Sivu 1/1

Honda TRX 350 vuosimalli 1989

Lähetetty: 04 Loka 2007 09:39
Kirjoittaja Hondako
Sattui tarttumaan kyseinen kulkupeli kokoelmaan. Käyttöohjeet ovat tietysti hukassa, joten kysyisin hieman apua kokeneemmilta.
Laitteella on ajettu 234 h, joten ikäisekseen on melkoisen vähän käyttötunteja. Laite ollut lämpimässä tallissa käyttämättä viimeiset 8 vuotta ja nyt sain polttoainepuolen puhdistuksen jälkeen koneen käymään.
Ennen kuin otan "uudelleen käyttöön" jatkan huoltotoimia. Siispä pyydän neuvoja:

Minkälainen öljy koneeseen?
Etupäähän / perään?
Rengaspaineet?
Venttiilinvälykset imu/pako?
Mitä muuta pitäisi huoltaa ennen ensimmäistä koitosta?

Laite on ollut pelkästään aurauskäytössä (hydrauliikalla oleva etulevy) ja nyt tarkoituksena viedä hieman metsän puolelle. Mitä mieltä olette mönkimiskyvystä metsässä (etuakseli jäykkä +taka-akseli jäykkä) kaatuuko ensimmäisen kiven kohdalla?
Olen kuullut Hondan kolmivetoisuudesta, mutta miten on näin vanhan Hondan etupään tasauspyörästö rakennettu? Vetääkö molemmilla etupyörillä?

Avusta kiitollinen!

Lähetetty: 04 Loka 2007 10:33
Kirjoittaja salosa

lujia ovat.....

Lähetetty: 04 Loka 2007 22:06
Kirjoittaja jce917
halvalla ostit,onneksi olkoon! nopeet elää ja hitaat kituu:)
hyvän pelin ostit!

Honda TRX 350 vuosimalli 1989

Lähetetty: 05 Loka 2007 18:44
Kirjoittaja Hondako
Kiitokset tiedoista,
löysin linkin avulla ohjekirjan ja nyt olen tehnyt sen mukaiset huoltotoimet.
Kunhan saan vielä kärryn valmiiksi, niin pääsen testaamaan tositoimissa laitteen etenemistä.

Mielenkiintoinen lisä tässä vanhassa trx:ssä on hydrauliikka, jonka avulla etulevy nousee /laskee. Renkaanvaihtokaan (eteen) ei tuota vaikeuksia, kun saan eturenkaat ilmaan auran hydraulisylinterin avulla.
-En ole vastaavaa ennen nähnyt mönkkäreissä!

Lähetetty: 06 Loka 2007 00:11
Kirjoittaja Jaski
Edellinen mönkijä oli vm -87, hyvi toimi. Honta se o laatua!

Re: Honda TRX 350 vuosimalli 1989

Lähetetty: 06 Loka 2007 00:36
Kirjoittaja Kartza
Hondako kirjoitti:Kiitokset tiedoista,
Renkaanvaihtokaan (eteen) ei tuota vaikeuksia, kun saan eturenkaat ilmaan auran hydraulisylinterin avulla.
-En ole vastaavaa ennen nähnyt mönkkäreissä!
Meitsin kuvablogin sivuilla 250 kömpiä vastaavalla tzydeemillä, mutta ilman hydraoliikkaa. :wink:

Lähetetty: 10 Loka 2007 16:57
Kirjoittaja Stobe
No eihän se nyt ihan ensimmäisen kiven kohdalla kaadu mutta tietysti pompottaahan se vähän suuntaan jos toiseen kun on jäykät akselit.
Mutta hyvä kömpiä hiljaa kun on hidas 1.vaihde siinä.

Ainut huonohko puoli on että jos koneella ajaa hiljaa kesällä niin tuppaa kuumenemaan aika rajusti.

Lähetetty: 13 Syys 2008 22:46
Kirjoittaja jani1
Onko honda trx 350 vm-89 kaksi sylinterinen? :?: :shock: Olisin ostamassa toiseksi mönkijäksi semmoisen. 8)

Lähetetty: 13 Syys 2008 23:13
Kirjoittaja tiennäyttäjä
eihän hontalla ole vinkkeliä :?:

Lähetetty: 13 Syys 2008 23:46
Kirjoittaja jani1
Näin myyjä väitti puhelimessa. Sitähän minäkin ihmettelen miten se voi olla kaksi pyttyinen. :shock: Käyn maanantaina paikan päällä katsomassa konetta. Lumilevy ja tukkikärry tulee samaan hintaan ja eikä hintakaan ole paha! :D

Lähetetty: 14 Syys 2008 07:40
Kirjoittaja Roosa999
tuossa on kyseisen laitteen käyttöohjekisrja

http://www.brandt.fi/HONDA/MP/ohjekirja ... 6-1989.pdf

Kytkentäkaavio ja muutamat kuvat kyllä paljastavat laitteen yksisylinteriseksi.