Onkohan kellään kokemusta tuosta aurapuskulevystä(leveys 127cm,pikasäädettävissä 16 asentoon)
Tuollaista "tavallista" puskulevyä olen kokeillut ja hyväksi havainnut,mutta tuo aurapuskulevy on vähän mysteeri Esitteissä aika heikot kuvat yms.
Kertokaapas pikaisesti kokemuksia! On tarkoitus hankkia jompikumpi pikapuolin.
Hondan alkuperäisestä en tiedä mutta itselläni on tuo cycle coutry 16 asentoinen.Perus säätö on siinä keskellä eli suoraan,vasemmalle ja oikealle.Loput säädöt saa sitten sillain ,että molemmilla puolin levyä on vinotuet joita siirtämällä eri reikiin saadan eri asentoihin levyt eli siis L,Y,A jne...Y asento on hyvä mutta hieman saisi loiventaa.Sillä on hyvä kerätä lunta tiettyyn paikkaan joskin kyllä sitä lumet tuppaa yli pursuamaan siitäkin.Periaatteessa pärjää normaalilla levyllä jossa on nuo 3 perus säätöä!!!!
Kiitti noista kuvista,asia selkeni huomattavasti.
joo,elikäs toi on just se "alkuperäinen" mikä on on noissa hondan esitteissäkin.Leveys 127 cm, pikasäädettävissä 16 asentoon. Hinta: 410€
Joutuu vaan hankkiin ton työvälinerungonkin.Minkähintainenhan se on manuaalisena?
Ps.myyntipuolelle tulee kohta entinen puskulevy
golf5 kirjoitti:Kiitti noista kuvista,asia selkeni huomattavasti.
joo,elikäs toi on just se "alkuperäinen" mikä on on noissa hondan esitteissäkin.Leveys 127 cm, pikasäädettävissä 16 asentoon. Hinta: 410€
Joutuu vaan hankkiin ton työvälinerungonkin.Minkähintainenhan se on manuaalisena?
Ps.myyntipuolelle tulee kohta entinen puskulevy
Minulla olisi jouten tuommoinen auralevy, ja voisin ottaa vaidossa sen sun entisen, jos kiinnostaa.
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
golf5 kirjoitti:Hyvä video Siinähän se nähdään,että kömpijä on kyllä kätevä lumitöissä
Onse helppoa ja ku heinänteko
En mää hyvästä tiedä mut siinä se..Kyllähän mönkijän levy aavistuksen on kapea tuommoiseen isompaan tien auraukseen mutta kylllä se silläkin onnistuu.Aina paremmin onnistuu kun auraa säännöllisesti.Tuossa videossa ei ollut järkeä mukana tuon aurauksen kanssa.Parhaiten auraus sujuu kun aloittaa keskeltä tietä aura A asennossa ja sen jälkeen aloittaa reunoille puskemisen.Nauttikaa nyt videosta paremman puutteessa
Mitenkäs noita aurauslevyjä säädetään pitääks siin olla vinssi tai jos ei oo nii onks se koko ajan maassa vai voiks sen ite pistää jollekkin korkeudelle
Ja sit mihin se tulee kiinni ja voisko 50cc monkijäl tuupata yhtään lunta jos säätäis sen auran ottamaan aina vähän lunta kerralla.
Siinä on semmonen kahva mistä sitä nostetaan ja lasketaan vetämäällä ja työntämällä. Pohjaan tulee kiinni pulteilla, mutta 50cc mönkkärin alle se työvälinerunko elikä se mihin tulee se aura kiinni, tuskin mahtuu ku on aikas levee se työvälinerunko.Mut voihan semmosen väsätä itttekki ja sitte tehdä kapeemman auranki ku 50 cc:ssä ei sitä tehoo turhan paljoo ole. Mut ei se sittekään vältäämättä jaksa tuupata, vaikka oiski kapee aura.
Honda Rincon 680i vm. -07 ja kolmipyöräset Honda 250 SX vm. -85 ja Honda 185 S vm. -83
Tuosta CC:een taittuvasta aurasta sen verran omia kokemuksia että ei oikein ne vinotuet meinaa kestää. Mutkille meni taas ja samaten oli entisessä samanlaisessa aurassa. Sitten kun ne kerran on mutkaa ottaneet niin ovat niin pehmeitä että meinaavat sujua vähemmästäkin. Liekkö sitten käyttäjässä vika vai ei, mutta sepälle menevät vahvistettaviksi ainakin mulla.
Menisköhän paremmin jos sitä auraa vetäis vai onko helpompi työntää?
Ja saaks sen auran ees pistettyy taakse?
Oon muuten ajatellu tota kymcoo mxu 50 ja olishan se kiva kun aina vois tuupata lumii omasta pihasta vaikka se meniski aika hitaasti.
Vai saisko jotenkin jonkun lumikolan kiinni siihen eteen olis nimittäin musta helpompi työntää semmosta