Jospa sille ruiskulle on pieni naru mistä pitää nykiä kanssa
Ei tarvita ku bläkk än dekker ja kaksi kättä nykimään...
Ei pidä nykiä jos on akku ihan tyhjä. Tai sitten älyä on sen verran että akku ei pääse niin tyhjäksi starttaamalla ettei siinä riittäisi virtaa käyttää ruiskua nykiessä.
Kukku on oikeilla jäljillä, sillä narulla ei tee yhtään mitään jos akku on veivattu aivan tyhjäksi. Kuten aiemmin jo mainitsin niin ruutta tarvitsee sähköä että sen toimintakyky säilyy. Siinä suhteessa naru on hyvä että ainakin 330Magnumissa tuli huomattua seuraava seikka sillä kehnolla alkuperäisellä akulla. Kun yritti käynnistää niin laiska akku ei jaksanut pyörittää konetta riittävän pontevasti ja silloin sterttimoottori "imee" itseensä kaiken virran eikä kunnollista kipinää jaksa syntyä tulpan päähän. Annas olla kun laitetaan veivaamisen jälkeen virrat päälle ja nykäistään narusta niin johan alkaa hurina kuulumaan. Periaatteessa tätä voi myös kokeilla narullisissa ruuttapeleissa jospa se siitä hörähtäisi mutta itse kyllä pidän isolohkoisissa narukäynnistintä hiukan turhana kapineena, varsinkin kovilla pakkasilla. Pitäis testata niin että kulutetaan akku melkein tyhjäksi ja aamupakkasella katsotaan miten äijän käy.