Sivu 1/1

Hoda trx 450 r

Lähetetty: 18 Touko 2008 18:40
Kirjoittaja jj1984
Moro. Olisiko kellään tiedossa hyvää simmikarttaa 450 hondan iskareille crossikäyttöön tai paikkaa missä voisi iskarit käyttää, kun ei oikeen tuo vakiosäätö tahdo riittää ainakaan etupäässä.? :roll:

Lähetetty: 18 Touko 2008 19:59
Kirjoittaja rescue73
Otappa yhteyttä "Alpo" tunnuksella olevaan foorumilaiseen
>löytyypi apuja :wink:

Lähetetty: 18 Touko 2008 21:08
Kirjoittaja alpo
http://www.jhaarala.fi/ tuola on mun kepit tehty... nyt ne on aika hyvät. niitä tosin modifioitiin sen verran että ne piteni 1.5cm nii 2" pitemmillä tukivarsilla tuo toi 4cm lisää joustoa renkaalla.

Lähetetty: 18 Touko 2008 21:24
Kirjoittaja jj1984
Ok pitääpä huomenna soitella sinne..

Lähetetty: 18 Touko 2008 22:56
Kirjoittaja Marco71
Vastaavasti jos Riihimäki on lähempänä, niin suosittelen paikaksi Topi Servicen. Kyseinen henkilö on toiminut vuosia MM-tason kaverien iskarien tekijänä.

http://www.yritysopas.com/tiedot/tmi-ja ... rvice.html

Lähetetty: 04 Kesä 2008 21:15
Kirjoittaja jj1984
Onkos porukat mitä muuta iskarimerkkiä käyttäneet tai jonkun muun vehkeen pumppuja sovittaneet tuohon trx:sään kun ei noilla vakiopumpuilla kyllä oikeen mitään tee vaikka ne on käytetty simmattavana.?

Lähetetty: 04 Kesä 2008 22:03
Kirjoittaja rescue73
No onko liian pintakovat vai? >se korjaantuupi vauhdilla :wink:
Näytti se eilettäin ihan mukavasti menevän orkkis tolpilla tuo Alpon laite.

Lähetetty: 05 Kesä 2008 09:27
Kirjoittaja Marco71
jj1984 kirjoitti:Onkos porukat mitä muuta iskarimerkkiä käyttäneet tai jonkun muun vehkeen pumppuja sovittaneet tuohon trx:sään kun ei noilla vakiopumpuilla kyllä oikeen mitään tee vaikka ne on käytetty simmattavana.?
Kyllähän Hondassa vakiona varsin hyvät iskarit on kun ne vaan on oikein säädetty ja vielä shimmattu oikein.
Jos sitten haluaa viedä homman uudelle tasolle, niin sitten pitää vaihtaa tukivarret long travel-mallisiksi ja laittaa 20" iskarit alle.
Tuollaisia kokoonpanoja on muutamia tehty, yhdet Reigerin pitkillä iskareilla ja parit Elkan Eliteillä.
Taakse sitten linkuston vaihto ja saman sarjan iskari. Ja jos noista vielä pitää parantaa, niin seuraava vaihtoehto on ryhtyä ammattilaiskuskiksi tai opetella säätämään niitä iskareita.
Täytyy kuitenkin muistaa että alkuperäisen shimmaaminen ja säätäminen ei maksa paljoa, mutta noi LT-kamat lasketaan sitten jo tonneissa. Eli paljonko olet valmis siihen sijoittamaan?

Lähetetty: 05 Kesä 2008 10:56
Kirjoittaja alpo
laita vähä tietoja että mikä mättää, nii koitetaan porukalla taikinoida.
onko vakio tukivarret?... pohojaako? pomppiiko? pierettääkö?
minkälainen sen pitäis olla? etupääkö vaan tökkii vai molemmat?

Lähetetty: 05 Kesä 2008 10:56
Kirjoittaja jj1984
Ne on kylllä auttamatta liian pehmeät vaikka säädöt vääntää ihan tappiin.. Käytin ne tuolla J-Haaralla huollossa ja simmattavana se sanoi et ei niistä parempaa enää saa tehtyä. Kun tuo minun laite menee melkeen joka hypyssä pohjaanlyöntikumeihin asti. Niin ja on vakiotukivarret. Keula saisi olla ainakin jokun verran kantavampi mitä se nyt on peräpää o ihan ok.

Lähetetty: 05 Kesä 2008 11:07
Kirjoittaja Marco71
jj1984 kirjoitti:Ne on kylllä auttamatta liian pehmeät vaikka säädöt vääntää ihan tappiin.. Käytin ne tuolla J-Haaralla huollossa ja simmattavana se sanoi et ei niistä parempaa enää saa tehtyä. Kun tuo minun laite menee melkeen joka hypyssä pohjaanlyöntikumeihin asti. Niin ja on vakiotukivarret. Keula saisi olla ainakin jokun verran kantavampi mitä se nyt on peräpää o ihan ok.
Paljonko on kuskin paino? Voi siis tarvita vaan jousien vaihtoa jäykemmiksi.

Lähetetty: 05 Kesä 2008 11:30
Kirjoittaja jj1984
Siinä se 75 kg paikeilla pyörii..

Lähetetty: 05 Kesä 2008 11:55
Kirjoittaja alpo
kyllä mulla kestää rytkiä aika lujasti vastapattiinki vaikka on pitemmät tukivarret eli iskarin tarvii olla mun järkeilyn mukaan sillon jäykempi koska vipuvarsi kasvaa. misäpäin ajelet jos vaikka satuttais samalle radalle joskus nii vois vähä vertailla

Lähetetty: 05 Kesä 2008 15:16
Kirjoittaja jj1984
Ei kyllä minulla kestä vetää vastapattiin varmaan ranteet katkeis jos niin tekis.! Jos hyppy tulee tasaselle niin pohjaan paukkuu että tuntuu.. Täällä Kiteellä päin ajelen ja meidän rata on vielä pehmyt hiekka rata.