itsellä on tuo sama satsi kiinni,paitsi että putkena ja änkkäri on Mbrp:n,suutin pitäisi vaihtaa vielä 15 pykälää ainakin isoimmaksi.Tuo dynojetin mukana tuleva suurin suutin kun vastaa melkein alkuperäistä
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
Tuli laitettua dynojetin suutinsarja paikoilleen. Pakoputki ja ilmansuodatin ovat vielä vakioita. Alakierroksille tuli hieman pirteyttä lisää. En tiedä tulisiko tehoa enemmän jos laittaisi isomman suuttimen. Nyt laitoin suuttimen dynajetin ohjeen mukaan, oiskohan ollut 146. Ihmettelin tuota kyllä hieman koska vakiosuutin on isompi! Onko kokemuksia, mikä suutinkoko on optimaalinen muuten vakiovehkeeseen?
se suurin pitää laittaa,nuo ohjeet jotka tulevat mukaan ovat jenkkimarkkinoita varten jossa nämä korkeuserot ovat lailla erilaisia suomeen verrattuna.Dynojetin suurin suutin joka tulee pussissa mukana niin sekin on liian pieni,itse porasin sitä vähäsen,mutta hyvin vähän kerralla ettei mene v***uiks koko suutin.
ja seosruuvi 2.5-3 kierrosta auki.
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
Laitonpa tuossa Joulun alla kyseisen mönkkärin vm -04 tai -05 kun noitten sarjanumeroitten perusteella katsoo,myyjä sano sen olevan -04Ne vissiin on samanlaisia vehkeitä kuin ne täällä Suomessa myytävät kuin tuolla rapakon takana?Hyvinhän tuo on pelannu mitä oon kerinny ajella(100 km).Se vähän kyllä ihmetyttää kun rungossa saumojen kohalla on ruostetta,pitäis varmaan tehä jotain!?Vaikuttaa että maalaus on tehty huolimattomasti?Onko kellään samanlaisia kokemuksia?Sit vielä,tuohon vehkeeseen ei ole vielä tehty venttiilin säätöä(ajettu 900 km)mitenköhän ne on kohillaan tehtaan jäjiltä?Saattaa sekin operaatio olla edessä,ei kyllä koneesta kuulu mitään ylimääräistä,käy kun kello.Sitten muuta asiaa,miten teillä verottaja on suhtaunu mönkijään kun sitä on tuolle metsä puolelle tarjottu työkäyttöön?
Viimeksi muokannut kenonen, 15 Tammi 2007 20:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
kenonen kirjoitti:Se vähän kyllä ihmetyttää kun rungossa saumojen kohalla on ruostetta,pitäis varmaan tehä jotain!?Vaikuttaa että maalaus on tehty huolimattomasti?Onko kellään samanlaisia kokemuksia?.
Erskalla taitaa olla tuosta kokemusta.. ja irronneista saumoista.
varmaan lähetnyt maalit hypyissä/röykyissä saumoista kun ovat "venyneet"..
jos se on rapakon takaa tuotu niin ovat aina umpiruosteessa.Okei,ei nyt aina mutta useimmiten.Vaikka uusi olisikin niin mistä sen tietää missä se on seissyt.
ja keulassa on rungossa tarra jossa ilmenee valmistusvuosi.
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
Uskoakseni juuri rungon oikeasta suunnittelusta ja elämisestä on kysymys, noiden maalien lähtemisessä. Yamaha Grizzly hylkää myös maalit tukivarsien ja runkoputkien hitsauksista, ensimmäisien ajeluiden yhteydessä, mutta sen kummempaa ruostumista, kuin väri pinnassa, en ole niissä nähnyt. En myöskään ole törmännyt ongelmiin asian tiimoilta, vaan kyllä saumat on kestäneet kuten on suunniteltukkin.
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...