Eilinen Hailuodon kierto tuntuu tehneen foremaniin vajaan sentin klapin ohjaukseen... vaikuttas raidetangon päät menneen. Onkohan nää raidetangonpäät foremanissa jotai "kuttaperkkaa" 1000km takaperin kaikki raidetangon päät meinaan vaihdettiin takuuseen. Tosin eiköhän tuota tämäkin kierros takuunpiirin mene, kun kyseessä kevyt harrastekäyttö.
Onkos muilla vastaavata ongelmaa ollut ja jos on niin oottakao vaihtaneet kestävempää osaa tilalle?
500 FE klappia ohjauksessa?
Re: 500 FE klappia ohjauksessa?
Mulla sama juttu -08 FE:ssä. Syy lappiin löytyy ohjaustangon pystyakselin alapäässä olevasta mutterista joka on löystynyt. Mutteri on hyvin näkösällä ja helppo kiristää. Olen joutunut kirimään sitä parikin kertaa ja sain huollosta ohjeen notta kierreliimaa väliin ja sitte kiinni niin heittää vikuroimasta. Yksin se kiriminen ei onnistu kunnolla joten pyydä kaveria pitämään tongasta kiinni kun itse kirit sitä mutteria.PYY kirjoitti:Eilinen Hailuodon kierto tuntuu tehneen foremaniin vajaan sentin klapin ohjaukseen... vaikuttas raidetangon päät menneen. Onkohan nää raidetangonpäät foremanissa jotai "kuttaperkkaa" 1000km takaperin kaikki raidetangon päät meinaan vaihdettiin takuuseen. Tosin eiköhän tuota tämäkin kierros takuunpiirin mene, kun kyseessä kevyt harrastekäyttö.
Onkos muilla vastaavata ongelmaa ollut ja jos on niin oottakao vaihtaneet kestävempää osaa tilalle?
ex. joxago
Optimistinen pessimisti!
Ei kannata sairastaa ennenkuin on kipeä!
Optimistinen pessimisti!
Ei kannata sairastaa ennenkuin on kipeä!
Mulla oli/on rinconissa juuri sama vika. kiristetty mutta ilman lukiteliimaa ei pysy. nyt liiman kans kasassa ja ongelma ohi
Momentinmuutimen ansiosta voit tarvittaessa edetä vaikka aivan hidasta mateluvauhtia, mikä ei tavallisella mönkijällä onnistu.
Kiitokset vinkistä, ohjaustangon pystyakselin alapäässä oleva mutterihan tuota oli tosiaan aavistuksen löysällä. Laitoin lukiteliiman kera tiukkaan ja honta taas 100% iskussa