Ajatuksia rinconista

Keskustelua Honda mönkijöistä.
jukka81
Moderaattori
Mönkijä:: Traktori

Viesti Kirjoittaja jukka81 »

:D :D :D pitää koputtaa puuta :roll:
Mariolla
3WD
Mönkijä:: Outlander 1000 X MR

Viesti Kirjoittaja Mariolla »

Tuossa hieman video kuvaa reissusta oikein tekstien ja äänten kera :D

http://s30.photobucket.com/albums/c337/ ... umppaa.flv
TRX420- sillä mennään minne vaan.PÄIVITYS->Honda Rincon, sillä mennään minne vaan ja muuallekkin.PÄIVITYS->Outlander 1000 X MR, no need to explain!
jukka81
Moderaattori

osaahan se hondakin uida :D ainakin käsipohjaa vaikka toisin väittävät :twisted:
Darth
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Darth »

Tuollanen lutakko pitäis olla kotona odottamassa ku tulee kurasilta reissuilta. Tuossa koneen saa puhtaaksi. :)
Minäkin voisin olla voittaja! Ei puutu muuta kuin älykkyys, koulutus, kunnianhimo ja parturi. Pienestä se on kiinni...
Never Settle For Second Best.
Pariuraa
Mariolla
3WD

Darth kirjoitti:Tuollanen lutakko pitäis olla kotona odottamassa ku tulee kurasilta reissuilta. Tuossa koneen saa puhtaaksi. :)
Se oli vähän niinkun tarkoituksenakin :D

Kun on vehkeessä tuo kuitupanssari niin tällä tavoin lähtee kurat panssarin päältä nopeammin ja paremmin kuin painepesurilla :D :D
TRX420- sillä mennään minne vaan.PÄIVITYS->Honda Rincon, sillä mennään minne vaan ja muuallekkin.PÄIVITYS->Outlander 1000 X MR, no need to explain!
Jere itte
Tracks

Viesti Kirjoittaja Jere itte »

Kokemusta on itsellä Pikkuliskon, 800Canan ja PahanSedän verran, mutta näistä mikään ei ollut ehkäpä se täydellisesti sopiva laitos.
Itse olen suunnitellut jälleen kerran mönkkärin ostoa, Polariksen myynnistä on kulunut jo melkein puolitoista vuotta. Aikaisemmin on homma jäänyt puolitiehen, milloin mistäkin syystä. Pääosin varmaankin siitä, ettei ole löytynyt laitetta joka olisi sellainen mikä tuntuisi "omalta".
Päädyin itse nyt uudemman kerran laitetta hankkimassa ollessani, että saapi olla kilvetön laitos seuraava. Kaikki aikaisemmat ovat olleet rekisterissä olevia, mutta nelivetolaitosta en kilvellisenä enää hanki.

Yamahaa on tullut koitettua useampaakin erilaista. Polaristakin testasin paria eri mallia taannoin. Junnujussin Zuhzukizukilla ajoin 100m tässä taannoin ihan metsässä. Ja Hondaa nyt testanneena pitää sanoa että taitaa se Rincon olla mun laitteeni, ainakin kunnes mieli (taas... :roll: ) muuttuu.

Rinconista on väännetty nyt kauppaa parinkin toimittajan kanssa ja taitaapi olla niin että avioeron uhallakin Rincon tulee pihaan lähitulevaisuudessa. Tarkoitus on ottaa se Ramsayn vinssillä, narun kera, toki. Tällä hetkellä paras tarjous sisältää itse koneen, Ramsayn vinssin narulla, kahva+peukkugrillit, toisen setin orgisvanteita joissa on Kendan BC:t päällä. Hinta on sen verran etullinen, jotta taitaa tulla ostos eteen vaikka kuinka koitan perustella itselleni miksi juuri NYT on huono aika laittaa rahaa leluihin... :wink:
jukka81
Moderaattori

joulukin tulossa niin pitäähän sitä miehen lahjoja saada :D
Don Padre
6WD

Viesti Kirjoittaja Don Padre »

Niin ja milläs muulla ne onnistuneimmat lahjat saa kuin ostamalla itte omansa :lol:
Mönkijä, mikä ihana tekosyy!

Täytä elinsiirtotestamentti http://www.lahjaelamalle.net/
Verta pakkiin http://www.veripalvelu.fi/
jukka81
Moderaattori

don padren sanoihin on helppo yhtyä :D kun ostaa omat lahjansa niin vältytään kiusallisilta tilanteilta ja monelta teennäiseltä hymyltä :wink:
Jere itte
Tracks

Viesti Kirjoittaja Jere itte »

No melkeen söisin hatullisen, jos joku synttärilahjaksi mulle moisen toisi pihaan... (15.10. tulee vuosia täyteen...)
l Kipu on vain tunne l
jukka81
Moderaattori

ei tartte siis edes jouluun asti odotella :wink:
Mariolla
3WD

lisää ajatuksia Rinconista.....

Tilapäisessä mielenhäiriössä tuli ostettua toinenkin laite...siis ei toista mönkijää vaan laite :D

Pihaan asteli uusi Can-Am Outlander 800 XT :oops:

Eka reissu takana ja Cana on korjaamolla :shock: no ei siitä sen enempää :!:

Canalla ajellessa tuli pieni ajoittainen hymy koneen tehon vuoksi :)

Mutta......olo oli kuin naapurin emäntä olisi istunut päällä :lol: ihan kivaa kyytiä mutta sitä omaa eukkoa hieman ikävä :P

Kyllä täytyy todeta TAAS että Hondalla eteneminen maastossa on helpompaa ja lepposampaa kuin Canalla, toki tämä on vain minun mielipide....

eilen taas Hondan puikoissa ja kyllä se istuu mun käteen kuin puukko pohjalaiselle :D

En varmaan tule ikinä luopumaan Ricusta on se vaan niin hyvä MÖNKIJÄ, se kulkee riittävästi, sillä pääse satavarmasti joka paikkaan mihin mönkkärillä vaan voi mennä ja mikä tärkeintä, sillä pääsee sieltä myös pois 8)

Ja se kestävyys....pommin kestävyys....oon ajanut mun Ricun puuhun satakertaa, kaatanu kyljelle, kaatanut katolleen, heittänyt 360 ilmassa 90 vauhdista, ajanut sen järveen niin että pata täynnä vettä, kuumentanut sen nevalla lähes hehkuvaksi, vetänyt pienen talon kokoisia puukuormia mettästä, hyppinyt kallioilta, loikkinut hyppyreistä ja mitä on ollut vikaa :?: :?: :?: Kerran rengas puhki :lol: :lol: :lol:
jukka81
Moderaattori

mutta silti piti mennä koittamaan kepillä jäätä(ostamaan cana) :D vitsi vitsi :twisted: on tainnut ton canan kohdalla sattua käsiin sellanen perjantai päivänä huolellisesti ja kiireettä kasattu yksilö :roll:
Koheltaja
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Kodiak T3b

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Noista maasto ominaisuuksista eika samoilla linjoilla, Rincon on pirun näppärä metikössä ja kevyt ajettava. Ajoporukassa oli yksi Rincon ja kyllä sillä mieluusti ajoi teknisessä maastossa, selkeästi kevyempi ajettava kuin massiivinen ja rajulla koneella varustettu Outti. Muutaman kerran hymyilytti kun kaveri halusi mun koneen alle nopeimmilla poluilla ja mä kinusin Rinconia alle teknisessä maastossa :lol:
Kylätason mönkijäkuski
junnua
4WD
Mönkijä:: rinco

Viesti Kirjoittaja junnua »

on se kyllä mukava ajella teknisessä maastossa, ja kevytki ohjailla, saas nähdä millaiseksi nyt muuttuu ku tulee uudet renkaat, ams swamp foxit, :roll:

edelliset mud litet otti kivikossa vähän nokkiinsa :x

ja flaren tuulilasiki paikallaan, pikkusen suojaa pakkas ajoon.
Vastaa Viestiin