Sivu 1/1

Uusi Honda-mies !

Lähetetty: 08 Joulu 2008 21:40
Kirjoittaja Repetti
Nyt sitten olen sopinut kaupat Honda trx 350 fm: stä vinssillä ja lumilevyllä (TeeJiiltä). :D

Ja on aika ruveta kyselemään teiltä Hondan salaisuuksista. Kokemusta aikaisemmin vain Comanche Bullista! :oops:

Eli, vaikuttaako etuperään käsijarrun käyttö millään tavalla, muistelen lukeneeni jostakin, että se lukitsisi perää???
Onko jalkavaihde teistä häiritsevä normikäytössä?
Millaiset (minkä kokoiset suurimmillaan) renkaat voi vaihtaa alkuperäisille valsseille?

Luotan Hondaan merkkinä mutta aikaisempaa kokemusta ei ole. :D

Re: Uusi Honda-mies !

Lähetetty: 08 Joulu 2008 21:50
Kirjoittaja jukka81
Repetti kirjoitti:Nyt sitten olen sopinut kaupat Honda trx 350 fm: stä vinssillä ja lumilevyllä (TeeJiiltä). :D

Ja on aika ruveta kyselemään teiltä Hondan salaisuuksista. Kokemusta aikaisemmin vain Comanche Bullista! :oops:

Eli, vaikuttaako etuperään käsijarrun käyttö millään tavalla, muistelen lukeneeni jostakin, että se lukitsisi perää???
Onko jalkavaihde teistä häiritsevä normikäytössä?
Millaiset (minkä kokoiset suurimmillaan) renkaat voi vaihtaa alkuperäisille valsseille?

Luotan Hondaan merkkinä mutta aikaisempaa kokemusta ei ole. :D



mitä sitä jarruttelemaan :D kaasullahan sieltä irti päästään :wink: jalkavaihteista kokemusta 300 catista ja ei häirinny.26 tuumanen kumi jo löysissä paikoissa aika raskas pyörittää.ite vaihtasin karkeempaa kumia japitäsin koon suht vakiona(suunitelmissa myös omaan rancheriin) :biggrin:

Re: Uusi Honda-mies !

Lähetetty: 08 Joulu 2008 23:18
Kirjoittaja Repetti
No mietiskelin vaan maavaran nostamista. :D
25 " varmaankin vielä pyörisi? (vakiona kai 24 "?)
Korotuspaloilla voi kai nostaa vain etupään maavaraa, ei ole kokemusta. Ja onko siitä mitä mahdollisia harmeja?

Re: Uusi Honda-mies !

Lähetetty: 09 Joulu 2008 07:12
Kirjoittaja Roosa999
25" on 350:n mainio. Katteluksen Sami on mennyt sellaisiin paikkoihin ja pois, missä muut olivat jo vinssailleet.

Kunnon panssari alle, niin se riittää.

Re: Uusi Honda-mies !

Lähetetty: 09 Joulu 2008 10:08
Kirjoittaja Repetti
Roosa999 kirjoitti:25" on 350:n mainio. Katteluksen Sami on mennyt sellaisiin paikkoihin ja pois, missä muut olivat jo vinssailleet.

Kunnon panssari alle, niin se riittää.
Juuri näin kuvittelinkin. Poromies-panssari ja karkeahkot 25-tuumaiset - sopivin yhdistelmä pikkuisen alle. :D
Ja voiko mistään FM-mallissa nähdä, mikä vaihde on "silmässä", vai vatkataanko vaihtajaa vaan niin kauan, että joko vapaan tai pakin merkkivalo syttyy? :shock:

Tuota ei vissiin saakkaan - ja onko tarpeenkaan - viriteltyä? :D

Re: Uusi Honda-mies !

Lähetetty: 19 Joulu 2008 10:09
Kirjoittaja TeeJii
Terve.
Toivon mukaan sinun ja Hondan yhteistyö jatkuu yhtä hyvin kuin minulla ja punikilla meni.
Saan uuden Canan ilmeisesti tammikuun alussa.
Tilasin uuden 500:sen Maxin.

Re: Uusi Honda-mies !

Lähetetty: 19 Joulu 2008 12:01
Kirjoittaja Repetti
TeeJii kirjoitti:Terve.
Toivon mukaan sinun ja Hondan yhteistyö jatkuu yhtä hyvin kuin minulla ja punikilla meni.
Saan uuden Canan ilmeisesti tammikuun alussa.
Tilasin uuden 500:sen Maxin.
No enpä näe syytä epäillä, kunhan opin nuo vaihteet! :D
Tuo pakin nappula on minusta hankala lumia vekslaillessa! Ootteko poistaneet sen ja miten?
Onnea uudelle ajokille! :D

Re: Uusi Honda-mies !

Lähetetty: 19 Joulu 2008 12:43
Kirjoittaja JoxaGo
Tätäkin on käsitelty monta kertaa aiemminkin mutten jaksa nyt ruveta niitä etsimään. En sitten ole neuvonut sinua tekemään näin mutta olen kuullut että porukka olisi ratkaissut kysymäsi pakkinappulaongelman seuraavilla tavoilla:

Eka konsti on jumittaa ko. nappi pohjaan hakasella. Silloin joudut käyttämään kuitenkin sitä jarrua. Toinen tapa on laittaa nippuside vaijerin kuoren ja kahvarungon väliin jolloin jarrunkin painamiselta välttyy.

Kannattaa kuitenkin muistaa että samalla kun teet virityksiä ohi alkuperäisten asennusten otat jonkinlaisen riskin takuun suhteen. Hyvin pienen sellaisen mutta kuitenkin.

Re: Uusi Honda-mies !

Lähetetty: 19 Joulu 2008 13:27
Kirjoittaja Repetti
joxago kirjoitti:Tätäkin on käsitelty monta kertaa aiemminkin mutten jaksa nyt ruveta niitä etsimään. En sitten ole neuvonut sinua tekemään näin mutta olen kuullut että porukka olisi ratkaissut kysymäsi pakkinappulaongelman seuraavilla tavoilla:

Eka konsti on jumittaa ko. nappi pohjaan hakasella. Silloin joudut käyttämään kuitenkin sitä jarrua. Toinen tapa on laittaa nippuside vaijerin kuoren ja kahvarungon väliin jolloin jarrunkin painamiselta välttyy.

Kannattaa kuitenkin muistaa että samalla kun teet virityksiä ohi alkuperäisten asennusten otat jonkinlaisen riskin takuun suhteen. Hyvin pienen sellaisen mutta kuitenkin.
Paljonhan niitä porukoissa juttuja kiertää. Mutta kyllä minusta se jarrun painaminen on aiheellista, eikä hidasta edes sitä hommaa..... vaan kiitoksia "juoruilusta".