Mitähän ne pyörät maksais jos ne yksittäin olis säädetty?jaket kirjoitti:moottoripyörissä on ollut noita commandereita ja jopa vakioputkella ja vakioilmanpuhdistimella sillä voi saada hyvin vääntöä alas ja silti taloudellisuutta.
moottoripyörissä se hyvä puoli, että niissä on valtavasti saatavissa valmiita karttoja, joita on hiottu eri putki kombinaatioilla, joten oman pyörän penkitys ei ole välttämätöntä, voi kokeilla jotain valmista karttaa, jos muutokset ovat hyvin samankaltaiset kuin toisessa. tässä kohtaa joku sanoo aina, että pyörät ovat yksilöitä ja vain pyöräkohtainen säätö toimii. mutta eipä pyöriä ole uutenakaan säädetty pyöräkohtaisesti.
sinänsä jos olisi putkessa laajakaistalambda, niin mönkijän säätäminen voisi olla jopa helpompi kuin moottoripyörän, syystä että moottoripyörän täytyy kiihdyttää läpi kierrosalueen, kun taas mönkijä kiihdyttää melkein vakiokierroksilla.

Tietysti ne aina kulkee ja liikkuu mutta sitte ne vasta on mukavia ajella kun on oikeesti säädetty kunnolla ja niinku sanoit niin kulutuskin monesti tippuu. Valmiit kartat osuu joskus ja joskus ei