mönkkä kirjoitti:Ei korvaa beadloceja mutta mulla ainakin on hyvät kokemukset renkaiden liimaamisesta.Trent kirjoitti:Milläs tuommoinen liimaus tapahtuu?Onkos sellasiakin aineita? Beadlockereiden korvaaja...
mitä mitä liimaa renkaisiin

mönkkä kirjoitti:Ei korvaa beadloceja mutta mulla ainakin on hyvät kokemukset renkaiden liimaamisesta.Trent kirjoitti:Milläs tuommoinen liimaus tapahtuu?Onkos sellasiakin aineita? Beadlockereiden korvaaja...
mulla oli tossa 700 grizzlys 27"ja12" leveet kedan bc:t edessä ja ja takana... en kyl oikeen tykänny.. rupes pyörät kelluttamaan keulaa niin että esim. ojassa ajettaessa etu pyörät ei pitäny mitään ku ei osunu maahan... ajelin niiden kans kuukauden päivät mut sit vaihtu pöyrät ja eteen tuli takas 10" leveet... näin on parempi..Jere itte kirjoitti:Mulla on 10" ja 12" leveät 27:skat Rinconissa ja ajattelin laittaa myös eteen ne 27/12". Pitäis mennä pehmeämmässä vähän helpommin eteenpäin ja lyödä käsille vähemmän. Kokeillaan, sano.
Menee varmaan pari viikkoa ennenkuin ne on alla, mutta pistän kuvia sitten kun niitä on.
Vee-äM kirjoitti:Pistä Jere toiselle puolelle eteen 10 ja toiselle 12 niin voit viiliksen mukaan valita ajaako pitkän kapean ojan toinen puoli ojan pohjassa kallellaan vaiko kelluva puoli veden pinnalla mönkijä ja kuski vaakasuorassa horizontaalitilassa.
TRX680 kirjoitti:Mulla on omassa 680:ssä 30" ITP renkaat 14" vanteilla.. hyvin pyörii alla ja maa varaa löytyy.. eikä kovin karuja muutoksia joutunut tekemään... ja pääsee todella hyvin...
noh itse en paljoa tenhyt.. edestä ne "tukiraudat pois" vai mitkä ne nyt oli..Henppa kirjoitti:Mitä kaikkia joutuu muuttaan et tollaset 30" saa mahtumaan?