honda uusittu

Keskustelua Honda mönkijöistä.
blue Honda Trx
Tracks
Mönkijä:: BRP RENEGADE 800

honda uusittu

Viesti Kirjoittaja blue Honda Trx »

juu eli kävin sunnuntaina vaihtamassa 300:en uudempaan.ostin -03 450 foreman,rubicon olisi ollut hieno mutta hinnat ovat kovat niissä.eiköhän tällä pari vuotta pärjää ja sit on rinconin aika... :lol:
Jylli
4WD

Re: honda uusittu

Viesti Kirjoittaja Jylli »

blue Honda Trx kirjoitti:juu eli kävin sunnuntaina vaihtamassa 300:en uudempaan.ostin -03 450 foreman,rubicon olisi ollut hieno mutta hinnat ovat kovat niissä.eiköhän tällä pari vuotta pärjää ja sit on rinconin aika... :lol:
Onneksi olkoon uuden hankinnan johdosta! Oletko jo päässyt kokeilemaan uutta Hondaasi? Jos olet niin onko siinä paljonkin enemmän paukkua koneessa kuin vanhassa trx 300:ssasi?
Best on Earth
blue Honda Trx
Tracks

onhan sillä tiuulut ajettu 2 päivässä n.100km.veljeni osti uuden rinconin ja tämä foreman on sen vanha,kävin liikkeessä vaihtamassa.eli tiedän mikä laite se on.kiihtyvyys ja nopeus aika samaa luokkaa kuin 300:ssa :cry: ehkä hitusen parempi.mutta vääntöä ja voimaa on reippaasti enemmän.että ihan riittävästi ainakin pariksi kuukaudeksi...mutta veljen rinconiin on eroa kuin yöllä ja päivällä.siinä olisi vasta mönkijä.lähtee meinaan kuin talkkari peltikatolta sateella..se menee menojaan kiihtyvyydessä.onhan siinä kuitenkin 200cc enemmän.mutta tyytyväinen kumminkin olen :lol: :lol:
Viimeksi muokannut blue Honda Trx, 09 Joulu 2004 19:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ATC
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Maatalous traktori

Viesti Kirjoittaja ATC »

Onnea uuden hankinnan johdosta.Honda on aina riskitön ostos ja onhan näin että mönkijällä mönkiminen on sitä hauskinta hommaa ja siinä ei tehot tai huiput ratkaise vaan ajosilmä/taito ja laitteen luotettavuus.
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
Jylli
4WD

Joo Rincon on loisto laite!!
Täs on kuva kun jenkeissä rällättiin sellasella..
Kuva[/url]
Best on Earth
Julle77
Noppeli

Onniteluni !!

Viesti Kirjoittaja Julle77 »

Itse omistan myös kyseisen Hondan 450 foremanin tosin 04 mutta niissä ei taida olla mitään isoja eroja ? Mittarissa 500Km ja huolto juuri tehty liikeessä.Aivan mahtava laite hienoa että säilytit hondan merkkinä,ei nimittäin itse ole tarvinnut vielä katua hetkeäkään ostosta 8) Olis muuten kiva saada kuvia tuosta sinun meno pelistä voisin vaikka laittaa takas tästä minun foremanista.vois vähä katella että onko niissä malleissa mitään eroa :?:
blue Honda Trx
Tracks

niissä ei taida olla yhtään eroa,tismalleen samanlaisia.-05 tai 06 mallit muuttuvat.niistä tulee vähän samanäköisiä kun tämä uusi malli(350,400,rincon).Nuoremmalla veljellä on -98/99 450 foreman ja ainoa näkyvä ero on se että mulla poiskytkettävä neliveto.Hondaan pysyin juu ja aionkin pysyä,seuraava on sit rincon parin vuoden päästä ellei hondasta oo tullut uutta ja isompaa :wink: .Minulle tuo Honda on aina ollut The One And Only mitä mönkijöihin tulee.
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
Julle77
Noppeli

Asiaa

Viesti Kirjoittaja Julle77 »

Honda rules ja Rincon on joka miehen märkä päiväuni :lol: (ainakin mun)
Toivottavasti sen vaan pystys joskus laittaa :oops:
Jylli
4WD

blue Honda Trx kirjoitti:Minulle tuo Honda on aina ollut The One And Only mitä mönkijöihin tulee.
Samoin! Honda on ainoa oikea ja ensimmäinen mönkijä valmistaja, kyllä tulee seuraava mönkijäni olemaan jälleen Honda!! 8)
Best on Earth
rubicon
4WD

Viesti Kirjoittaja rubicon »

No niin, nyt ollaan me Honda tallin kuskit päästy kollegiaaliseen keskusteluun. Mukava on lukea, että Hondan omistajat ovat tyytyväisiä ostokseensa ja ovat ostamassa Hondan jatkossakin. Sama mieli on minullakin. Olen erittäin tyyytyväinen omaan Rubiconiin. Työhön sen ostin ja työssä se on melkoinen veturi. Olin jo vaihtamassa Rinconiin, mutta keskustelin maahantuojan kanssa Kelkkamessuilla ja hän kehoitti pysymään Rubiconissa kuulessaan työkäytöstäni. Nyt olen vaihtamisen unohtanut, mutta Rinconin sarviin olisi mukava istua ja ajaa reilu lenkki.
Kyllä ihminen on viisas mies?
Jylli
4WD

rubicon

sun rupikonnassashan on muistaakseni hydrostaattienen vaihteisto, olisin vaan kiinnostunut siitä että miten se toimii, sehän ei siis tietääkseni ole keskipakokytkin eikä mikään säälittävä variaattori jolla ajaa vaan poropeukalot, eli suomeksi sanottuna mikä kyseisen vaihteiston toimintaperiaate on?? :?:
Best on Earth
blue Honda Trx
Tracks

kyllä ne oli messuilla oikeassa rubiconin suhteen,on se parempi vaihtoehto työkäyttöön kuin rincon.rubicon on kuten 450 foreman hyvin suojattu rautaputkilla.rincon taas ei yhtään.ja se vähänkin mitä edessä on ovat katteiden alla.kaikki valot ja systeemit aroissa paikoissa.jäähdytysneste purkki on etulokasuojan alla.....siihen kun järempi oksa osuu metsässä niin guten nacht.että vaikka rincon on äärettömän hieno peli niin olen huomannut että aika arkoja laitteita on laitettu suojaamatta "hölmöihin" paikkoihin.mutta luulis että on testattu että kestää,mutta kestääkö 10 vuodenkin päästä.Mutta silti aion moisen rinconin ostaa kun emäntä taas kerran joskus leppyy tästä foremanista,ehkä parin vuoden päästä... :roll: Suzuki mainostaa vähän väärin uutta 700 että muka kuningas on palannut,täällähän se on kokoajan ollut,paitsi että on merkiltään HONDA :lol: :lol: :lol: älkää suzukifanit laittako herneitä nenään nyt vaan :wink:
ATC
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Maatalous traktori

Viesti Kirjoittaja ATC »

Honda Rincon Made in USA.Yamaha Grizzly 660 Made in USA...Että sieltähän ne :twisted:
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
rubicon
4WD

Viesti Kirjoittaja rubicon »

Jaa-a, nytpä Jylli yllätit minut vaikealla kysymyksellä. Mikä on tuo hydrostaatin toimintaperiaate :?: Tätä samaa kysyin kelkkamessuilla maahantuojalta ja sainkin pitkän, sekä asiantuntevan luennon asiasta. Onegelmana oli vain, että putosin kärryiltä heti alkulauseissa. Syynä tähän oli minun aivojen rakenteellinen vajavuus ajatellen tekniikan syvempää filosofiaa. Luennoitsija oli erittäin asiantunteva. Näin ollen en ala tässä kirjaamaan niitä rippeitä, mitä asiasta tiedän. :oops: Kysytään viisaammilta; kuka tietää täsmälleen Rubiconin hydrostaatin toimintaperiaatteen :?: Kiitos etukäteen tietäjille.

Mutta sen minä tiedän, että mukava tuo hydrostaatti on käytännössä. Vaihtaminen tapahtuu todella miellyttävän pehmeästi. Pidän Rubiconin vaihteistoa erittäin monipuolisena. Pitävät sitä luotettavana myös, joka ei toki ole yhtään huono "lisävaruste".

Nyt oli Hondan sivuille tullut uusia kuvia Rubiconista ja 500 Foremanista. Olenko ymmärtänyt oikein Foremanin saatavuuden tulevaisuudessa, sekä 450 ja 500 kuutioisena? Mielestäni mukavan näköisiä vempeleitä nuo uudet Hondat.
Kyllä ihminen on viisas mies?
blue Honda Trx
Tracks

joo näytti olevan uudet mallit esillä,uusi rubicon on aika hienon näköinen.tankovalokin näytti olevan,minkähän takia rinconissa ei ole.
Vastaa Viestiin