joo,käy nätimmin,ja lähtee paremmin käymään.Ostin euromotorcenteristä oulusta, mahto maksaa 6 euroo kappale.Mulla olis ylimääräisinä 135 ja 142...tosin aattelin tuossa keväällä koittaa sitä 142:sta.
Liian isoa suutinta ei kannata laittaa, riskinä on se että jos kone käy liian rikkaalla niin rikas polttoaineseos alkaa "huuhtelemaan" voiteluöljyä sylinterin seinämistä pois ja kone alkaa kulumaan nopeammin.
siitä on jo aikaa kun vaihdoin sen suuttimen,mutta mun mielestä tuo käynnistys huononi....ilman ryyppyä ei mene enää ollenkaan kylmänä käyntiin,ja sit kun menee niin sellainen ihme "kolina" kuuluu....saakohan se liikaa löpöö nyt tai jotain..
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
blue Honda Trx kirjoitti:siitä on jo aikaa kun vaihdoin sen suuttimen,mutta mun mielestä tuo käynnistys huononi....ilman ryyppyä ei mene enää ollenkaan kylmänä käyntiin,ja sit kun menee niin sellainen ihme "kolina" kuuluu....saakohan se liikaa löpöö nyt tai jotain..
blue Honda Trx kirjoitti:siitä on jo aikaa kun vaihdoin sen suuttimen,mutta mun mielestä tuo käynnistys huononi....ilman ryyppyä ei mene enää ollenkaan kylmänä käyntiin,ja sit kun menee niin sellainen ihme "kolina" kuuluu....saakohan se liikaa löpöö nyt tai jotain..
Honda + teeseitse suuttimen vaihto = kolina
Polle miehet vaan tarkistelee niitä öljyvuotoja kato.
Joo,käy mullakin sillai vähän raskaasti kylmänä puoli minuuttia,mutta käynnistys minulla parani.(liekkö johtuu tämän pohjoisen ohuesta ilmasta?)
Hieman keirrosherkempi tuli,mutta nyt on saatava jotain radikaalia,alkaa tuntumaan mopolta...
Voivoivoi...tuli tänään tehtyä syntiä,ja oikein urakalla.Kävin polaris ja yamaha liikkeissä luumuilemassa...ja pahinta tässä on että 660 jammu alkoi polttelemaan.
Mitä sen jälkeen?!?