mitä on hondallasi ajettu?

Keskustelua Honda mönkijöistä.
EFI 680
Noppeli
Viestit: 16
Liittynyt: 08 Tammi 2006 13:31

Viesti Kirjoittaja EFI 680 »

Narusta kokeilin minäkin omaa Rinconia, pakkasta -26c
Ei uskallus riitänyt, olis joutunut nykiin aika kovaa.....

Onneks lähti startilla
Barrichello: Honda parempi kuin Ferrari
Avatar
blue Honda Trx
Tracks
Viestit: 3208
Liittynyt: 15 Syys 2004 14:58
Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
Paikkakunta: Östra Nyland

Viesti Kirjoittaja blue Honda Trx »

EFI 680 kirjoitti:Narusta kokeilin minäkin omaa Rinconia, pakkasta -26c
Ei uskallus riitänyt, olis joutunut nykiin aika kovaa.....

Onneks lähti startilla
siis siinä on naru vaikka on EFI???miten se on toteutettu?
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
EFI 680
Noppeli
Viestit: 16
Liittynyt: 08 Tammi 2006 13:31

Viesti Kirjoittaja EFI 680 »

siis siinä on naru vaikka on EFI???miten se on toteutettu?
Siinä on kahva jonka päässä on naru. Kahvasta kun nykii niin narun välityksellä kone pyörii´. :D :D

Eli en tiedä
Barrichello: Honda parempi kuin Ferrari
Avatar
blue Honda Trx
Tracks
Viestit: 3208
Liittynyt: 15 Syys 2004 14:58
Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
Paikkakunta: Östra Nyland

Viesti Kirjoittaja blue Honda Trx »

EFI 680 kirjoitti:
siis siinä on naru vaikka on EFI???miten se on toteutettu?
Siinä on kahva jonka päässä on naru. Kahvasta kun nykii niin narun välityksellä kone pyörii´. :D :D

Eli en tiedä
no hehehe.... :lol: :wink:

tarkoitin lähinnä kun se on ruisku-peli?
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
kukkumyy
Tracks
Viestit: 1915
Liittynyt: 15 Joulu 2004 23:51

Viesti Kirjoittaja kukkumyy »

Jospa sille ruiskulle on pieni naru mistä pitää nykiä kanssa :D
Ei tarvita ku bläkk än dekker ja kaksi kättä nykimään...

Ei pidä nykiä jos on akku ihan tyhjä. Tai sitten älyä on sen verran että akku ei pääse niin tyhjäksi starttaamalla ettei siinä riittäisi virtaa käyttää ruiskua nykiessä.
Koheltaja
Koheltaja (r)
Viestit: 8676
Liittynyt: 02 Elo 2004 17:59
Mönkijä:: Kodiak T3b

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Kukku on oikeilla jäljillä, sillä narulla ei tee yhtään mitään jos akku on veivattu aivan tyhjäksi. Kuten aiemmin jo mainitsin niin ruutta tarvitsee sähköä että sen toimintakyky säilyy. Siinä suhteessa naru on hyvä että ainakin 330Magnumissa tuli huomattua seuraava seikka sillä kehnolla alkuperäisellä akulla. Kun yritti käynnistää niin laiska akku ei jaksanut pyörittää konetta riittävän pontevasti ja silloin sterttimoottori "imee" itseensä kaiken virran eikä kunnollista kipinää jaksa syntyä tulpan päähän. Annas olla kun laitetaan veivaamisen jälkeen virrat päälle ja nykäistään narusta niin johan alkaa hurina kuulumaan. Periaatteessa tätä voi myös kokeilla narullisissa ruuttapeleissa jospa se siitä hörähtäisi mutta itse kyllä pidän isolohkoisissa narukäynnistintä hiukan turhana kapineena, varsinkin kovilla pakkasilla. Pitäis testata niin että kulutetaan akku melkein tyhjäksi ja aamupakkasella katsotaan miten äijän käy.
Vastaa Viestiin