Honda 680 EFI Kylmäkäynnistys

Keskustelua Honda mönkijöistä.
Jylli
4WD

Viesti Kirjoittaja Jylli »

ATC kirjoitti:Ei se taida mikkän vika ollaka, taitta olla ominaisus, nautitta ny täst kaik oikke kunnoll. :lol: :finga: Ja otetaas Hondalle :partyman: Rukoukset on kuultu :prayer: :ruskea: Siis lähtökohta kunnon mönkijän suunnittelussa on se, että insinöörillä on silmät suorassa. :lol: :lol: :lol: Siis kiusausta on mahdoton vastustaa...
:lol: :lol:
Vieläkun toi ois totta niin...
Sama pätee autopuolella esim. Tojota supra vs. Corvette, niin kumman ottaisit? Sitähän vähän mäkin... :wink:
Best on Earth
jr
Tracks

Viesti Kirjoittaja jr »

Jylli kirjoitti: Sama pätee autopuolella esim. Tojota supra vs. Corvette, niin kumman ottaisit? Sitähän vähän mäkin... :wink:
Luonnollisesti Corvette. :)
Jackmeister
4WD
Mönkijä:: Cana 400 -11

Viesti Kirjoittaja Jackmeister »

ei kahta puhetta.. vette 8) :P ameriikan insinöörit osaa sentään syödä lusikalla ja haarukalla :lol: heh heh. ei oteta vakavasti
blue Honda Trx
Tracks
Mönkijä:: BRP RENEGADE 800

Viesti Kirjoittaja blue Honda Trx »

minä luulen että tuo että 4kpl efi-hondaa ei mennyt käyntiin on polle/bombamiesten SABOTAASI,ne ovat saakeli käyneet ruuvailemassa niin että saavat nälviä sitten hondaa :lol: :lol: :lol: :wink:
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
nipapn
6WD

Viesti Kirjoittaja nipapn »

blue Honda Trx kirjoitti:minä luulen että tuo että 4kpl efi-hondaa ei mennyt käyntiin on polle/bombamiesten SABOTAASI,ne ovat saakeli käyneet ruuvailemassa niin että saavat nälviä sitten hondaa :lol: :lol: :lol: :wink:
No Tottakait.... Onhan Hondalaiset käyny rikkoon joka toisen ohjausboxin Polleista ympäri Suomea ja puhkoneet joistakin letkuja, löysänneet Bomban variaattorin pultin ,ja kaikkea!!
Kosto on suloinen!!! :D 8)
Melekeen oululainen ihiminen.....
Kuhan kulijailen, käet taskusa, heinäpäässä...
blue Honda Trx
Tracks

nipapn kirjoitti:
blue Honda Trx kirjoitti:minä luulen että tuo että 4kpl efi-hondaa ei mennyt käyntiin on polle/bombamiesten SABOTAASI,ne ovat saakeli käyneet ruuvailemassa niin että saavat nälviä sitten hondaa :lol: :lol: :lol: :wink:
No Tottakait.... Onhan Hondalaiset käyny rikkoon joka toisen ohjausboxin Polleista ympäri Suomea ja puhkoneet joistakin letkuja, löysänneet Bomban variaattorin pultin ,ja kaikkea!!
Kosto on suloinen!!! :D 8)

:lol: :lol: :lol:
Jylli
4WD

jr kirjoitti:
Jylli kirjoitti: Sama pätee autopuolella esim. Tojota supra vs. Corvette, niin kumman ottaisit? Sitähän vähän mäkin... :wink:
Luonnollisesti Corvette. :)
No voi kuukerin nelli :evil:
Itte en oo ikinä oikeen lämmenny noille amerikan ihmeille.
Mutta sitä ei voi kukaan kieltää että amerikkalaiset ei osaa kunnon urheiluautoja rakentaa. V8 mitä ne kayttäää alkaa jäämään teknisesti jälkeen aika pahasti. Mutta niin se on autoissa kuin mönkijöissäkin toiset tykkää Bombasta toiset Yamahasta, ja jotkut Urpotkin näköjään Hondasta...

Aika raakaa offtopiccia tullu tästä Threadista; jospa palattaisiin aiheeseen.....???
Best on Earth
Roosa999
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Mönkijä:: Honda
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Roosa999 »

Laitellaas tämä Topic nyt taas raiteilleen, niin kuin Jylli ehdotti. Siis, onko kukaan 680:n omistaja ollut yhteydessä myyjään/huoltoon/maahantuojaan asiasta? Jos näin, niin kertoilkaapas vastauksista tänne. Vastakkainasettelun aika on ohi, tais joku tuossa runoilla jo aiemmin ihan ulkomainoksessa ;-)
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
arskawa
3WD

Viesti Kirjoittaja arskawa »

Voisko muuten olla samaa kun tuolla kelkkapuolella ovat valitelleet ettei uudet nelarikelkat lähde kunnolla pakkasella,tai toisilla lähtee,toisilla ei.luulis moottorikelkan olevan talvikäyttöön suunniteltu.
eivät muuten ole Honda merkkisiä ne kelkat. :roll:
tepa
6WD
Mönkijä:: xtp 1000r 2016

Viesti Kirjoittaja tepa »

hondahan sanoo jo startatessa että keväämmällä keväämmällä keväämmällä. kaasari on kaasari ja ruiskut kuuluu paloautoihin :partyman:
arskawa
3WD

Viesti Kirjoittaja arskawa »

niin joo,totta,mutta ruiskut ovat tarkkoja sähkönsaannista,sitäpaitsi joku tiesi :roll: ettei startatessa saa koskea kaasuun ennen ku kone käj :roll:
blue Honda Trx
Tracks

no juu,eihän efi-vehkeissä tarvi kaasua antaa....

mutta outoa on jos kerran oli 4kpl efi-hondaa Kwt:ssä ja yksikään ei mennyt käyntiin... :roll: :roll:
ATC
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Maatalous traktori

Viesti Kirjoittaja ATC »

Valoisana puolena asiassa täytyy huomata Hondan tasainen laatu, laatupoikkeamia ei Kangasniemellä Efi Hondissa esiintynyt. 8-[
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
Jylli
4WD

ATC kirjoitti:Valoisana puolena asiassa täytyy huomata Hondan tasainen laatu, laatupoikkeamia ei Kangasniemellä Efi Hondissa esiintynyt. 8-[
Mut eikös sunkin ton allekirjotuksen perusteella (veteraani :D) tietää että Suomalainen vastaa kymmentä ryssää, sama pätee noihin Hondan vikoihinkin. (1 hondan vika vs. 10 pollen vikaa näin niinkun esimerkkinä :wink: )

No questions asked!
Best on Earth
terppa-65
Noppeli

Viesti Kirjoittaja terppa-65 »

Paikalle saapui komean Porche Cayannen vetämän 3 uutta ruisku Rinconia, jotka joutuivat lähtemään tunnin teutaroinnin jälkeen takaisin kotiin. Hondat siis petti pahemman kerran nämä kulkijat. oliskohan noin..=)mä ainaki olin siel porschen vetämän kärryn lavalla..=)ja mun peli oli ainoo ku ei lähteny käyntiin ja se oli seissy..ainaki..24 tuntii ja se oli ottanu vastaan avo kärryssä tuulet ja tuiskut..yli.300 kilsan matkan..=)niin ja..=)seon 650 kaasaripeli..=)
go fast with class
Vastaa Viestiin