Honda trx 350 fm/fe fourtrax
Luulempa että siinä on perus "keskipakoisvoima kytkin", hieman kuin esimerkiksi moottorisahassa. Eli se on puoliautomaattinen (ei kytkin vipua). Vaihe sisäände_Lortto kirjoitti:minkälainen kytkin siinä manuaali mallisesa honda trx 350 FM :sä on?



Kestää ja keulii...

Best on Earth
- blue Honda Trx
- Tracks
- Viestit: 3208
- Liittynyt: 15 Syys 2004 14:58
- Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
- Paikkakunta: Östra Nyland
onnea vaan munkin pulesta,tarvitaanko lisää honda-miehiä tänne kun nuo polle-miehet mollaa meitä 6-0...
niistä suojista,ostin itselleni acerbis-suojat,taitaa olla ihan enduropyörään tarkoitettu mutta sopi hyvin mun hondaan,ei tarvinnut kuin yhden kulman leikkaa vähän pois.


niistä suojista,ostin itselleni acerbis-suojat,taitaa olla ihan enduropyörään tarkoitettu mutta sopi hyvin mun hondaan,ei tarvinnut kuin yhden kulman leikkaa vähän pois.
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
- ATC
- Koheltaja (r)
- Viestit: 5025
- Liittynyt: 01 Marras 2004 22:15
- Mönkijä:: Maatalous traktori
- Paikkakunta: Oulu
Luulo ei ole tiedon väärti!Kyllä siinä Hondassa on myös kytkin,Painat sitä jalallasi aina kun vaihdat vaihdetta.Toimii nimittäin vaihdepolkimella.Kokeileppa;paina vaihde päälle mutta älä vapauta vaihdepolinta,nosta kierroksia ja Honda ei liiku sillä kytkin luistaa.Vapauta kierrokset ja sitten jalkasi niin uudelleen kierrosten noustessa Honu kulkee.Jylli kirjoitti:Luulempa että siinä on perus "keskipakoisvoima kytkin", hieman kuin esimerkiksi moottorisahassa. Eli se on puoliautomaattinen (ei kytkin vipua). Vaihe sisäände_Lortto kirjoitti:minkälainen kytkin siinä manuaali mallisesa honda trx 350 FM :sä on?kaasua
kaasu irti ja uus pykälä sisään. Ja kaikki tämä ilman kykimen käyttöä
![]()
Kestää ja keulii...

¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
- blue Honda Trx
- Tracks
- Viestit: 3208
- Liittynyt: 15 Syys 2004 14:58
- Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
- Paikkakunta: Östra Nyland
samanlainen systeemi kuin minun vanhassa hondassa,eli jalkavaihteet ja pakki alhaalla yks ylöspäin oli vapaa ja vielä ylöspäin tuli vaihteet.ja kun nosti jalalla vaihteen päälle ja piti sitä ylhäällä oli ns.kytkin päällä,vasta kun jalan päästi irti oli vaihde päällä.
eli ihan kuten atc sanoi,paitsi että minä sain sen kuullostamaan monimutkaisemmalta
eli ihan kuten atc sanoi,paitsi että minä sain sen kuullostamaan monimutkaisemmalta

Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
Juu kyllä Tämä oli atc tiedossa että äläpäs opeta isääs nussimaanatc/v-81 kirjoitti:Luulo ei ole tiedon väärti!Kyllä siinä Hondassa on myös kytkin,Painat sitä jalallasi aina kun vaihdat vaihdetta.Toimii nimittäin vaihdepolkimella.Kokeileppa;paina vaihde päälle mutta älä vapauta vaihdepolinta,nosta kierroksia ja Honda ei liiku sillä kytkin luistaa.Vapauta kierrokset ja sitten jalkasi niin uudelleen kierrosten noustessa Honu kulkee.Jylli kirjoitti:Luulempa että siinä on perus "keskipakoisvoima kytkin", hieman kuin esimerkiksi moottorisahassa. Eli se on puoliautomaattinen (ei kytkin vipua). Vaihe sisäände_Lortto kirjoitti:minkälainen kytkin siinä manuaali mallisesa honda trx 350 FM :sä on?kaasua
kaasu irti ja uus pykälä sisään. Ja kaikki tämä ilman kykimen käyttöä
![]()
Kestää ja keulii...



Best on Earth
- ATC
- Koheltaja (r)
- Viestit: 5025
- Liittynyt: 01 Marras 2004 22:15
- Mönkijä:: Maatalous traktori
- Paikkakunta: Oulu
Luulempa kuitenkin että minä sopisin ikäni puolesta sinunkin isäksesi,eikä tässä ollut tarkoitus kuin oikaista luuloja.On siinä muuten myös se keskipakoiskytkinkin.Jylli kirjoitti:Juu kyllä Tämä oli atc tiedossa että äläpäs opeta isääs nussimaanatc/v-81 kirjoitti:Luulo ei ole tiedon väärti!Kyllä siinä Hondassa on myös kytkin,Painat sitä jalallasi aina kun vaihdat vaihdetta.Toimii nimittäin vaihdepolkimella.Kokeileppa;paina vaihde päälle mutta älä vapauta vaihdepolinta,nosta kierroksia ja Honda ei liiku sillä kytkin luistaa.Vapauta kierrokset ja sitten jalkasi niin uudelleen kierrosten noustessa Honu kulkee.Jylli kirjoitti: Luulempa että siinä on perus "keskipakoisvoima kytkin", hieman kuin esimerkiksi moottorisahassa. Eli se on puoliautomaattinen (ei kytkin vipua). Vaihe sisäänkaasua
kaasu irti ja uus pykälä sisään. Ja kaikki tämä ilman kykimen käyttöä
![]()
Kestää ja keulii...Tarkoitin että ei tarvitse käyttää käsin kytkintä (Tiedon saanti tekstiksi välillä ylivoimaista
)...

¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
mönkijä hirvi ja puu hommiin
luin paljo juttuja mutta vielä pari asiaa vaivaa. eli olen ajatellut uutta TRX 350 FE Fourtrax 4x4 mönkijää. käyttö olis syksyllä hirven vetoa ja puukuorman hakua mettästä. mutta riittääkö tuossa 350 teho. ja miten tuo nappivaihde. käykö se tuomoseen vai joutuuko ajaa ykkösellä kokoajan vai vaihtaako se pysähtymättä vaihettä jos hirvenruho on perässä. vai pitäskö laittaa automaatti vaihteinen.
ja sitten vielä renkaista. eli miksi ne on kaikissa nuin kapeat. eikö leveät läskit menis paremmin pehmeässä suossa.
ja jos tiedätte mitä minun pitäs mönkkärissä huomioida ku ostan niin kertokaa. mutta tuo TRX 350 FE Fourtrax 4x4 olis hinnalta soppeli. tai sitten jos löytää -05 vähänkäytetyn niin vois olla isompi jos siitä on hyötyä
ja sitten vielä renkaista. eli miksi ne on kaikissa nuin kapeat. eikö leveät läskit menis paremmin pehmeässä suossa.
ja jos tiedätte mitä minun pitäs mönkkärissä huomioida ku ostan niin kertokaa. mutta tuo TRX 350 FE Fourtrax 4x4 olis hinnalta soppeli. tai sitten jos löytää -05 vähänkäytetyn niin vois olla isompi jos siitä on hyötyä
- blue Honda Trx
- Tracks
- Viestit: 3208
- Liittynyt: 15 Syys 2004 14:58
- Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
- Paikkakunta: Östra Nyland
Re: mönkijä hirvi ja puu hommiin
1 tai 2:vaihteella jos raahaat hirveä perässä niin ei taida hirveätä tarvetta tulla vaihtaa vielä kolmoseen...muuten hirvi saa jo melkoista kyytiä siellä perässä ettei ole kun tassu jäljellä narun päässä kun olet perillä...peupa kirjoitti:luin paljo juttuja mutta vielä pari asiaa vaivaa. eli olen ajatellut uutta TRX 350 FE Fourtrax 4x4 mönkijää. käyttö olis syksyllä hirven vetoa ja puukuorman hakua mettästä. mutta riittääkö tuossa 350 teho. ja miten tuo nappivaihde. käykö se tuomoseen vai joutuuko ajaa ykkösellä kokoajan vai vaihtaako se pysähtymättä vaihettä jos hirvenruho on perässä. vai pitäskö laittaa automaatti vaihteinen.
ja sitten vielä renkaista. eli miksi ne on kaikissa nuin kapeat. eikö leveät läskit menis paremmin pehmeässä suossa.
ja jos tiedätte mitä minun pitäs mönkkärissä huomioida ku ostan niin kertokaa. mutta tuo TRX 350 FE Fourtrax 4x4 olis hinnalta soppeli. tai sitten jos löytää -05 vähänkäytetyn niin vois olla isompi jos siitä on hyötyä


saa ne vaihteet päällä vaikka raahaat kuormaa perässä,pitää vaan olla nopea ettei ehdi vauhdi hidastua jos on painavaa perässä.
leveitä läskejä ei ole varmaan senkään takia että syövät tehoa vähäsen ja kalliimpia.
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
- blue Honda Trx
- Tracks
- Viestit: 3208
- Liittynyt: 15 Syys 2004 14:58
- Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
- Paikkakunta: Östra Nyland
- ATC
- Koheltaja (r)
- Viestit: 5025
- Liittynyt: 01 Marras 2004 22:15
- Mönkijä:: Maatalous traktori
- Paikkakunta: Oulu
Re: mönkijä hirvi ja puu hommiin
Laitanpa tähän vastauksen, kun on tuolla Hondalla tullut eräskin hirvi haettua. Kyllä hirvi seuraa sievästi perässä ja tehot kyllä piisaa, paino yrittää ison elukan kohdalla välillä loppua kesken, mutta siitä selviää, kun ottaa kaverin kyytiin. Itse olen ajanut tuolla manuaalilla, joten nappivaihteista en tiedä mitään. Myöskin puita on tullut ajettua , mutta vain auton peräkärryllä talviteiltä, joten siitä ei sen enempää, kuin että ainakin se onnistui. Ostohetkellä yleensä saa laitteeseen semmoiset gummit kuin haluaa, ainakin täällä Oulussa, joten neuvottele kauppiaan kanssa, jos tarvitset isommat. Kyllä minä arvostan tuon Hondan hyvinkin korkealle, ja siitä saa työkalun vuosiksi.peupa kirjoitti:luin paljo juttuja mutta vielä pari asiaa vaivaa. eli olen ajatellut uutta TRX 350 FE Fourtrax 4x4 mönkijää. käyttö olis syksyllä hirven vetoa ja puukuorman hakua mettästä. mutta riittääkö tuossa 350 teho. ja miten tuo nappivaihde. käykö se tuomoseen vai joutuuko ajaa ykkösellä kokoajan vai vaihtaako se pysähtymättä vaihettä jos hirvenruho on perässä. vai pitäskö laittaa automaatti vaihteinen.
ja sitten vielä renkaista. eli miksi ne on kaikissa nuin kapeat. eikö leveät läskit menis paremmin pehmeässä suossa.
ja jos tiedätte mitä minun pitäs mönkkärissä huomioida ku ostan niin kertokaa. mutta tuo TRX 350 FE Fourtrax 4x4 olis hinnalta soppeli. tai sitten jos löytää -05 vähänkäytetyn niin vois olla isompi jos siitä on hyötyä

¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...