, :( siispä latasin suosiolla akun. kesä lämpimällä kyllä saa narustaki käymään mutta -15 pakkasessa turha yritys.
Avatar
KarJu
3WD
Viestit: 94
Liittynyt: 04 Marras 2008 23:50
Mönkijä:: trx 420 FM
Paikkakunta: Pieksämäki

Re: Kysymyksiä EFI:stä

Viesti Kirjoittaja KarJu »

Voipi nuilla kuutiolla olla jotain tekemistä sen kapulan kädessä pysymisen kanssa :lol:
Avatar
Roosa999
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 10879
Liittynyt: 09 Tammi 2005 21:42
Mönkijä:: Honda
Paikkakunta: Honda TRX Foreman 500 T3,Yamaha Breeze
Viesti:

Re: Kysymyksiä EFI:stä

Viesti Kirjoittaja Roosa999 »

Minkä vuotinen 420 oli kyseessä?

Toinen juttu on, että ilman akkua ei kannata käyttää, saattaa lataussäädin paukahtaa.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Avatar
KarJu
3WD
Viestit: 94
Liittynyt: 04 Marras 2008 23:50
Mönkijä:: trx 420 FM
Paikkakunta: Pieksämäki

Re: Kysymyksiä EFI:stä

Viesti Kirjoittaja KarJu »

Kyseessä on 08 malli. Juu en käyttänyt kun ihan paikallaan minuutin tai korkeintaan pari, tuskin siitä hajos?? Itsekkin kyllä luulin että ei lähtis ilman akkua edes käyntiin.
tiennäyttäjä
6WD
Viestit: 636
Liittynyt: 13 Heinä 2007 23:14
Paikkakunta: koillismaa

Re: Kysymyksiä EFI:stä

Viesti Kirjoittaja tiennäyttäjä »

oli aikanaan 650 akku ehtoopuolella ja sammui lumihommissa ja sen jälkeen rupesin käsin nykäsemään käymään,sattu vissiin sopiva taka potku ja nykäsi melko vitt... takasin penkin viereen.ja kun akku kerta oli entinen ja pakksta 10 piti saaha käymään niin jäi nykäsemästä käymään,oli sen olonen että narunpää oli seinässä kiinni.ruisku ringoni ainakin ehjällä akulla näin + puolella lähtee nätisti käymään nykäsemällä :D
ja höh tietenkin se on honda
Avatar
waari
6WD
Viestit: 887
Liittynyt: 29 Heinä 2005 10:26
Mönkijä:: HONDA 24", 275 kg
Paikkakunta: Siuntio

Re: Kysymyksiä EFI:stä

Viesti Kirjoittaja waari »

kyllä mullakin lähti toi 420:nen talvella tokalla vedolla käyntiin vaikka akku oli niin sippi ettei ees mittaristossa näkyny mitään tuiketta. penkin alta vaan työkalu käteen ja kone vapaalle (joo nyt oon aina pitäny vapaalla ku lyön parkkiin) ja pari vetoo ni johan pörisi..
välittää.....
jänkhä
Tracks
Viestit: 1581
Liittynyt: 07 Maalis 2007 19:17
Mönkijä:: Can-Am
Paikkakunta: Kalajoki

Re: Kysymyksiä EFI:stä

Viesti Kirjoittaja jänkhä »

waari kirjoitti:kyllä mullakin lähti toi 420:nen talvella tokalla vedolla käyntiin vaikka akku oli niin sippi ettei ees mittaristossa näkyny mitään tuiketta. penkin alta vaan työkalu käteen ja kone vapaalle (joo nyt oon aina pitäny vapaalla ku lyön parkkiin) ja pari vetoo ni johan pörisi..
Sulla on niin rivakat vedot et ehtii ladata ;)
Vastaa Viestiin