Taka vinssin kiinnitys!
-
- 4WD
- Mönkijä:: Honda TRX 420FE
Taka vinssin kiinnitys!
Morjesta! Olen laittamassa Hondaan vinssiä myös taakse,mutta vakiona ei saa hondaan takavinssin kiinnitys sarjaa, eli siis "tee-se-itse" hommiks menee, onko täällä porukka kiinnitellyt hondaan taakse vinssiä, millaisen alustan olette tehneet, ja mihin laittaneet sen kiinni? Kuvat kertoo enemmän kuin tuhat sanaa;)
-
- Tracks
- Mönkijä:: AC 500 -08.SAint green
Re: Taka vinssin kiinnitys!
Ite joskus laitoin,sellaisesta yleis sarjan alustasta mikä tuli vinssin mukana.Siihe perämurikan päälle,murikan ruuvien alle korvat kiinnitys rautaan kiinni.
Eipäs hättäillä,niinkuin köyhät!
...ensin juomme rahat, ja sitten kävelemme kotiin!
...ensin juomme rahat, ja sitten kävelemme kotiin!
Moi! Itselläni on 2kpl 500 fe hondia , ja omaan tein taka tavaratelineen päälle 3mm levystä kiinnikkeen vinssille mikä on kiinnitetty
u-pulteilla tavaratelineeseen .Eli vinssi on kiinteästi kiinnitetty ja siirrän koko telineen tarpeen mukaan toiseen mönkkäriin.
Johdotukset on molemmissa mönkkäreissä ja toteutettu trukkiliittimien kanssa-> todella nopea vaihtaa laitteesta toiseen. Juuri tällähetkellä takavinssi on kiinni mökillä olevassa mönkijässä joten tähän hätään ei kuvaa ole. Itse käytän pääsääntöisesti takavinssiä lanan kanssa, mutta kyllä sillä on suostakin ylös
nypitty muutaman kerran.
u-pulteilla tavaratelineeseen .Eli vinssi on kiinteästi kiinnitetty ja siirrän koko telineen tarpeen mukaan toiseen mönkkäriin.
Johdotukset on molemmissa mönkkäreissä ja toteutettu trukkiliittimien kanssa-> todella nopea vaihtaa laitteesta toiseen. Juuri tällähetkellä takavinssi on kiinni mökillä olevassa mönkijässä joten tähän hätään ei kuvaa ole. Itse käytän pääsääntöisesti takavinssiä lanan kanssa, mutta kyllä sillä on suostakin ylös
nypitty muutaman kerran.
tuossa pari kuvaa omasta toteutuksestaHonda_mies kirjoitti:Morjesta! Olen laittamassa Hondaan vinssiä myös taakse,mutta vakiona ei saa hondaan takavinssin kiinnitys sarjaa, eli siis "tee-se-itse" hommiks menee, onko täällä porukka kiinnitellyt hondaan taakse vinssiä, millaisen alustan olette tehneet, ja mihin laittaneet sen kiinni? Kuvat kertoo enemmän kuin tuhat sanaa;)
http://i975.photobucket.com/albums/ae23 ... 010584.jpg
http://i975.photobucket.com/albums/ae23 ... 010592.jpg