No nyt on ajot takana ja koneet taas puhtaina. Ricun tehosta sen verran, että kyllä sitä tuolla maastossa on ihan tarpeeksi tossa ricussa, kokemattomalle jopa pari kaakkia liikaakin...

Keulaa saa kevitettyä todella helposti ja pienten töyssyjen ylitys näin onnistuu vallan mainiosti. Vaihteistoon vielä totuttelen, ja itse huomasin sellaisen, että omalle kohdalle sopii paremmin välillä ajaa ESP-modella, kun tahtoo tuo kone vaihtamaan kakkosta välillä pahassakin ryteikössä. Pysyy siis näin tuo ykkönen silmässä. Lukkoa pääsin kokeilemaan muutaman onnistumisen kera, en sitten tiedä oliko vain tuuria, mutta kyllä se neljäskin pyörä jossain tilanteissa saatiin pyörimään jarrun avulla, kun se ei aluksi pyörinyt.
Ainoat tämän hetkiset miinuspuolet koneessa ovat pienen pieni maavara, tahtoo pohja kollista joka kiveen, kantoon ja oksiin, ja sitten sammuilu. Eli välillä se sammuu yht´äkkiä kun tyhjäkäynnillä koskee kaasua, ja samoin käy kaasua pumpatessa. Kun on kokematon kuski vielä tollasella teholla, tulee sitä kaasua pumpattua...
Jees, mutta muuten on ihan hyvät mietteet vehkeestä, vielä kun sais vinnssin asennettua ja isommat tassut koneeseen alle.
Vinssin asennuksesta vielä sen verran, että ompas heikonlaiset ohjeistukset tossa Ramseyn vinssissä, ja muutekin miinus siitä että ricussa ei vinssille ole valmiiksi vedettyjä johtoja, saati edes asennuspaikkoja releille ynnä muille vinssin asennukselle. (tai ei ainakaan ohjeissa ollut muuta mainintaa, kuin "poraa reijät asennuksia varten")
