taka vinssin asennus
taka vinssin asennus
voisko joku vähä jelppii ku kiinnostas laittaa tuohon jäykkä peräseen hondaa taakse vinssi? että mitten sen sais suht helposti ja järkevästi kiinni.
-
- Tracks
- Mönkijä:: AC 500 -08.SAint green
Re: taka vinssin asennus
Laitas mulle sun mailiosoite yv:nä, niin laitan pari kuvaa. mulla oli 420fe:ssä takavinssi. Voi mennä iltaan tai huomiseen ennenkuin kerkeen, moi jukka
Eipäs hättäillä,niinkuin köyhät!
...ensin juomme rahat, ja sitten kävelemme kotiin!
Minulla kanssa yks toteutus 420FM:ssä.
Eli alunperin olen siirtänyt alkuperäistä vetokoukkua parisenkymmentä senttiä taaksepäin asentamalla kulmaraudan alkuperäisen vetokoukun kiinnityspisteistä kiinni ja sitten koukun nuppi tuon kulmaraudan päähän - tämä muutos helpottaa peruuttamista kärryn kanssa huomattavasti! Kun takavinssiin asennus tuli ajankohtaiseksi hitsailin tämän kulmaraudan päälle vinssiä varten petin niin että vinssi on aikalailla sillä kohtaa missä vetonuppi oli ennen.
Tuosta vetokoukun jatkeesta löytyy heti ja vielä kuukauden kuvia: jpou.kuvat.fi - vinssin kanssakin voisin tuonne laittaa kuvia jos muistan/kerkeen.
ps. ei kukaan tarttis kärryä josta tuolla myös kuvia...
Eli alunperin olen siirtänyt alkuperäistä vetokoukkua parisenkymmentä senttiä taaksepäin asentamalla kulmaraudan alkuperäisen vetokoukun kiinnityspisteistä kiinni ja sitten koukun nuppi tuon kulmaraudan päähän - tämä muutos helpottaa peruuttamista kärryn kanssa huomattavasti! Kun takavinssiin asennus tuli ajankohtaiseksi hitsailin tämän kulmaraudan päälle vinssiä varten petin niin että vinssi on aikalailla sillä kohtaa missä vetonuppi oli ennen.
Tuosta vetokoukun jatkeesta löytyy heti ja vielä kuukauden kuvia: jpou.kuvat.fi - vinssin kanssakin voisin tuonne laittaa kuvia jos muistan/kerkeen.
ps. ei kukaan tarttis kärryä josta tuolla myös kuvia...
Lisäilin kuvat tuonne http://jpou.kuvat.fi :n Mutta jos en ala makselemaan käyttömaksuja tuonne niin häipyvät marraskuun alusta, mutta jos tuon jälkeen joku tarvii kuvia niin voin kyllä lähettää.
Tuosta asennuksesta vielä, eli on hyvin helposti muutettavissa alkuperäiseen tilaan tuo mönkkäri, kun ei tarvi mitään itse vehkeestä muokata, mutta tarvii sitten kyllä vähän työkaluja ja materiaalia tekemiseen - tosin pystyyhän tuon teettämään jossain muualla ja sitten vain itse pultata paikoilleen ja tuskin kovin montaa kymppiä maksaa noinkaan.
Tuosta asennuksesta vielä, eli on hyvin helposti muutettavissa alkuperäiseen tilaan tuo mönkkäri, kun ei tarvi mitään itse vehkeestä muokata, mutta tarvii sitten kyllä vähän työkaluja ja materiaalia tekemiseen - tosin pystyyhän tuon teettämään jossain muualla ja sitten vain itse pultata paikoilleen ja tuskin kovin montaa kymppiä maksaa noinkaan.
pitää vissiin sit lähtea joku päivä rauta kauppaan 

-
- Tracks
- Mönkijä:: AC 500 -08.SAint green
Laitoi sulle pari kuvaa.
Eipäs hättäillä,niinkuin köyhät!
kiitosksia! tuo systeemi näyttää ihan toimivalta