Yksi plussa on harvinaisuus, koska muissa vekottimissa hinta/teho suhde parempi. Mutta mikään ei voita sitä turvallisuuden tunnetta kun on jalkojen välissä Honda Yhden olen nähnyt. vastaan tuli, että en sen enempää päässyt ihastelemaan.
Mönkijäni tulee lähes aina olemaan kaksivetoinen, matka jatkuu keula kohti taivasta tai sitten kyljet
Itellä on maastomallin Rincon ja olen ollut tyytyväinen. Aiempien mönkkäreiden (Honda 450 FE Foreman, Polaris SP 700efi) kokemusten perusteella pidän Rinconista eniten. Ajettavuus, luotettavuus ja käsiteltävyys ovat taattua honda laatua. Erityisesti vaihteisto on mahtava eikä tartte pelätä variaattoriremmin hajoamista, kuten pollessa kävi useampaan otteesseen. Tehoa ei ole aivan yhtä paljon kun polariksessa. Polttoaineen kulutuksesta olen myös tyytyväinen. Honda on todella pieniruokainen muihin verrattuna. Minkäänlaista vikaa ei ole vehkeessä ollut koko aikana (2vuotta). Ainoana miinuksena voi mainita Hondan alkuperäisrenkaat, jotka ovat vähänkään vaativammassa maastoajossa ja lumella kelvottomat. Tilasin tossa just Kendan 27" renkaat ni uskon että sitten alkaa pääsemään. Seuraavana tullee Dynojet+ pakoputken avarrus. Saa nähä joko sitten pääsee mönkijällä puuhun!!!
Mulla 680 maastonen.Tyytyväinen oon.Rengaista oon samaa mieltä, oon hankkimassa leveitä kesäkumeja...Mut kyllä noilla vakioillakin voi lumitöitä tehä ku laittaa ainakin taakse ketjut...
Minun tietääkseni suomessa ei ole yhtään ainutta hondaa tieliikenteessä....
monet "kauppiaat" mainostavat tieliikenne versioita houkuttaakseen asiakkaita liikkeeseen ja sitten myyvät "jonkun" kymcon tieliikenteeseen.
Kaverin kanssa hankittiin Suomen ensimmäiset tieliikenne rinconit. Saatiin pelit joulukuussa ja rekisteriin tammikuun alussa. Hyvin on toimineet. Tehoja pitäisi vaan saada lisää...
Pjotor kirjoitti:Kaverin kanssa hankittiin Suomen ensimmäiset tieliikenne rinconit. Saatiin pelit joulukuussa ja rekisteriin tammikuun alussa.
Eipä ollut ihme, ettei kommentteja tie-Rinconeista tullut silloin joulukuun alussa, kun niitä kyselin. Eihän niitä ollut siis vielä yhtään koko maassa.
Toi mun vehje tammikuussa olikin sitten vasta kolmas.