2012 honda mallisto
-
- Moderaattori
- Mönkijä:: Traktori
Re: 2012 honda mallisto
Heitetääs ajatus ilmaan: Olisiko hondan tarkoitus tällä laitteella kokeilla niin sanotusti "kepillä jäätä" että lähteekö myynti vetämään ja mahdollisiin tuleviin malleihin panostetaan sitten hieman enemmän aikaa ja energiaa jos kuluttajien kiinnostus herää 

Se on jo nähty että porukkaa kiinnostaa T3 mallistot merkistä riippumatta, en oikein jaksa uskoa että kyse on mistään kokeilusta. Mun silmään Honda ei ole yhtään sen hienompi tai rumempi kuin mikään muut T3 viritelmä, niitähän ne kaikki on, oli päässä minkä merkkinen lippalakki tahansa. Mä odotan sitä että laki saataisiin tälle vuosituhannelle tyypitysten osalta ja noi karmeet jakkarat poistuisi nopeasti historiaan. Eiköhän tuokin ole jonkun rokkipajan tekemä T3 rakennelma, Honda tuskin tekee noita tuotantolinjallaan Suomen markkinoita varten.
Kylätason mönkijäkuski
-
- 6WD
- Mönkijä:: Honda TRX 500 T3
- Viesti:
Hondan T3 mallin muutokset tekee Dresel saksassa, alla speksit miten se eroaa maastomallista.
- huippunopeus oon rajattu elektronisesti 40 km/h, kaikki vaihteet ja normaalit tehot huipuun asti käytössä
- laitteessa on tyyppihyväksynnän vaatima jousitettu ja selkänojallinen istuin
- laitteessa on CE hyväksytyt valot ja vilkut
- vetonupin tilalla on iso vetokita (traktorimalli), alkupräinen kiinnike tullee laiteen mukana
- edessä on vetokita
- laite on tyyppihyväksytty käytettäväksi ILMAN peilejä
Istuinkorkeudesta kuulin huhuja mutta kerrotaan niistä kun päästään istumaan ja säätelemään penkin korkeutta yms.
- huippunopeus oon rajattu elektronisesti 40 km/h, kaikki vaihteet ja normaalit tehot huipuun asti käytössä
- laitteessa on tyyppihyväksynnän vaatima jousitettu ja selkänojallinen istuin
- laitteessa on CE hyväksytyt valot ja vilkut
- vetonupin tilalla on iso vetokita (traktorimalli), alkupräinen kiinnike tullee laiteen mukana
- edessä on vetokita
- laite on tyyppihyväksytty käytettäväksi ILMAN peilejä
Istuinkorkeudesta kuulin huhuja mutta kerrotaan niistä kun päästään istumaan ja säätelemään penkin korkeutta yms.
- tinke77
- 6WD
- Mönkijä:: Can am 450 pro t3
No joo... Mukava huomata,että porukka "tykkää" miun uudesta hankinnasta. Rumahan tuo on,kuten kaikki T3 mönkijät. Penkistä en osaa sen enempää sanoa,ennenkuin ensi viikolla pääsee itse testaamaan korkeuden jne. Jos ei miellytä niin laitetaan sitten tuo mukana tuleva orkkis istuin paikalleen, siitä tuskin täällä kyläteillä sanomista suuremmin tulee. Noista ajovaloista sen verran,että kelpaa miulle. Itselleni tuo ulkonäkö ei ole niin kovin tärkeää, luotettavuus ajaa edelle ja ymmärtääkseni honda tarjoaa juuri sitä...? Tarakalle tulee iso tavaraboxi joka myös muokkaa ulkonäköä jonkinverran,huonompaan tai parempaan niin sen saa jokainen sitten päättää. Minulla laitteen käyttö on moottorisahan ja välineiden kuljetus ja jonkin verran palstalle tulee matkaa myös yleistä tietä pitkin, siksi traktori. Lisää kokemuksia voin kirjoitella kunhan laitteen saan ja ketään se ylipäätään kiinnostaa. Nyt on sitten mönkijä miestä myöten, rumia molemmat
J.Kettula vaan teki sellaisen tarjouksen ettei voinut kieltäytyä 

Tarpeeksi kun kääntää oikealle, ni se on kohta vasemmalla...
-
- 6WD
- Mönkijä:: Honda TRX 500 T3
- Viesti:
Sen verran tarkennusta että penkki EI TULE MUKAAN vaan se myydään sopivasti varaosatiskiltä, tekemäämme kaupaan se leivottiin mukaan lisävarusteena. Mutta tuossa sinun postauksessahan se tärkein tuli esiin, päätit hankkia laadukaan traktorin neljänvuoden takuulla ja vielä kerran onnkesi olkoon siitä, me tällä tuupakassa odotellaan kuumeisesti ensimmäisiä tyyppejä laitteesta.
- tinke77
- 6WD
No tuossa kuvassa tuo penkki on huomattavasti ylempänä kun noissa muissa kuvissa ja täytyy muistaa,että kun siihen lyödään 80-100kg miestä päälle niin varmasti vähän tulee alemmas...( yritän vakuuttaa itseäni)Barossa kirjoitti:Ei toi ny niin pahalta näytä? Ehkä hieman korkeahko mutta... huh.

-
- Tracks
- Mönkijä:: AC 500 -08.SAint green
Milläs ilveellä tonne kiivetään???Tuskin pääsen kuin A-tikkailla.
Eipäs hättäillä,niinkuin köyhät!
...ensin juomme rahat, ja sitten kävelemme kotiin!
...ensin juomme rahat, ja sitten kävelemme kotiin!
Sinne kiivetään samalla tavalla kuin muihinkin traktorin jakkaralla oleviin T3:iin, ei Honda ole mitenkään poikkeus vaikka monelle kyseinen jakkara on noussut kauhistukseksi T3 Hondan myötä.
Kylätason mönkijäkuski
-
- Moderaattori
Laitteen ja varsinkin stongan mataluus varmasti korostaa tuota "kepin nokassa istumisen" tunnetta entisestään. Perinteinen matala honda kun on mitä ilmeisimmin alun alkaenkin suunniteltu lähinnä liikuntarajoitteisille ja ylipanoisille ihmiselle matalan nousukorkeuden johdosta 

- tinke77
- 6WD
Olikohan tuo nyt ihan asiallinen kommentti?kingi kirjoitti:Laitteen ja varsinkin stongan mataluus varmasti korostaa tuota "kepin nokassa istumisen" tunnetta entisestään. Perinteinen matala honda kun on mitä ilmeisimmin alun alkaenkin suunniteltu lähinnä liikuntarajoitteisille ja ylipanoisille ihmiselle matalan nousukorkeuden johdosta
Kingin tuntien hänen kommentti sisältää aimo annoksen itseironiaa 

Kylätason mönkijäkuski
-
- Moderaattori
tinke77 kirjoitti:Olikohan tuo nyt ihan asiallinen kommentti?kingi kirjoitti:Laitteen ja varsinkin stongan mataluus varmasti korostaa tuota "kepin nokassa istumisen" tunnetta entisestään. Perinteinen matala honda kun on mitä ilmeisimmin alun alkaenkin suunniteltu lähinnä liikuntarajoitteisille ja ylipanoisille ihmiselle matalan nousukorkeuden johdosta
Oli se ihan asiallinen kommentti. Omakohtaisen kokemusten tulos hondista ja itse olen juurikin edellä mainitun lainen kuljettaja. Sulla on tinke paljon kirjottamista tiedossa jos aiot jokaiseen uutta laitettasi kritisoivaan kommenttiin tarttua

- Roosa999
- Ylläpitäjä
- Mönkijä:: Honda
- Viesti:
Mönkkärit ry on ihan Liikenne- ja viestintäministeriön tasolla asti ollut suunnittelutyöryhmässä mukana tuon penkin osalta ja ikävä kyllä EU määrittelee nämä asiat. Meillä olisi vapautta olla eri mieltä kansallisesti, mutta ei munaa.
Ruma, epäkäytännöllinen ja maastossa vaarallinen on tuo näköalatorni tuossa Hondassa, mutta toisaalta, ei taida poliisia napata penkkien syynääminen tiellä. Itse ajaisinkin normipenkillä, rakennemuutoksesta seurauksena olevan katsastuksenkin uhalla.
Ruma, epäkäytännöllinen ja maastossa vaarallinen on tuo näköalatorni tuossa Hondassa, mutta toisaalta, ei taida poliisia napata penkkien syynääminen tiellä. Itse ajaisinkin normipenkillä, rakennemuutoksesta seurauksena olevan katsastuksenkin uhalla.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
- tinke77
- 6WD
ei ole aikomustakaan joka kritiikkiin vastata, sitäpaitsi koko merkistä ei minulla ole minkäänlaista kokemusta. Kritiikkiä saa ja pitääkin laittaa, mutta kuuluuko siihen sitten ihmisten liikuntarajoitteisuuden tai ulkonäön arvosteleminen se on sitten toinen juttu. Itse en ole noista kumpikaan,eikä tuskin kukaan muukaan vapaa-ehtoisesti. Kaikki eivät ole yhtä täydellisiä kuin Herra Kingi (onneksi). Minä jätän tämän asian nyt tähän ja jatkossa pysytään aiheessa, Kingillä on valta poistaa tämä viesti jos kirpaisee.
Hieman ohi, mutta tuo ylipanoisuus kyllä viittaa enemmän johonkin muuhun kuin paino-ongelmiin... Ja mikähän nousukorkeus on kyseessä... Traktoripenkki on ollut alun perin omassa Polariksessakin, mutta se vaihtui saman tien. Luotan suomalaisen poliisin kykyyn ajatella asiaa turvallisuuden kannalta.kingi kirjoitti:Perinteinen matala honda kun on mitä ilmeisimmin alun alkaenkin suunniteltu lähinnä liikuntarajoitteisille ja ylipanoisille ihmiselle matalan nousukorkeuden johdosta