Sivu 1/2
uusi Honda-design....
Lähetetty: 26 Touko 2005 23:49
Kirjoittaja blue Honda Trx
Lähetetty: 27 Touko 2005 10:18
Kirjoittaja ARant
Ilmanvastus lienee pienempi .. saattaapa hyvinkin olla kehityssuunta (ainakin tieliikenne)mönkkäripuolellakin. Polttoaineenkulutus laskee tiellä, jäällä, jnpp. ajettaessa. Ovathan esim. moottoripyörät nykyään mm. katteiden yleistymisen takia virtaviivaisempia kuin joskus 30 vuotta sitten.
Re: uusi Honda-design....
Lähetetty: 29 Touko 2005 22:43
Kirjoittaja Don Padre
eipä tota paljon mettään enää uskalla viedä, on niin kovin korian näköinen... tollanen olis kiva kauppakassi kesäkeleillä

Lähetetty: 29 Touko 2005 23:34
Kirjoittaja Roosa999
On muuten paripyörät takana... Aika prameen näköinen, rupeaa lähentelemään AC:n komiaa muotoa

Lähetetty: 29 Touko 2005 23:55
Kirjoittaja Roosa999
Lukekaapa tarkkaan:
" A next generation ATV with SUV features to satisfy recreational demands"
Siis ovat tehneet seuraavan sukupolven mönkkärin katumaasturin ominaisuuksilla vapaa-ajan käyttöön. Miten SUV ja paripyörät liittyy toisiinsa ?????
Lähetetty: 30 Touko 2005 10:55
Kirjoittaja Koheltaja
Lähetetty: 30 Touko 2005 14:35
Kirjoittaja joni
hondalla on tähän mennessä ollut periaate, että katuvehkeitä ei tehdä. niin se vaan puhdas markkinatalous on saanut hondan kääntymään. vai liekö tuo sitten ihan puhdas konsepti?
Lähetetty: 30 Touko 2005 14:57
Kirjoittaja Roosa999
konseptihan se... kohan riivaan...
Lähetetty: 30 Touko 2005 16:23
Kirjoittaja Jylli
Jaaha Tossa hondassa oli muistaakseni 750 cc kone, vai lukiko se tuolla sivulla? Ihan kivat voit tupla pakoputket

Lähetetty: 30 Touko 2005 17:36
Kirjoittaja nipapn
On noita mönkijöitä, jotka ei oo mönkijöitä tehty ennenkin....
http://www.stiatv.co.nz/
Mut kait sen hondamn onkin parempi keskittyä noihin ja antaa isojen poikien hoitaa mönkijä hommat.
Tuplapakari- ideakin on kopioitu oikeasta mönkijästä.

Lähetetty: 30 Touko 2005 19:58
Kirjoittaja blue Honda Trx
kateellisten puheita....

Lähetetty: 30 Touko 2005 20:03
Kirjoittaja Koheltaja
Se mikä kiinnittää huomiota "katuhondan" kuvassa on se että joko kuva vääristää tai sitten se on matalampi kuin perinteiset mönkijät. Mielestäni suuntaus on silloin oikea jos tuote on tehty jonkinlaiseksi "citymaasturiksi" aivan kuten "kattaus" antaa ymmärtää.
Lähetetty: 30 Touko 2005 20:12
Kirjoittaja nipapn
Lähetetty: 30 Touko 2005 20:18
Kirjoittaja Don Padre
Tosiaan tuo mönkijä oli mitä ilmeisimmin puhdas taajamaspurtti, eikä lienee tarkoitettu hiekkatietä pidemmälle mettän puolelle

. Tuossa illmeisesti on tasauspyörästö myös takana eikä ole enää kiinteä taka-akseli, niinkuin muissa (entä Rincon) Hondan mönkijöissä. Ainakin Rubiconin ohjekirjan mukana nimittäin tuli erikseen kehoitus välttää ajoa asfaltilla siitä aiheutuvan taka-akselin rasituksen vuoksi.

Olis vähän nihkee nimittäin ajaa sellasella bulevardisportilla, joka ei olisi bulevardille tehty

Lähetetty: 30 Touko 2005 20:34
Kirjoittaja de_Lortto
blue Honda Trx kirjoitti:kateellisten puheita....

Kieltämättä nyt ko tarkasti lukee, niin siltä vähä kuullostaa että ois polle miehet kateellisia
