Sen verran Ari sinun ajotapojasi tuntien voi olla,että et mahdollisesti olisi rinconiin tyytyväinen.Tuo efi tuntuu kyllä mielenkiintoiselta.Suhtaudun lähinnä suurella varauksella tuohon mehuvetoon.Se on melkoinen ilontappaja joissakin olosuhteissa,lyö pientä pesään,kun pitäisi iloittelu alkaa.Jos mahdollista tehdä perusteellinen koeajo,niin ota se vastaan.Ari kirjoitti:onkos kukaan pollemies vaihtanut hondaan jos on niin mitkä on kokemukset
minua alkoi messuilla kiinnostaa toi rinconi kun vuodenvaihteen jälkeen tulee se uusi malli myyntiin
puuttuu vain se etupään lukko
onkohan pollea ja rinconia vertailtu missään
saako niitä muun värisenä kuin punaisena
Honda trx 680 rincon
- blue Honda Trx
- Tracks
- Viestit: 3208
- Liittynyt: 15 Syys 2004 14:58
- Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
- Paikkakunta: Östra Nyland
siinähän on manuaali vaihteisto myös
ei se pienempään tai isompaan vaihda jos ei itse vaihda....
Arille tiedoksi että on polle ja rinconia vertailtu monessa paikassa,jenkki-sivustoilla kun hetken pyörit niin löytyy aika paljonkin juttuja.En viitsi kertoa kummasta parempaa tai huonoa

Arille tiedoksi että on polle ja rinconia vertailtu monessa paikassa,jenkki-sivustoilla kun hetken pyörit niin löytyy aika paljonkin juttuja.En viitsi kertoa kummasta parempaa tai huonoa

Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
- juniorijussi
- Tracks
- Viestit: 1596
- Liittynyt: 19 Helmi 2005 01:02
- Mönkijä:: Honda Foreman 500 Fe 2012
- Paikkakunta: Lempäälä
- Viesti:
- blue Honda Trx
- Tracks
- Viestit: 3208
- Liittynyt: 15 Syys 2004 14:58
- Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
- Paikkakunta: Östra Nyland
mutta ne lukothan saa päälle ja poisjuniorijussi kirjoitti:Mites kun tuolla canadan mallien topicissa puhuttiin siitä ettei lukkopäällä kukaan saa mönkijää kääntymään niin minun mielestä tuo onkin se syy miksi honda on 3 vetoinen eli veto on etupyörilläkin mutta ajettavuus säilyy

Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
- juniorijussi
- Tracks
- Viestit: 1596
- Liittynyt: 19 Helmi 2005 01:02
- Mönkijä:: Honda Foreman 500 Fe 2012
- Paikkakunta: Lempäälä
- Viesti:
Siitähän tuolla olikin puhetta että pahassa paikassa kun lukko on päällä niin raskas kääntää..En mää tiärä mistään mitään..mää ajelen vaan hondalla.blue Honda Trx kirjoitti:
mutta ne lukothan saa päälle ja poismuistan joskus 80-luvun lopussa kun kaverilla oli suzuki en muista mikä malli,vaihtetita oli vissiin tusinan verran ja siinä oli 100% lukko,kääntyihän se hyvin jos oli 1hehtaarin verran tilaa....
Linhai CUV 800 4x4 Perkins Diesel 2016
Honda Foreman 500 2012
Honda Foreman 500 2012
- blue Honda Trx
- Tracks
- Viestit: 3208
- Liittynyt: 15 Syys 2004 14:58
- Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
- Paikkakunta: Östra Nyland
jaajaa...nythän mä vasta hokasinjuniorijussi kirjoitti:Siitähän tuolla olikin puhetta että pahassa paikassa kun lukko on päällä niin raskas kääntää..En mää tiärä mistään mitään..mää ajelen vaan hondalla.blue Honda Trx kirjoitti:
mutta ne lukothan saa päälle ja poismuistan joskus 80-luvun lopussa kun kaverilla oli suzuki en muista mikä malli,vaihtetita oli vissiin tusinan verran ja siinä oli 100% lukko,kääntyihän se hyvin jos oli 1hehtaarin verran tilaa....


Hondallahan miekin....ja niin pirun äijää





Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
voi pojat pojat... se vain on yksi hailee onko mehu, kuminauha, remmi, öljy, hammasratas tai vaikka sähköveto tuon märissä tai huonoissa paikoissa etenemisen suhteen. Pääasia on että renkaat pyörii, ja se rengas joka ei vedä niin se jarruttaa. Eli neljä pyörää vetää paremmin kuin kolme, kolme paremmin kuin kaksi, jne...
Lisäksi maastossa etenemiseen vaikuttaa rengaskuvio, maavara, laitteen paino, pohjan liukkaus...
Vaan tärkeintä kuitenkin on että moottori käy ja kukkuu, renkaat pyörii ja äijillä on mukavaa? Turhaa kait se on jatkuvasti kinastella millä pääsee ja mihinkin, kyllä sitä voidaan aina kokoontumisissa testata jängälle/tunturille mennessä. Tällainen teoriassa tinkaaminen on vähän puuduttavaa...
t.mie
Lisäksi maastossa etenemiseen vaikuttaa rengaskuvio, maavara, laitteen paino, pohjan liukkaus...
Vaan tärkeintä kuitenkin on että moottori käy ja kukkuu, renkaat pyörii ja äijillä on mukavaa? Turhaa kait se on jatkuvasti kinastella millä pääsee ja mihinkin, kyllä sitä voidaan aina kokoontumisissa testata jängälle/tunturille mennessä. Tällainen teoriassa tinkaaminen on vähän puuduttavaa...
t.mie
-
- Tracks
- Viestit: 1291
- Liittynyt: 05 Syys 2005 17:19
- Mönkijä:: canam 650 max
- Paikkakunta: Leppävirta
Veli-pekka on aivan oikeessa.
Kaikilla pelillä tulee ennemmin tai myöhemmin seinä vastaan ja kaikkein eniten vaikuttaa kuski. Ite oon niin vihree noissa maastoajoissa, että ensimmäiseen ojjaan hyytyy matkanteko, mutta toivottavasti jonnain päivänä piäsis siitä ojasta yli. Kauhulla oikeen ajattelen, että joutuis johonkiin suohon tuota kynttyree tarjoomaan. 

