lisää ajatuksia Rinconista.....
Tilapäisessä mielenhäiriössä tuli ostettua toinenkin laite...siis ei toista mönkijää vaan laite
Pihaan asteli uusi Can-Am Outlander 800 XT
Eka reissu takana ja Cana on korjaamolla

no ei siitä sen enempää
Canalla ajellessa tuli pieni ajoittainen hymy koneen tehon vuoksi
Mutta......olo oli kuin naapurin emäntä olisi istunut päällä

ihan kivaa kyytiä mutta sitä omaa eukkoa hieman ikävä
Kyllä täytyy todeta TAAS että Hondalla eteneminen maastossa on helpompaa ja lepposampaa kuin Canalla, toki tämä on vain minun mielipide....
eilen taas Hondan puikoissa ja kyllä se istuu mun käteen kuin puukko pohjalaiselle
En varmaan tule ikinä luopumaan Ricusta on se vaan niin hyvä MÖNKIJÄ, se kulkee riittävästi, sillä pääse satavarmasti joka paikkaan mihin mönkkärillä vaan voi mennä ja mikä tärkeintä, sillä pääsee sieltä myös pois
Ja se kestävyys....pommin kestävyys....oon ajanut mun Ricun puuhun satakertaa, kaatanu kyljelle, kaatanut katolleen, heittänyt 360 ilmassa 90 vauhdista, ajanut sen järveen niin että pata täynnä vettä, kuumentanut sen nevalla lähes hehkuvaksi, vetänyt pienen talon kokoisia puukuormia mettästä, hyppinyt kallioilta, loikkinut hyppyreistä ja mitä on ollut vikaa

Kerran rengas puhki

TRX420- sillä mennään minne vaan.PÄIVITYS->Honda Rincon, sillä mennään minne vaan ja muuallekkin.PÄIVITYS->Outlander 1000 X MR, no need to explain!