Rubiconissa on Hydrostaattinen vaihteisto jonka jo tuossa aikaisemmin esittelin. Rinconissa taasen on automaattivaihteisto, siis ihan 3:lla vaihteella jne.
Miten muistan, että joku kehoitti joskus lukemaan ne Hondan esitteet
Tämä kaikki on Hondan omilta sivuilta luettua. Aika paljon menee vikaan jos ne ei pidä paikkaansa
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala https://www.pariuraa.fi/wordpress
blue Honda Trx kirjoitti:Eikös rubiconissa ole sama systeemi kuin rinconissa?
voisi testata esim. jollain 400 trx missä ei ole hydrostaattinen vaihteisto.
mutta toisaalta kyllä se rubicon varmasti vetää paremmin kuin rinconi kun siinä on jäykkä taka-akseli.
Mun vahvan käsityksen mukaan ei ole mutta asiantuntijat vahvistakoon. Rubiconin vaihteisto on hydrostaattinen, jossa manuaalivaihteiston lisäksi voi vaihteiston vaihtotavan valita parhaan väännön tai tehon mukaan kunkin tilanteen mukaan. Käsittääkseni vastaava systeemiä ei ole Rinconissa ja se ei olisi edes hydrostaattinen vaan enemmän henkilöautomainen vaihteisto.