TRX500 FPA DCT
Re: TRX500 FPA DCT
Kohta 30h tuntia tullut laitteeseen, eikä oikeastaan mitään moittimista paitsi tehostin vois ehkä olla hieman tehokkaampi. Alusta pelaa loistavasti ja etulukko on todella pätevä, ei ole kyllä ikävä Polarista ja sen eri tahtiin pyöriviä periä. Vakiolla menty tähän asti, 28" renkaat on hankinnassa kunhan sais päätettyä mitkä
Yamaha Kodiak 700 eps -19
Yamaha Grizzly 700 -08
ex.Honda 500FPA DCT -15
ex.Honda Foreman 450es -01
ex.Polaris Sportsman 500 -13
ex.Polaris ATP 330 -03
ex.Honda Rancher 350ES -02
ex. ATC 200ES -84
ex. RZR 800 -09
ex. 420fa -09
ex. Sportsman 400 -04
Yamaha Grizzly 700 -08
ex.Honda 500FPA DCT -15
ex.Honda Foreman 450es -01
ex.Polaris Sportsman 500 -13
ex.Polaris ATP 330 -03
ex.Honda Rancher 350ES -02
ex. ATC 200ES -84
ex. RZR 800 -09
ex. 420fa -09
ex. Sportsman 400 -04
Re: TRX500 FPA DCT
Tänään tuli uudet tassut alle...mitä nyt kovalla tiellä kävin koittaa nii täristää alle 20kmh vauhissa, mutta sen jälkeen yhtä (epä)tasasta ku vakiorattailla. Jänkhäreitit on vielä kokematta, ei vaan malta huomiseen ootella! 



Yamaha Kodiak 700 eps -19
Yamaha Grizzly 700 -08
ex.Honda 500FPA DCT -15
ex.Honda Foreman 450es -01
ex.Polaris Sportsman 500 -13
ex.Polaris ATP 330 -03
ex.Honda Rancher 350ES -02
ex. ATC 200ES -84
ex. RZR 800 -09
ex. 420fa -09
ex. Sportsman 400 -04
Yamaha Grizzly 700 -08
ex.Honda 500FPA DCT -15
ex.Honda Foreman 450es -01
ex.Polaris Sportsman 500 -13
ex.Polaris ATP 330 -03
ex.Honda Rancher 350ES -02
ex. ATC 200ES -84
ex. RZR 800 -09
ex. 420fa -09
ex. Sportsman 400 -04
-
- 6WD
- Viestit: 621
- Liittynyt: 28 Marras 2009 22:06
- Mönkijä:: Honda 500FA
- Paikkakunta: Oulun seutu
Re: TRX500 FPA DCT
Miten on pecciksellä Honda palvellut? Sopisko tähän mitenkään 30" kumet vakiovanteilla. Jos astinlaudat rakentaa uusiksi. Vai ottaako kääntäessä kiinni keulan rakenteisiin? Onko tämä mainostettu alennusvaihde hitaampi kuin 500FA mallin hidaspuoli?
Re: TRX500 FPA DCT
Hyvin on palvellut, ei ole vikoja ollut ja ajettu nyt n.60h. Selvästi paras mönkijä millä oon ajellu, vaikee kuvitella miten tuota enää parantais, toki lisää tehoa vois olla. Ei tuohon kannate varmaankaan 30" laittaa vaikka ehkä mahtuisikin, voima loppuu. 28" menee ainakin heittämällä paikalleen kun noihin 27" jäi reilusti varaa.
En ole koskaan ajanut edellistä hydrostaatti mallia niin en tiiä sen hitaanpuolen nopeudesta, mutta tässä se on varmasti tarpeeksi hidas.
En ole koskaan ajanut edellistä hydrostaatti mallia niin en tiiä sen hitaanpuolen nopeudesta, mutta tässä se on varmasti tarpeeksi hidas.
Yamaha Kodiak 700 eps -19
Yamaha Grizzly 700 -08
ex.Honda 500FPA DCT -15
ex.Honda Foreman 450es -01
ex.Polaris Sportsman 500 -13
ex.Polaris ATP 330 -03
ex.Honda Rancher 350ES -02
ex. ATC 200ES -84
ex. RZR 800 -09
ex. 420fa -09
ex. Sportsman 400 -04
Yamaha Grizzly 700 -08
ex.Honda 500FPA DCT -15
ex.Honda Foreman 450es -01
ex.Polaris Sportsman 500 -13
ex.Polaris ATP 330 -03
ex.Honda Rancher 350ES -02
ex. ATC 200ES -84
ex. RZR 800 -09
ex. 420fa -09
ex. Sportsman 400 -04
Re: TRX500 FPA DCT
Päivitelläänpä vähän, talvi nyt ajettu ja tunteja tullut koneeseen noin sata. Ei vieläkään vikoja, ei pientäkään. Odotin että talven pakkasilla tulee käynnistys tai vaihdeprobleemaa, mutta ei näitäkään vaikka vekotin oli ulkona koko talven. Aikaisemmissa Hondissa ja Polleissa oli aina jotain mikä ois pitäny olla paremmin, nyt alkaa huumori loppua kun ei mitään keksi 

Yamaha Kodiak 700 eps -19
Yamaha Grizzly 700 -08
ex.Honda 500FPA DCT -15
ex.Honda Foreman 450es -01
ex.Polaris Sportsman 500 -13
ex.Polaris ATP 330 -03
ex.Honda Rancher 350ES -02
ex. ATC 200ES -84
ex. RZR 800 -09
ex. 420fa -09
ex. Sportsman 400 -04
Yamaha Grizzly 700 -08
ex.Honda 500FPA DCT -15
ex.Honda Foreman 450es -01
ex.Polaris Sportsman 500 -13
ex.Polaris ATP 330 -03
ex.Honda Rancher 350ES -02
ex. ATC 200ES -84
ex. RZR 800 -09
ex. 420fa -09
ex. Sportsman 400 -04
Re: TRX500 FPA DCT
Käynnistyykö teillä muilla trx500 fpa dct omistajilla kyseinen laite heti kun starttinappiin koskee,itsellä starttauttaa aina jonkin aikaa ei kauaa mutta ei syty heti tulille olipa moottori kylmä taikka lämmin.Ajettu nyt noin 100km.Mistä moinen mahtaa johtua?Bensa 98.
Re: TRX500 FPA DCT
Vaiha tulppa.
- ViiMax
- Tracks
- Viestit: 4448
- Liittynyt: 13 Helmi 2011 13:10
- Mönkijä:: Sp 500
- Paikkakunta: Nurmijärvi & P-Karjala
Re: TRX500 FPA DCT
Älä turhaan vaiha tulppaa, ellet ole konetta paljoa kylmänä käyttänyt/kierrättänyt, se hondan tulppa kestää "maailman tappiin" asti.
Mulla tuossa omassa foremanissa sama moottori kuin tässä, starttaus kestäää n. pari-kolme sekuntia ennenkuin lähtee tulille, harvoin käynnistyy "nano-sekunnissa"
Sama kylmänä tahi lämpösenä, elä huolehdi turhia !
Mulla tuossa omassa foremanissa sama moottori kuin tässä, starttaus kestäää n. pari-kolme sekuntia ennenkuin lähtee tulille, harvoin käynnistyy "nano-sekunnissa"

- sf-atv
- Tracks
- Viestit: 992
- Liittynyt: 21 Marras 2008 11:07
- Mönkijä:: Pollet, Hondat, Suzukit
- Paikkakunta: Riihimäki
- Viesti:
Re: TRX500 FPA DCT
Nykymoottoreissa ei ole nokka-akselin asentoanturia ja sen vuoksi moottorin pitää pyöriä pari kierrosta ennenkuin elektroniikka tunnistaa mikä tahti on menossa imusarjan alipaineesta. Ei välttämättä ole syynä tässä tapauksessa mutta joka tapauksessa pieni sahaus on normaalia käynnistettäessä.
Honda, Polaris, Victory, Indian ja Suzuki mekaanikko / valtuutettu huolto SEFOTEC
http://www.sefotec.fi
http://www.sefotec.fi
Re: TRX500 FPA DCT
Mulla on sama homma tuon käynnistyksen suhteen, ei pamaha heti tulille
Yamaha Kodiak 700 eps -19
Yamaha Grizzly 700 -08
ex.Honda 500FPA DCT -15
ex.Honda Foreman 450es -01
ex.Polaris Sportsman 500 -13
ex.Polaris ATP 330 -03
ex.Honda Rancher 350ES -02
ex. ATC 200ES -84
ex. RZR 800 -09
ex. 420fa -09
ex. Sportsman 400 -04
Yamaha Grizzly 700 -08
ex.Honda 500FPA DCT -15
ex.Honda Foreman 450es -01
ex.Polaris Sportsman 500 -13
ex.Polaris ATP 330 -03
ex.Honda Rancher 350ES -02
ex. ATC 200ES -84
ex. RZR 800 -09
ex. 420fa -09
ex. Sportsman 400 -04
-
- 6WD
- Viestit: 663
- Liittynyt: 23 Loka 2006 22:53
- Paikkakunta: Etelälappi
Re: TRX500 FPA DCT
Minua kiinnostaisi tämä uusi rubicon FE-mallina, eikä tehostintakaan välttämättä tarvis (koska on hyvää jumppaa käsille maastoajo tehostamattomalla, ja muuten ei viitsi kuntoilla). olisi ilmeisesti aikalailla kevyempi verrattuna otsikon malliin, mitä pidän hyvänä pointtina.
- ViiMax
- Tracks
- Viestit: 4448
- Liittynyt: 13 Helmi 2011 13:10
- Mönkijä:: Sp 500
- Paikkakunta: Nurmijärvi & P-Karjala
Re: TRX500 FPA DCT
Mikäs tuo Rubiconin FE-malli on ? En ainakaan hondan mistään sivuilta löytänyt.
Kevyimmillään tätä uutta rubiconia saa n.307 kiloisena, manuaalivaihteistolla eikä siinä ole tehostinta. (Malli: TRX500FM5)
Automaattilaatikko + tehostin -yhdistelmällä painoa on n. 326kg. (Malli: TRX500FA6)
Lähde: http://powersports.honda.com/2016/fourt ... tions.aspx
Tässä hondan mallissa tehostus on mielestäni aika jämpti, ei liian kevyt, eikä toisaalta liian raskas, joten ajotuntuma on säilynyt eikä ohjaus ole veltto.
Verrokkina Foreman TRX500FE2 (jäykkäperä) joka tehostimella + nappivaihteilla painaa n. 293kg ja ilman tehostinta n.285kg (TRX500FE1)
Edit. lisäilin tietoja

Kevyimmillään tätä uutta rubiconia saa n.307 kiloisena, manuaalivaihteistolla eikä siinä ole tehostinta. (Malli: TRX500FM5)
Automaattilaatikko + tehostin -yhdistelmällä painoa on n. 326kg. (Malli: TRX500FA6)
Lähde: http://powersports.honda.com/2016/fourt ... tions.aspx
Tässä hondan mallissa tehostus on mielestäni aika jämpti, ei liian kevyt, eikä toisaalta liian raskas, joten ajotuntuma on säilynyt eikä ohjaus ole veltto.
Verrokkina Foreman TRX500FE2 (jäykkäperä) joka tehostimella + nappivaihteilla painaa n. 293kg ja ilman tehostinta n.285kg (TRX500FE1)
Edit. lisäilin tietoja
- Roosa999
- Ylläpitäjä
- Viestit: 10879
- Liittynyt: 09 Tammi 2005 21:42
- Mönkijä:: Honda
- Paikkakunta: Honda TRX Foreman 500 T3,Yamaha Breeze
- Viesti:
Re: TRX500 FPA DCT
http://powersports.honda.com/2016/fourt ... n-4x4.aspx
Nopea vilkaisu. Foreman Rubicon:
- Aina resuperäinen
- Saa tehostajalla ja ilman
- Saa DTC:llä ja myös "FE" mallina
- Aina etulukolla
Nopea vilkaisu. Foreman Rubicon:
- Aina resuperäinen
- Saa tehostajalla ja ilman
- Saa DTC:llä ja myös "FE" mallina
- Aina etulukolla
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
-
- 6WD
- Viestit: 663
- Liittynyt: 23 Loka 2006 22:53
- Paikkakunta: Etelälappi
Re: TRX500 FPA DCT
Eipä taida olla FE-mallia, vaan jalkavaihteinen on se toinen vaihtoehto: https://www.youtube.com/watch?v=MwMn7GCVAyc
Viimeksi muokannut vaughan, 10 Tammi 2017 21:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: EDELLISEN VIESTIN LAINAUS POISTETTU TAAS!!!
Syy: EDELLISEN VIESTIN LAINAUS POISTETTU TAAS!!!
- Roosa999
- Ylläpitäjä
- Viestit: 10879
- Liittynyt: 09 Tammi 2005 21:42
- Mönkijä:: Honda
- Paikkakunta: Honda TRX Foreman 500 T3,Yamaha Breeze
- Viesti:
Re: TRX500 FPA DCT
Piruvie, niin onkin: http://powersports.honda.com/2016/fourt ... tions.aspx
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress