hullumies kirjoitti:kauppa oli ee-speed josta löytyy uutena yhtä hyvin honda kuin suzukikin.
On kuitenkin vaaka kääntymäs hondaan päin koska mua ei kiinnosta toi variaattoriveto.
Ei muuten kiinnosta minuakaan millä systeemillä laite vetää.Riittää kun se toimii ja vetää ja vetää ja vetää ja vetää ja vetää ja vetää ja vetää.Vaaka on alkanut kallistumaan uuteen merkkiin kun se vetää enemmän ja enemmän ja enemmän ja enemmän ja enemmän ja enemmän ja enemmän...
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
hullumies kirjoitti:kauppa oli ee-speed josta löytyy uutena yhtä hyvin honda kuin suzukikin.
On kuitenkin vaaka kääntymäs hondaan päin koska mua ei kiinnosta toi variaattoriveto.
Ei muuten kiinnosta minuakaan millä systeemillä laite vetää.Riittää kun se toimii ja vetää ja vetää ja vetää ja vetää ja vetää ja vetää ja vetää.Vaaka on alkanut kallistumaan uuteen merkkiin kun se vetää enemmän ja enemmän ja enemmän ja enemmän ja enemmän ja enemmän ja enemmän...
Ilmeisesti hondaan?
Viimeksi muokannut anton, 04 Marras 2005 14:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
hhmmmmm. ei met nunnukat ostella ruottalaisten autobiili-buljuista yhthän mithän... Jos ostasimma, olisivat rakentanhet Bilteemat tänne Laphin. Kyllä joutavat olla Bilteemat siellä Börvöön suunnalla...
Onko kenelläkään kokemuksia Rínconin virityksestä? Ite oon hieman haaveillut suutinsarjan laittamisesta sekä pakoputken avartamisesta, mutta tarttis tietoa onko moinen kannattava operaatio? Eli tuleeko tehoa lisää ja miten käy koneen ja vaihdelaatikon kestävyyden kanssa. Entäs kulutus?
Ittellä on jonkinlaista kokemusta. Eli tuli laitettua tuossa viimevuoden alkutalvesta suutinsarja+vapaavirtaussuodatin+FMF tehoputki. Kyllä se tehoa tuopi lisää, ainaki ite huomasin selvän eron. Koneen enkä vaihdelaatikon kestävyydestä tiedä, ei ainakaan oo hajonnu että kyllä sen pitäs kestää. Kulutus nousee vähän ainakin ja nyt on ainaki hienot äänet