Honda trx 350 fm/fe omistajia?
Honda trx 350 fm/fe omistajia?
Oletteko viritellyt ko. vehkeitä? Miten? Vääntöä olis mukava saada lisää isommille vaihteille.... 

- juniorijussi
- Tracks
- Mönkijä:: Honda Foreman 500 Fe 2012
- Viesti:
- juniorijussi
- Tracks
- Mönkijä:: Honda Foreman 500 Fe 2012
- Viesti:
Kalliita vermeitä ovat.Kyllähän se mukavaa olis että jaksais paksussa lumessa mennä isommalla vaihteella.
Itse huomasin kun vaihdoin tuumaa isommat pyörät ja vaikka ei korkeusero ole oikeastaan ees tuumaa niin tehoon vaikutti.Osasyy voi olla ,että pito on parempi kuin ennen ja näin kone joutuu isommalle rasitukselle kun rengas ei sudi..
Onko kukaan laittanut vapaavirtaus suodatinta 350 trx :ään.Vaikuttaako mihinkään.Ajattelin et olisiko parempi kuin öljyttävä sieni tää hetkellä.
Itse huomasin kun vaihdoin tuumaa isommat pyörät ja vaikka ei korkeusero ole oikeastaan ees tuumaa niin tehoon vaikutti.Osasyy voi olla ,että pito on parempi kuin ennen ja näin kone joutuu isommalle rasitukselle kun rengas ei sudi..

Onko kukaan laittanut vapaavirtaus suodatinta 350 trx :ään.Vaikuttaako mihinkään.Ajattelin et olisiko parempi kuin öljyttävä sieni tää hetkellä.

Linhai CUV 800 4x4 Perkins Diesel 2016
Honda Foreman 500 2012
Honda Foreman 500 2012
- blue Honda Trx
- Tracks
- Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
-
- 4WD
- blue Honda Trx
- Tracks
- Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
joo...
eli kaikille tiedoksi et omistan sen 350 trx:n fm mallin..mutta olen vähän suunnitellut sen vaihtoa esim. rinconiin...tai 700-800 polleen tai 800 uuteen bombaan...en sitte tiedä mikä olis järkevin vaihtoehto.. mönkijä tulis pääasias suht raskaaseen työhön + vähän tietty huviajoonkin...

Re: joo...
Eikös sulla natikkakin ollu, kun siitä aika aktiivisesti kyselit?rugeri kirjoitti:eli kaikille tiedoksi et omistan sen 350 trx:n fm mallin..mutta olen vähän suunnitellut sen vaihtoa esim. rinconiin...tai 700-800 polleen tai 800 uuteen bombaan...en sitte tiedä mikä olis järkevin vaihtoehto.. mönkijä tulis pääasias suht raskaaseen työhön + vähän tietty huviajoonkin...

I'm sure that we can handle this situation maturely, just like the responsible adults that we are. Isn't that right, Mr... Poopy Pants?