blue Honda Trx kirjoitti:mitä turhaan irrottelemaan koneita ja sovittelemaan mönkkäriin...tee kuten ghostrider teki ruotsissa.poisti kelkalta sukset ja laitto tilalle renkaat ja ajeli sillä 170km/h kuninkaanlinnan ulkopuolella...
moottoritiellä se sit ajeli reilut 200km/h..moottorikelkalla
Tuohon ei oikein osaa muuta enää sanoakaan, kuin "Näin se homma etenee". 200 kilsaa tunnissa on jo tollasella rakkineella melkoinen vauhti. Kohta voisi ottaa jo osaa Jyskyn suurajoihin WRX autojen kanssa
methocel kirjoitti:Ai, niin AC:llä on kelkassa 660cc 120hv turbonelari vois olla kähäkkä mönkkärissäkin..
Tuo olisi jo todella tyly paketti. Se kun olisi mahdollista saada tieliikennemönkijäksi, niin voisi olla autoilijat ihmeissään moottoritiellä
mitä turhaan irrottelemaan koneita ja sovittelemaan mönkkäriin...tee kuten ghostrider teki ruotsissa.poisti kelkalta sukset ja laitto tilalle renkaat ja ajeli sillä 170km/h kuninkaanlinnan ulkopuolella...
moottoritiellä se sit ajeli reilut 200km/h..moottorikelkalla
kaikki on videoitu,ei minun kuvaamaa
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
Joo, oon nähny ton videon ja ihmettelin itekkin että sillä kesti liukurungot sulamatta!! Graffittiliu'ut kestää kyllä enemmän käyttöö ilman lumen voitelua, mut rajansa kaikella...
Don Padre kirjoitti:Voisiko joku selvittää maallikolle mikä on liukurunko
Liukurungot ovat tuollaiset. Katso telastoa ja niitäa alumiinisia kiskoja jotka ovat juuri telan yläpuolella. Ne ovat liukurungot. http://asko7.softavenue.fi/kuvagalleria ... 2&Kid=8368 Jos kisko ei saa lunta lunta, niin kiskon päällä oleva muovi sulaa. Silloin se tarttuu kiinni telaan, ja tela pyörii huonosti. Sit kun kisko muoviliuku on kulunut puhki, alkaa alumiini kulumaan ja ennenpitkää napsahtaa poikki.
Grafiittiliuissa on puolet puuta ja puuhun on imeytetty voiteluainetta, joka tulee ulos liun lämmetessä, jolloin liu´ut luistavat voiteluainetta pitkin eivätkä sula. Onkohan kellään linkkiä missä näkis viedeon ghostriderissä missä ajelevat kelkalla kaupungissa?
blue Honda Trx kirjoitti:yhdestä honda jenkki foorumista luin että ovat kuulleet huhuja uudesta 800 hondasta v.-06...nykyinen 650 on rincon ja 800 tulisi olemaan kingcon..
Vai että kinkon,taitaa honukkaman olla vähän dindon.Viittsiii viiitsii,mutta vakavasti puhuen on tuo metalli Hondajoella tuonti tavaraa ja Japanilaiset tunnetusti visua porukkaa niinpä epäilen vahvasti että yltyisivät tuhlamaan kallista tuontitavaraa isolohkoihin.Ovathan ne jo nytkin käyttäneet tuota arvokasta alkuainetta säästeliäästi tuotteissaan.
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
blue Honda Trx kirjoitti:yhdestä honda jenkki foorumista luin että ovat kuulleet huhuja uudesta 800 hondasta v.-06...nykyinen 650 on rincon ja 800 tulisi olemaan kingcon..
Vai että kinkon,taitaa honukkaman olla vähän dindon.Viittsiii viiitsii,mutta vakavasti puhuen on tuo metalli Hondajoella tuonti tavaraa ja Japanilaiset tunnetusti visua porukkaa niinpä epäilen vahvasti että yltyisivät tuhlamaan kallista tuontitavaraa isolohkoihin.Ovathan ne jo nytkin käyttäneet tuota arvokasta alkuainetta säästeliäästi tuotteissaan.
Silti valmistaa markkinoiden kestävimmät mönkkärit
blue Honda Trx kirjoitti:yhdestä honda jenkki foorumista luin että ovat kuulleet huhuja uudesta 800 hondasta v.-06...nykyinen 650 on rincon ja 800 tulisi olemaan kingcon..
Vai että kinkon,taitaa honukkaman olla vähän dindon.Viittsiii viiitsii,mutta vakavasti puhuen on tuo metalli Hondajoella tuonti tavaraa ja Japanilaiset tunnetusti visua porukkaa niinpä epäilen vahvasti että yltyisivät tuhlamaan kallista tuontitavaraa isolohkoihin.Ovathan ne jo nytkin käyttäneet tuota arvokasta alkuainetta säästeliäästi tuotteissaan.
Silti valmistaa markkinoiden kestävimmät mönkkärit