Kärryn kyydissä taikka pulkassa tulee suht helpostiblue Honda Trx kirjoitti:luulen että stat sitten minkälaisen mönkijän tahansa niin jos hirveä raahaa metsässä perässä saa antaa aikalailla happea mönkkärille että menee eteenpäin.ja variaattorilla vielä enemmän.
Honda trx 350 fm/fe fourtrax
-
- 4WD
- Viestit: 247
- Liittynyt: 12 Joulu 2005 14:00
- Paikkakunta: Helsinki
- blue Honda Trx
- Tracks
- Viestit: 3208
- Liittynyt: 15 Syys 2004 14:58
- Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
- Paikkakunta: Östra Nyland
onhan ne vähän mutta kyllä niillä jonkin aikaa pärjää.Rinconin eturenkaat sain ostaa jo uudet ja laite on ootas nyt vissiin 5kk vanha ja 2500km ajettu,kuluu pirun äkkiä.takarenkaatkin pitäisi vaihtaa kun nekin lähenee finaalia.silloin kun niissä vielä pintaa ihan ok renkaat,mielestäni.Villekilleri kirjoitti:ne stocki renkaat on vaan onnettomat kumit...
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
-
- 2WD
- Viestit: 42
- Liittynyt: 02 Touko 2005 08:06
- Paikkakunta: Länsilappi Mönkijä: Honda TRX350fm -05
Itsellähän on 350fm juuri kyseisissä hommissa. Hirvi tulee kyllä hyvin perässä. olipa kerran aikuinen ja vasikka koukussa kiinni ilman veto pulkkaa ja kyllä ne perässä tuli. Vetopulkassa tai kärryssä hirvi tulee ilman ongelmia metsästä. Teho ei lopu koskaan mutta pito loppuu. Puu homissa voisi olla hyötyä ehkä painosta mutta toisaalta taas kevyt mönkijä on mukava käsitellä, tiukanpaikan tullen voi nostamalla auttaa kääntymistä. Ja kun ei ahnehdi maailman suurinta kuormaa niin pärjää oikein hyvin. Vaihteissa ei ole muuta ongelmaa kuin että 1 ja 2 vaihteen ero on aika suuri, raskaalla kuormalla joutuu vähän 1. vaihteella huudattaan ennekuin kakkosen kestää vaihtaa.
Se nappi vaihde on ainakin miusta nopeempi kuin se jalka vaihde tai
no ihan yhtä nopeet ne kai on, mut nappia jos painaa vähän hätäsesti
ni menee vaan pykälän isommalle kun taas jalkavaihde saattaa
potkassa välivapaalle. Ei kuullosta kivalta...
Itse en ainakaan oo noissa nappi vaihteissa huomannu vielä mitään huonoa.
no ihan yhtä nopeet ne kai on, mut nappia jos painaa vähän hätäsesti
ni menee vaan pykälän isommalle kun taas jalkavaihde saattaa
potkassa välivapaalle. Ei kuullosta kivalta...
Itse en ainakaan oo noissa nappi vaihteissa huomannu vielä mitään huonoa.
Honda 400 FA
- Don Padre
- 6WD
- Viestit: 836
- Liittynyt: 17 Touko 2005 19:13
- Paikkakunta: Helsinki/Kangasala Mönkijä: Honda Rubicon -05
Muista sitten olla tarkkana tuon takuun kanssa. -05 ei vielä takaa, että takuu on 4 vuotta. Mulla on huhti/toukokuun 2005 vaihteessa toimitettu Rubicon ja siinä on vielä takuu 2 vuottapeupa kirjoitti:kyllä mie sitten ostan tuon 350 ku ei siitä ole missään juuri moitittukkaan. mutta onko jalkavaihde nopeampi vaihtaa kuin nappivaihde. ajattelin että jos se raato on perässä niin vaihteenvaihto pitää varmaan olla aika sähäkkä.

Mönkijä, mikä ihana tekosyy!
Täytä elinsiirtotestamentti http://www.lahjaelamalle.net/
Verta pakkiin http://www.veripalvelu.fi/
Täytä elinsiirtotestamentti http://www.lahjaelamalle.net/
Verta pakkiin http://www.veripalvelu.fi/
- blue Honda Trx
- Tracks
- Viestit: 3208
- Liittynyt: 15 Syys 2004 14:58
- Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
- Paikkakunta: Östra Nyland
Pihaan mönki Honda Fourtrax 350fm -06
Pääasiassa puunajoon hommattiin. Taakse leveämmät renkaat, vinssi, moottorille lisäflekti ja takatelineisiin lisävahvistus. Lisävahvistus on näköjään unohtunut kaupassa asentaa, mutta senhän kerkeää.
Ei ole vielä vakuutuksia niin ei ole kovin prameisiin maastoihin päässyt, mittarissa vasta päälle 30 km. Minkälaisen sisäänajon tämä värkki vaatii, ja koska olisi ensimmäinen öljynvaihto aiheellinen? En oikein luota peukalooni ja sen takia tuskaisaa tämä sisäänajo
Entä mistä ja miten nopeus mitataan? Vaihde vapaalla kun kaasuttelee niin mittariin hyppää helposti nopeuslukemia, jostain tärinästä johtuvaa vai mikäs ihme ominaisuus se on?
Mukavalta vehjekseltä tuntuu
Ei ole vielä vakuutuksia niin ei ole kovin prameisiin maastoihin päässyt, mittarissa vasta päälle 30 km. Minkälaisen sisäänajon tämä värkki vaatii, ja koska olisi ensimmäinen öljynvaihto aiheellinen? En oikein luota peukalooni ja sen takia tuskaisaa tämä sisäänajo

Entä mistä ja miten nopeus mitataan? Vaihde vapaalla kun kaasuttelee niin mittariin hyppää helposti nopeuslukemia, jostain tärinästä johtuvaa vai mikäs ihme ominaisuus se on?
Mukavalta vehjekseltä tuntuu

Jep, manuaalissa oli sisäänajolle 25km lukema. Piti täältä varmistaa kun villit huhut kertoivat sen kuitenkin olevan enemmän. Peukalo kuitenkin tahtoi uskoa manuaalin lukemaan.
Nyt on 70 km takana ja alkanut muodostumaan mielipidettä värkistä, ei kuitenkaan puuhommista vaikka siihen se hommattiin.
Etupäässä ei ole lukkoa? Vedin jyrkkää hiekkarinnettä ja ihmettelin kun toiselta puolelta ei tullut hiekkasuihkua, jarrulla senkin kaiketi sai korjattua mutta ihmeellistä silti.
Vaihteissa ykkösen ja kakkosen ero on omasta mielestä melko suuri. Nousuissa ja suon ylityksissä ykkösellä kyllä moottori jaksaa huutaa mutta vauhti ei riitä, kakkosella taas moottori ei jaksa.
Takapäässä sitten tuollainen tönkköakseli ihmetyttää. Mutta tosiaan en mönkijöistä tiedä mitään, niin kai silläkin etunsa on. Tässä nyt tuli listattua tuommoisia huonoja asioita, mutta hyvältä värkiltä tuntuu kuitenkin. Kestävän pelin mainekin.
Renkaista en tiennyt mitään, piti käyä lunttaamassa. Takana näytti olevan Kenda Bear Glaw 25x12,5-11 ja edessä Bridgestone AT24x8-12 Dirt Hooks.
Semmosta.
Nyt on 70 km takana ja alkanut muodostumaan mielipidettä värkistä, ei kuitenkaan puuhommista vaikka siihen se hommattiin.
Etupäässä ei ole lukkoa? Vedin jyrkkää hiekkarinnettä ja ihmettelin kun toiselta puolelta ei tullut hiekkasuihkua, jarrulla senkin kaiketi sai korjattua mutta ihmeellistä silti.
Vaihteissa ykkösen ja kakkosen ero on omasta mielestä melko suuri. Nousuissa ja suon ylityksissä ykkösellä kyllä moottori jaksaa huutaa mutta vauhti ei riitä, kakkosella taas moottori ei jaksa.
Takapäässä sitten tuollainen tönkköakseli ihmetyttää. Mutta tosiaan en mönkijöistä tiedä mitään, niin kai silläkin etunsa on. Tässä nyt tuli listattua tuommoisia huonoja asioita, mutta hyvältä värkiltä tuntuu kuitenkin. Kestävän pelin mainekin.
Renkaista en tiennyt mitään, piti käyä lunttaamassa. Takana näytti olevan Kenda Bear Glaw 25x12,5-11 ja edessä Bridgestone AT24x8-12 Dirt Hooks.
Semmosta.
-
- 4WD
- Viestit: 247
- Liittynyt: 12 Joulu 2005 14:00
- Paikkakunta: Helsinki
ei ole lukkoa ei. suorasta taka-akselista en keksi mitään hyötyä ja on jäykkä ajaa kuin mikä... ei ole vetohommissakaan parempi kun ei kaikki renkaat osu maahan ja maavarassakaan ei ole kiittelemistä. ensimmäisen ja toisen vaihteen ero on liian suuri... ei kakkosella jaksa edes mudassa ja kun pitää vaihtaa ykköselle takaisin onkin jo jumissa ja edessä menee tehot hukkaan pyörälle jossa ei ole pitoa ja rumpujarrut täynnä mutavelliä ja kuluneet etteivät juuri auta...
Kyllä nuo silti yön epämeluisina tunteina sen verran nakertaa, että onpa käynyt mielessä vaihto. Eihän tuolla ole ajettukaan kuin se 70km.
Kun vain tietäisi mihin. Polariksiakin olisi ollut tarjolla, mutta myyjä sanoi että oota kuitenkin kun lähipäivinä tulee lasti Hondia. Kalliimpiakin ne polarikset oli ettei ollut omaanpussiin peluutakaan.
Kun vain tietäisi mihin. Polariksiakin olisi ollut tarjolla, mutta myyjä sanoi että oota kuitenkin kun lähipäivinä tulee lasti Hondia. Kalliimpiakin ne polarikset oli ettei ollut omaanpussiin peluutakaan.
-
- 2WD
- Viestit: 42
- Liittynyt: 02 Touko 2005 08:06
- Paikkakunta: Länsilappi Mönkijä: Honda TRX350fm -05
sulla on hyvä ja kestävä mönkkäri puunajoon. jäykkä perä on parempi kuorman kanssa eikä ole niitä helkutin suoja kumeja jotka on risukosta puita hakiessa rikki. jäykkä perä on varmasti huonompi kun ajetaan hupi ajoa mutta jäykkä perä on huoleton ja huoltovapaampi. itselläni on samanlainen rengastus kuin sulla ja hyvin jaksaa mudassa kulkea, jängällä pärjää keveytensä vuoksi... lähes 100 kg eroa esim. polarikseen. 12,5 tuuman bearclaw rengastus on hyvä ja kestävä, pito on valtava verrattuna vakio kumeihin. tehot rittää hirven ja puukärryn vetoon varmasti, vauhtihan ei ratkaise siinä hommassa.