TRX500 FPA DCT

Keskustelua Honda mönkijöistä.
Mepi
6WD
Viestit: 463
Liittynyt: 15 Syys 2011 07:12
Mönkijä:: Sportsman 500 EFI EUT 2012
Paikkakunta: Satakunta

Re: TRX500 FPA DCT

Viesti Kirjoittaja Mepi »

funone kirjoitti:...
Saako tuota mustaa mallia (joka on huomattavasti punaista parempi) myös Suomesta?
Siitähän muuttuu musta kun ostaa varaosatiskiltä muutaman punaisen muovinpalan mustana, niitä kai saa Suomen jälleenmyyjiltä.
Sportsman 500 EFI EUT 2012
Avatar
Roosa999
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 10879
Liittynyt: 09 Tammi 2005 21:42
Mönkijä:: Honda
Paikkakunta: Honda TRX Foreman 500 T3,Yamaha Breeze
Viesti:

Re: TRX500 FPA DCT

Viesti Kirjoittaja Roosa999 »

Ja kun ostat heti uutena, saat vaihdokkiin ajamattomat katteet jotka nostaa jälleenmyyntiarvoa ja haluttavuutta reippaasti, jopa hinnan yli. Suosittelen.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Fred Scuttle
6WD
Viestit: 663
Liittynyt: 23 Loka 2006 22:53
Paikkakunta: Etelälappi

Re: TRX500 FPA DCT

Viesti Kirjoittaja Fred Scuttle »

Löytyiskö jostain vertailupainot noille FM ja FPA IRS-malleille.
peccis
6WD
Viestit: 732
Liittynyt: 05 Syys 2006 19:43
Mönkijä:: Honda
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: TRX500 FPA DCT

Viesti Kirjoittaja peccis »

Mielenkiinnosta haluaisin tietää, mitä hyötyä on vertailla noita painoja työmönkijässä?
Yamaha Kodiak 700 eps -19
Yamaha Grizzly 700 -08
ex.Honda 500FPA DCT -15
ex.Honda Foreman 450es -01
ex.Polaris Sportsman 500 -13
ex.Polaris ATP 330 -03
ex.Honda Rancher 350ES -02
ex. ATC 200ES -84
ex. RZR 800 -09
ex. 420fa -09
ex. Sportsman 400 -04
Fred Scuttle
6WD
Viestit: 663
Liittynyt: 23 Loka 2006 22:53
Paikkakunta: Etelälappi

Re: TRX500 FPA DCT

Viesti Kirjoittaja Fred Scuttle »

Pehmeillä jängillä keveys valttia.
Avatar
Roosa999
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 10879
Liittynyt: 09 Tammi 2005 21:42
Mönkijä:: Honda
Paikkakunta: Honda TRX Foreman 500 T3,Yamaha Breeze
Viesti:

Re: TRX500 FPA DCT

Viesti Kirjoittaja Roosa999 »

Työmönkijässä on mainiota ominaisuuksia, joita itse kaipaan.
- Luotettavuus
- Keveys
- Jäykkä akseli, joka kertoo kuljettajalle kaiken alustasta. Tämä jakaa mielipiteet, mutta siksi keskustelupalsta :mrgreen:
- Jos Keveän koneen ominaisuudet ei riitä kiskoa kuormia, ollaan ehkä kokonasisuudessaan väärällä välineellä liikkeellä-> Siksi Ponsse :mrgreen:
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Fred Scuttle
6WD
Viestit: 663
Liittynyt: 23 Loka 2006 22:53
Paikkakunta: Etelälappi

Re: TRX500 FPA DCT

Viesti Kirjoittaja Fred Scuttle »

Painoa on helppo lisätä, mutta vaikea poistaa. :!:
Avatar
ViiMax
Tracks
Viestit: 4448
Liittynyt: 13 Helmi 2011 13:10
Mönkijä:: Sp 500
Paikkakunta: Nurmijärvi & P-Karjala

Re: TRX500 FPA DCT

Viesti Kirjoittaja ViiMax »

Fred Scuttle kirjoitti:Löytyiskö jostain vertailupainot noille FM ja FPA IRS-malleille.
Eli tehostamaton vs. tehostimella ? , olikohan 13lbs eli n. 6kg karkeasti. En jaksa uskoa että 6kg kevyempi laite menee yhtään sen pidemmälle :lol: Ja vinssinhän voi aina jättää pois, se on painonsäästöä parhaillaan ja oppii ajaamaan :!:

DCT vaihteisto tuo vielä 13lbs. lisää, eli n. 6 kiloa.
Fred Scuttle
6WD
Viestit: 663
Liittynyt: 23 Loka 2006 22:53
Paikkakunta: Etelälappi

Re: TRX500 FPA DCT

Viesti Kirjoittaja Fred Scuttle »

Eikökö sitä minä vaan, kun jostain luin, että tuo dct-vaihteisto olisi reilusti painavampi kuin fe.
Avatar
Roosa999
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 10879
Liittynyt: 09 Tammi 2005 21:42
Mönkijä:: Honda
Paikkakunta: Honda TRX Foreman 500 T3,Yamaha Breeze
Viesti:

Re: TRX500 FPA DCT

Viesti Kirjoittaja Roosa999 »

Kilo sieltätäältä. Siitä se suohiipijä muodostuu. Itselle alkaa muodostumaan jopa 4mm panssari... Mutta kaikki on ihan itsestä kiinni, miten haluaa koneensa varustaa ja sillä oman ajotapansa mukaan pärjää.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Fred Scuttle
6WD
Viestit: 663
Liittynyt: 23 Loka 2006 22:53
Paikkakunta: Etelälappi

Re: TRX500 FPA DCT

Viesti Kirjoittaja Fred Scuttle »

Riittähän se yksi liika kilo upottamaan veneenkin. :D
Avatar
kokki
Tracks
Viestit: 1315
Liittynyt: 22 Heinä 2007 10:02
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: TRX500 FPA DCT

Viesti Kirjoittaja kokki »

Kuskin pistää dieetille niin tulee nopeesti painonpudotusta ja nieveletki kestää pidemmälle!
Avatar
Roosa999
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 10879
Liittynyt: 09 Tammi 2005 21:42
Mönkijä:: Honda
Paikkakunta: Honda TRX Foreman 500 T3,Yamaha Breeze
Viesti:

Re: TRX500 FPA DCT

Viesti Kirjoittaja Roosa999 »

Jämkällä talutellaan koneina...
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Avatar
kokki
Tracks
Viestit: 1315
Liittynyt: 22 Heinä 2007 10:02
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: TRX500 FPA DCT

Viesti Kirjoittaja kokki »

No paremmi jaksaa talutella kun laihuttaa iteki :)
Avatar
Roosa999
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 10879
Liittynyt: 09 Tammi 2005 21:42
Mönkijä:: Honda
Paikkakunta: Honda TRX Foreman 500 T3,Yamaha Breeze
Viesti:

Re: TRX500 FPA DCT

Viesti Kirjoittaja Roosa999 »

Kokin kannattaa tulla talutustalkoisiin..
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Vastaa Viestiin