tuli ostettua tuommonen peli ja muuten olen todella tyytyväinen mutta tuossa mittarissa on sellaista vikaa että ei näytä pakin eikä 2.vaihteen tunnusta kello ei pysy ajassa ja vilkuttaa sekä öljyn lämpövalo vain välähtää himmeästi pikkasen kun virrat laittaa päälle kun ilmeisesti kuuluisi kaikkien syttyä ja sit kohta sammua.mistä vois lähteä hakemaan vikaa?
ei se vika uudesta asti ole ollut ja vasta eilen tuon laitteen ostin ei sillä pahemmin ole ryvetty metsässä eikä ole kun n.1000km ajettu mittarilasin sisäpuolella näyttäisi kosteutta vähän olevan ja tänään kun olin ajelemassa nopeusnäyttö näytti nollaa n.kilometrin verran kun taas alkoi toimimaaan.
Noniin.. Nyt kun minun mittari ongelmani on jatkunut jo kolme päivää, niin päätin avata mittarin.. Siellä mittaristossa oli hemmetisti vettä ja HIEKKAA pikkuisen Ei ihme ettei mittaristo toimi. Laitoin nyt mittariston kuivumaan. Mittaristossa oli tiiviste ihan rikki.
Katot ettei ole hapettumia ja muuta ylimäärästä piirikortilla.
CRC:tä syytä laittaa myös. Elektroniikan spray-suojalakkakin kannattaa laittaa kun saat toimimaan.
pasi1 kirjoitti:mistä löytyy mittariston liitin että saa irti sen ilmeisesti jostain sieltä minne ei kädet mahdu purkamatta koko keulaa?
Pura mittaria niin kauan, että koko virtapiiri on irti. Siinä virtapiirissä on kiinni kaksi liirintä. Ja mittarista kun lähtee ne johdot keulaan kohti, niin ne menevät edestä katsottuna vasemmalla toinen liitin. Ennen sitä mittariston liitintä on semmoinen pyöreän mallinen liitin. Voin huomenna yrittää laittaa kuvia selvennykseksi. Jos et tuosta ymmärtänyt vielä.
no niin tää on meikäläisen hyvää tuuria 4 vuoden takuu on alkanut 1.10.2005 mun laite luovutettu 16.9.2005 eli 2 vuoden takuulla pari viikkoa myöhemmin haettu kaupasta niin voisin laittaa mittarin takuuseen.