Auraamalla saat maastossa paremman ketteryyden. Renkaan tasolta mitattuna 11 mm aurauksella kummatkin FE ja FA.Jewha kirjoitti:Ei löytynyt pikaisella selailulla manarista mitään tekstiä aurauskulmista. Jäykistynyt ohjaus johtui harituksesta ja nyt ois tarkotus sitten hieman säädellä takaisin päin. Onko porukka kulmia kattellut ja mimmosta kehottaisitte maastoajoon? Pikkasen auraamaan olis ajatus laittaa.
Honda TRX 420 tuning
- Roosa999
- Ylläpitäjä
- Viestit: 10879
- Liittynyt: 09 Tammi 2005 21:42
- Mönkijä:: Honda
- Paikkakunta: Honda TRX Foreman 500 T3,Yamaha Breeze
- Viesti:
Re: Honda TRX 420 tuning
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Re: Honda TRX 420 tuning
Kerros Hessu lisää. Renkaan taso = renkaan levein kohta sisäsyrjässä vai renkaan kulutuspinnan keskeltä toisen renkaan keskelle? Tarkoittaako 11mm tässä tapauksessa etu ja takapuolelta mitattua erotusta? Mitenkä moinen säätö vaikuttaa tiellä, kuluuko renkaat nopeammin jos ajaa paljon soratiellä ja onko meno holtitonta vauhdikkaammassa ajossa? Muuttuuko ohjaukseen tarvittava voima?Roosa999 kirjoitti: Renkaan tasolta mitattuna 11 mm aurauksella kummatkin FE ja FA.
Re: Honda TRX 420 tuning
Ja onko toi 11mm hyväksi käytössä todettu vai valmistajan suositus?