Dynojet suutinsarja / Foreman 500 -05/-06
- opelman1
- 4WD
hondamies kirjoitti:itse ostin MbrP putkiston,k&n suodattimen ja dynojetin,vääntöä tuli lisää.sen olen nyt lumisella jäällä huomannut.veljen rincon jää kuin nalli kalliolle kun ampaistaan menemään....no ei nyt ihan mutta jää kumminkin.Ja 2:s vaihteella vetää paikaltaan nokan pystyyn ilman tankoonvetämisiä(minkä vaikona teki 1:s vaihteella)
Mitäs osat ovat vaikuttaneet polttoaineen kulutukseen??
- blue Honda Trx
- Tracks
- Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
- blue Honda Trx
- Tracks
Rinconin vakiosuutin 150,ja dynojetin mukana tulee n.7 suutinta.kokoja löytyy muistaakseni 142-152.Ja suurinta pitää laittaa näillä korkeuksilla,sekään ei riitä kunnolla.joku 155-160 ois sopiva kun mukana tulevat suuttimet ovat suuniteltu amerikan korkeuseroihin...
mukana tulee lyhennetty jousi ja suuttimet,neula ja e-prikat.
ps.ei ala rincon pahemmin rokkaa pelkällä dynojetillä,pitäisi k&n suodatin ainakin + putkisto että alkaisi vähänkään rokkaa...jos miettii että koko satsi maksaa noin pyöreästi 500-750€ niin en suosittele koska lopputulos ei ole niin päätä huimaava että kannattaisi.
mukana tulee lyhennetty jousi ja suuttimet,neula ja e-prikat.
ps.ei ala rincon pahemmin rokkaa pelkällä dynojetillä,pitäisi k&n suodatin ainakin + putkisto että alkaisi vähänkään rokkaa...jos miettii että koko satsi maksaa noin pyöreästi 500-750€ niin en suosittele koska lopputulos ei ole niin päätä huimaava että kannattaisi.
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
- blue Honda Trx
- Tracks
vääntöä siihen vähän tulee,mutta ei mitenkään erikoisesti.Itse maksoin koko systeemistä kunnon alennuksilla 380€...ja jos olisin maksanut täyden hinnan eli jotain 600€ niin sylettäisi.Kesällä tuntee vähän paremmin miten vetää kun nyt se vaan sutii koko ajan kun on lunta...mutta jos sutiminen jatkuu samalla tavalla kesälläkin niin sitten olen AIVAN eri mieltämima kirjoitti:No nyt kyl pistää miettimään, että kannattaako vaiva. Jos ei mitää kovin mullistavaa muutosta tapahdu.

ja voihan se olla että minulla säädöt ei ole aivan prikulleen

- blue Honda Trx
- Tracks
- opelman1
- 4WD
blue Honda Trx kirjoitti:dynojetin suuttimet voit melkein unohtaa,vie se kone penkkiin niin näet että suutinkoko kasvaa kymmenellä...ne dynojetin suuttimet ehkä toimii jenkeissä muttei täällä.
hyödyntää dj:n neulan ja jousen, jos suuttimissa ei koot riitä niin jossain on ollu juttuu noista keihin suuttimista ~3e kpl
- blue Honda Trx
- Tracks
niitä voi käyttää joo mutta ne suuttimet ovat aivan liian pieniä.opelman1 kirjoitti:blue Honda Trx kirjoitti:dynojetin suuttimet voit melkein unohtaa,vie se kone penkkiin niin näet että suutinkoko kasvaa kymmenellä...ne dynojetin suuttimet ehkä toimii jenkeissä muttei täällä.
hyödyntää dj:n neulan ja jousen, jos suuttimissa ei koot riitä niin jossain on ollu juttuu noista keihin suuttimista ~3e kpl
- blue Honda Trx
- Tracks