Honda trx 680 rincon

Keskustelua Honda mönkijöistä.
poke
Tracks
Viestit: 3667
Liittynyt: 10 Joulu 2004 00:02
Paikkakunta: Oulu.

Viesti Kirjoittaja poke »

Ari kirjoitti:onkos kukaan pollemies vaihtanut hondaan jos on niin mitkä on kokemukset
minua alkoi messuilla kiinnostaa toi rinconi kun vuodenvaihteen jälkeen tulee se uusi malli myyntiin
puuttuu vain se etupään lukko
onkohan pollea ja rinconia vertailtu missään
saako niitä muun värisenä kuin punaisena
Sen verran Ari sinun ajotapojasi tuntien voi olla,että et mahdollisesti olisi rinconiin tyytyväinen.Tuo efi tuntuu kyllä mielenkiintoiselta.Suhtaudun lähinnä suurella varauksella tuohon mehuvetoon.Se on melkoinen ilontappaja joissakin olosuhteissa,lyö pientä pesään,kun pitäisi iloittelu alkaa.Jos mahdollista tehdä perusteellinen koeajo,niin ota se vastaan.
Avatar
Jylli
4WD
Viestit: 214
Liittynyt: 29 Loka 2004 14:18

Viesti Kirjoittaja Jylli »

Toisaalta vaihtaa se myöskin tarvittaessa isommalle. Eikä ole kädettömille uusavuttomille tarkotettu skootterivaihteisto vaan voi tarvittaessa nauttia myös vaihtamisen riemusta.... :wink:
Koheltaja
Koheltaja (r)
Viestit: 8676
Liittynyt: 02 Elo 2004 17:59
Mönkijä:: Kodiak T3b

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Jylli kirjoitti:Eikä ole kädettömille uusavuttomille tarkotettu skootterivaihteisto vaan voi tarvittaessa nauttia myös vaihtamisen riemusta.... :wink:
Mepäs keskitytäänkin pelkästään ajamisen riemuun ilman vaihtamisen tarvetta :wink:
Avatar
blue Honda Trx
Tracks
Viestit: 3208
Liittynyt: 15 Syys 2004 14:58
Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
Paikkakunta: Östra Nyland

Viesti Kirjoittaja blue Honda Trx »

siinähän on manuaali vaihteisto myös :wink: ei se pienempään tai isompaan vaihda jos ei itse vaihda....

Arille tiedoksi että on polle ja rinconia vertailtu monessa paikassa,jenkki-sivustoilla kun hetken pyörit niin löytyy aika paljonkin juttuja.En viitsi kertoa kummasta parempaa tai huonoa :wink:
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
Ari
2WD
Viestit: 44
Liittynyt: 05 Touko 2005 19:23
Paikkakunta: Keski-Suomi Mönkijä:

Viesti Kirjoittaja Ari »

joo honda on kokeiltu ja unohdettu
Koheltaja
Koheltaja (r)
Viestit: 8676
Liittynyt: 02 Elo 2004 17:59
Mönkijä:: Kodiak T3b

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

No mikäs siinä Hondassa syletti?
Ari
2WD
Viestit: 44
Liittynyt: 05 Touko 2005 19:23
Paikkakunta: Keski-Suomi Mönkijä:

Viesti Kirjoittaja Ari »

ei ole se mehuveto minua varten
ja pollen neliveto systeemiin tottuneena ei kolmivedolla pääse samoista paikoista ajamalla pois vaikka kuinka jarrulla yrittäs ottaa neljättä pyörää mukaan
ketterä ja kevyt se kyllä on
kukkumyy
Tracks
Viestit: 1915
Liittynyt: 15 Joulu 2004 23:51

Viesti Kirjoittaja kukkumyy »

Ari kirjoitti:ei ole se mehuveto minua varten
ja pollen neliveto systeemiin tottuneena ei kolmivedolla pääse samoista paikoista ajamalla pois vaikka kuinka jarrulla yrittäs ottaa neljättä pyörää mukaan
ketterä ja kevyt se kyllä on
:lol:
Avatar
juniorijussi
Tracks
Viestit: 1596
Liittynyt: 19 Helmi 2005 01:02
Mönkijä:: Honda Foreman 500 Fe 2012
Paikkakunta: Lempäälä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja juniorijussi »

Mites kun tuolla canadan mallien topicissa puhuttiin siitä ettei lukkopäällä kukaan saa mönkijää kääntymään niin minun mielestä tuo onkin se syy miksi honda on 3 vetoinen eli veto on etupyörilläkin mutta ajettavuus säilyy :lol:
Linhai CUV 800 4x4 Perkins Diesel 2016
Honda Foreman 500 2012
Avatar
blue Honda Trx
Tracks
Viestit: 3208
Liittynyt: 15 Syys 2004 14:58
Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
Paikkakunta: Östra Nyland

Viesti Kirjoittaja blue Honda Trx »

juniorijussi kirjoitti:Mites kun tuolla canadan mallien topicissa puhuttiin siitä ettei lukkopäällä kukaan saa mönkijää kääntymään niin minun mielestä tuo onkin se syy miksi honda on 3 vetoinen eli veto on etupyörilläkin mutta ajettavuus säilyy :lol:
mutta ne lukothan saa päälle ja pois :wink: muistan joskus 80-luvun lopussa kun kaverilla oli suzuki en muista mikä malli,vaihtetita oli vissiin tusinan verran ja siinä oli 100% lukko,kääntyihän se hyvin jos oli 1hehtaarin verran tilaa....
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
Avatar
juniorijussi
Tracks
Viestit: 1596
Liittynyt: 19 Helmi 2005 01:02
Mönkijä:: Honda Foreman 500 Fe 2012
Paikkakunta: Lempäälä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja juniorijussi »

blue Honda Trx kirjoitti:
mutta ne lukothan saa päälle ja pois :wink: muistan joskus 80-luvun lopussa kun kaverilla oli suzuki en muista mikä malli,vaihtetita oli vissiin tusinan verran ja siinä oli 100% lukko,kääntyihän se hyvin jos oli 1hehtaarin verran tilaa....
Siitähän tuolla olikin puhetta että pahassa paikassa kun lukko on päällä niin raskas kääntää..En mää tiärä mistään mitään..mää ajelen vaan hondalla.
Linhai CUV 800 4x4 Perkins Diesel 2016
Honda Foreman 500 2012
Avatar
blue Honda Trx
Tracks
Viestit: 3208
Liittynyt: 15 Syys 2004 14:58
Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
Paikkakunta: Östra Nyland

Viesti Kirjoittaja blue Honda Trx »

juniorijussi kirjoitti:
blue Honda Trx kirjoitti:
mutta ne lukothan saa päälle ja pois :wink: muistan joskus 80-luvun lopussa kun kaverilla oli suzuki en muista mikä malli,vaihtetita oli vissiin tusinan verran ja siinä oli 100% lukko,kääntyihän se hyvin jos oli 1hehtaarin verran tilaa....
Siitähän tuolla olikin puhetta että pahassa paikassa kun lukko on päällä niin raskas kääntää..En mää tiärä mistään mitään..mää ajelen vaan hondalla.
jaajaa...nythän mä vasta hokasin :lol: :wink:

Hondallahan miekin....ja niin pirun äijää 8) 8) 8) :wink: :lol:
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
hullumies
2WD
Viestit: 52
Liittynyt: 22 Helmi 2005 17:07
Paikkakunta: etelä-pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja hullumies »

mieluummin mehuveto, kuin kuminauha :? niin pääsee märässäkin maastossa :twisted:
digiaslak

Viesti Kirjoittaja digiaslak »

voi pojat pojat... se vain on yksi hailee onko mehu, kuminauha, remmi, öljy, hammasratas tai vaikka sähköveto tuon märissä tai huonoissa paikoissa etenemisen suhteen. Pääasia on että renkaat pyörii, ja se rengas joka ei vedä niin se jarruttaa. Eli neljä pyörää vetää paremmin kuin kolme, kolme paremmin kuin kaksi, jne...

Lisäksi maastossa etenemiseen vaikuttaa rengaskuvio, maavara, laitteen paino, pohjan liukkaus...

Vaan tärkeintä kuitenkin on että moottori käy ja kukkuu, renkaat pyörii ja äijillä on mukavaa? Turhaa kait se on jatkuvasti kinastella millä pääsee ja mihinkin, kyllä sitä voidaan aina kokoontumisissa testata jängälle/tunturille mennessä. Tällainen teoriassa tinkaaminen on vähän puuduttavaa...

t.mie
petri.n
Tracks
Viestit: 1291
Liittynyt: 05 Syys 2005 17:19
Mönkijä:: canam 650 max
Paikkakunta: Leppävirta

Viesti Kirjoittaja petri.n »

Veli-pekka on aivan oikeessa. :wink: Kaikilla pelillä tulee ennemmin tai myöhemmin seinä vastaan ja kaikkein eniten vaikuttaa kuski. Ite oon niin vihree noissa maastoajoissa, että ensimmäiseen ojjaan hyytyy matkanteko, mutta toivottavasti jonnain päivänä piäsis siitä ojasta yli. Kauhulla oikeen ajattelen, että joutuis johonkiin suohon tuota kynttyree tarjoomaan. :D
Vastaa Viestiin