Raidetangon nuppi
- de_Lortto
- 4WD
- Paikkakunta: Keski-Pohjanmaa Mönkijä: Honda Rincon Skype: de_Lortto
Raidetangon nuppi
http://keskustelu.sammysatv.com/viewtopic.php?t=1968 (liittyyköhän jotenki tähän)
tuon aiheen vois ottaa pois lukosta. itellä on justiin tuo rincon jossa on tämä valmistusvirhe. pitäs ens viikolla tulla uus tuollane raidetangon nuppi postissa.
tuon aiheen vois ottaa pois lukosta. itellä on justiin tuo rincon jossa on tämä valmistusvirhe. pitäs ens viikolla tulla uus tuollane raidetangon nuppi postissa.
Ride the red or stay home...
- blue Honda Trx
- Tracks
- Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
Pittääkö ne ite vaihtaade_Lortto kirjoitti:dodi, nyt tuli ne osatsaa nähä millonka saan vaihdettua ne
Sammaa oon ihimetelly..... Miksikähän se on alunperinkin laitettu lukkoon???de_Lortto kirjoitti:http://keskustelu.sammysatv.com/viewtopic.php?t=1968(liittyyköhän jotenki tähän)
Melekeen oululainen ihiminen.....
Kuhan kulijailen, käet taskusa, heinäpäässä...
nipapn kirjoitti:Sammaa oon ihimetelly..... Miksikähän se on alunperinkin laitettu lukkoon???de_Lortto kirjoitti:http://keskustelu.sammysatv.com/viewtopic.php?t=1968(liittyyköhän jotenki tähän)
polarisman kirjoitti:Ja lukitaan jottei mene huuteluksi nämä hondissa ilmenneet viat.
(ja tämä ei sitten ole tulkittavissa polaris-honda väännöksi, vaan asiaksi ja .)

I'm sure that we can handle this situation maturely, just like the responsible adults that we are. Isn't that right, Mr... Poopy Pants?
Joo, meinaan kun aihe pannaan lukkoon niin viestiketju vaipuu unhoon ja tieto ei kulje, esim sellaisille, jotka ostavat vähän käytetyn po. mallin Hondan!
Ei ole tarkoitus alkaa räkyttään Hondan huonoutta tai jotain sen suuntaista.
Minusta vaan tällaiset vakavahkot valmisteviat (JOKA MERKISSÄ) tulisi olla esillä jutuissa, jotta kaikilla kerholaisilla ois Hienoin, ja paras mönkijä.
Ihan toinen juttu on taas ns. "Mä oon kuullu että naapurin kaverin mönkijässä joka tais olla merkiltään...
keksi itse...oli semmoista ja semmoista! Romu mikä romu!" -jutut
Huh huh ku helpotti ku sai "avatua"
Ei ole tarkoitus alkaa räkyttään Hondan huonoutta tai jotain sen suuntaista.
Minusta vaan tällaiset vakavahkot valmisteviat (JOKA MERKISSÄ) tulisi olla esillä jutuissa, jotta kaikilla kerholaisilla ois Hienoin, ja paras mönkijä.
Ihan toinen juttu on taas ns. "Mä oon kuullu että naapurin kaverin mönkijässä joka tais olla merkiltään...
keksi itse...oli semmoista ja semmoista! Romu mikä romu!" -jutut
Huh huh ku helpotti ku sai "avatua"

Melekeen oululainen ihiminen.....
Tuo ihmetyttää tuo nupin vaihto. Eikös tuo ilman muuta ole takuu homma ja ammattimiehellä ilmainen käyttö?
En itte vaihtais ainakaa. On takuussa vikaa jos eivät vaihtamaan suostu.
Onko tuo takuu samanlainen sitten sen koko 4 vuotta ettei mitään sen piikkiin tehdä?
Nyt sanomaan sinne huoltoon/maahantuojalle kova sana joka alkaa jotta PERRRR.....
Näytä niille ettei Mönkkäri miestä aleta pissii silmää
En itte vaihtais ainakaa. On takuussa vikaa jos eivät vaihtamaan suostu.
Onko tuo takuu samanlainen sitten sen koko 4 vuotta ettei mitään sen piikkiin tehdä?
Nyt sanomaan sinne huoltoon/maahantuojalle kova sana joka alkaa jotta PERRRR.....
Näytä niille ettei Mönkkäri miestä aleta pissii silmää

- de_Lortto
- 4WD
- Paikkakunta: Keski-Pohjanmaa Mönkijä: Honda Rincon Skype: de_Lortto
Niin ja kun ei ole kärryäkäänKoheltaja kirjoitti:Mä kyllä vaihtaisin kyseiset nippelit itse pelkästään siitä syystä että niiden vaihto on helpompaa kuin kömpijän kuskailu huoltoon ja takaisin

Ride the red or stay home...
- blue Honda Trx
- Tracks
- Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
nojuu en minäkään viitsisi joka asiasta aina viedä huoltoon,on olemassa asioita jotka pystyy tekee myöskin itse ilman että takuu kärsii siitä.Ja tuo raidetangon pään vaihtaminen on aika pikku/lyhyt homma vaihtaa kun on vielä suht uudesta pelistä kyse,vielä irtoo pultit ja mutterit hyvin.
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...