ATC kirjoitti:Ei se taida mikkän vika ollaka, taitta olla ominaisus, nautitta ny täst kaik oikke kunnoll. Ja otetaas Hondalle Rukoukset on kuultu Siis lähtökohta kunnon mönkijän suunnittelussa on se, että insinöörillä on silmät suorassa. Siis kiusausta on mahdoton vastustaa...
Vieläkun toi ois totta niin...
Sama pätee autopuolella esim. Tojota supra vs. Corvette, niin kumman ottaisit? Sitähän vähän mäkin...
minä luulen että tuo että 4kpl efi-hondaa ei mennyt käyntiin on polle/bombamiesten SABOTAASI,ne ovat saakeli käyneet ruuvailemassa niin että saavat nälviä sitten hondaa
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
blue Honda Trx kirjoitti:minä luulen että tuo että 4kpl efi-hondaa ei mennyt käyntiin on polle/bombamiesten SABOTAASI,ne ovat saakeli käyneet ruuvailemassa niin että saavat nälviä sitten hondaa
No Tottakait.... Onhan Hondalaiset käyny rikkoon joka toisen ohjausboxin Polleista ympäri Suomea ja puhkoneet joistakin letkuja, löysänneet Bomban variaattorin pultin ,ja kaikkea!!
Kosto on suloinen!!!
blue Honda Trx kirjoitti:minä luulen että tuo että 4kpl efi-hondaa ei mennyt käyntiin on polle/bombamiesten SABOTAASI,ne ovat saakeli käyneet ruuvailemassa niin että saavat nälviä sitten hondaa
No Tottakait.... Onhan Hondalaiset käyny rikkoon joka toisen ohjausboxin Polleista ympäri Suomea ja puhkoneet joistakin letkuja, löysänneet Bomban variaattorin pultin ,ja kaikkea!!
Kosto on suloinen!!!
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
Jylli kirjoitti:
Sama pätee autopuolella esim. Tojota supra vs. Corvette, niin kumman ottaisit? Sitähän vähän mäkin...
Luonnollisesti Corvette.
No voi kuukerin nelli
Itte en oo ikinä oikeen lämmenny noille amerikan ihmeille.
Mutta sitä ei voi kukaan kieltää että amerikkalaiset ei osaa kunnon urheiluautoja rakentaa. V8 mitä ne kayttäää alkaa jäämään teknisesti jälkeen aika pahasti. Mutta niin se on autoissa kuin mönkijöissäkin toiset tykkää Bombasta toiset Yamahasta, ja jotkut Urpotkin näköjään Hondasta...
Aika raakaa offtopiccia tullu tästä Threadista; jospa palattaisiin aiheeseen.....???
Laitellaas tämä Topic nyt taas raiteilleen, niin kuin Jylli ehdotti. Siis, onko kukaan 680:n omistaja ollut yhteydessä myyjään/huoltoon/maahantuojaan asiasta? Jos näin, niin kertoilkaapas vastauksista tänne. Vastakkainasettelun aika on ohi, tais joku tuossa runoilla jo aiemmin ihan ulkomainoksessa
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala https://www.pariuraa.fi/wordpress
Voisko muuten olla samaa kun tuolla kelkkapuolella ovat valitelleet ettei uudet nelarikelkat lähde kunnolla pakkasella,tai toisilla lähtee,toisilla ei.luulis moottorikelkan olevan talvikäyttöön suunniteltu.
eivät muuten ole Honda merkkisiä ne kelkat.
ATC kirjoitti:Valoisana puolena asiassa täytyy huomata Hondan tasainen laatu, laatupoikkeamia ei Kangasniemellä Efi Hondissa esiintynyt.
Mut eikös sunkin ton allekirjotuksen perusteella (veteraani ) tietää että Suomalainen vastaa kymmentä ryssää, sama pätee noihin Hondan vikoihinkin. (1 hondan vika vs. 10 pollen vikaa näin niinkun esimerkkinä )
Paikalle saapui komean Porche Cayannen vetämän 3 uutta ruisku Rinconia, jotka joutuivat lähtemään tunnin teutaroinnin jälkeen takaisin kotiin. Hondat siis petti pahemman kerran nämä kulkijat. oliskohan noin..=)mä ainaki olin siel porschen vetämän kärryn lavalla..=)ja mun peli oli ainoo ku ei lähteny käyntiin ja se oli seissy..ainaki..24 tuntii ja se oli ottanu vastaan avo kärryssä tuulet ja tuiskut..yli.300 kilsan matkan..=)niin ja..=)seon 650 kaasaripeli..=)