Hondan huolto itse / osat

Keskustelua Honda mönkijöistä.
Telleri
2WD

Re: Hondan huolto itse / osat

Viesti Kirjoittaja Telleri »

petaha82
2WD
Mönkijä:: Honda TRX 420 FA 2011

Viesti Kirjoittaja petaha82 »

On kyllä vähän eri malli(420FA) mutta tulipahan tänään tehtyä venttiilinvälyksen säätö, manuaali sanoo imupuolen välykseksi 0,15mm ja pakopuolen 0,23mm, imupuolella oli joku 0,05 ja pakopuolella 0,15.
Musta tuntuu että Kone Ketolan laiskanpulskee asentaja ei kyllä niitä ole säätänyt vaikka siitä minä ainakin olen maksanut.
Semmonen kysymys olis että kuuluuko keinuvivussa ja siinä tangossa/tapissa/mikälie minkä varassa se keinuu olla hieman löysää? Keinuvipu liikkui siis sivusuunnassa jonkin verran.

PS. En tiedä oliko laillinen ryöstö mutta Bikeworld tampereella rokotti peräöljyistä(litran pullo) melkein 40€, en voi kyllä suositella.

Edit: Kaippa sen se siellä kuuluu sivuttain liikkua jonkun verran, ei ainakaan kuvan perusteella näytä että että mikään tiukka sovite olisi vaan elää sivuttain osan numero 8 ympärillä

http://fiche.worldofpowersports.com/wps ... &A=355&B=6
8866
4WD
Mönkijä:: CFMoto ZForce1k
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 8866 »

Ryöstöltä kuulostaa. Yamaha-centteriltä tai Motorpowerilta olisit löytänyt varmasti vastaavaa öljyä ja halvemmalla (lisäksi olisit saanut hyvää palvelua. :wink:
Toiseksi, olen saanut niin paskaa palvelua aina siellä. Haen tarvitsemani tavarat vaikka Vantaan pisteestä, jos ei vastaavaa nurkilta löýdy. :cry:
Enkä ole ainut tämän asian suhteen. :roll:
Alle tonniset on mautoja :D
Se parhaiten nauraa, joka quattrolla ajaa...
Vastaa Viestiin