Sivu 1/1

2011 rubicon

Lähetetty: 21 Maalis 2011 20:03
Kirjoittaja pallorengas
tuollainen olis hankittuna.
kiinnostaisi mitkä renkaat ja pohjalliset siihen kannattaa ruuvailla.
olis myös tarve takalaukulle joka tukisi matkustajaa hieman.mutta rako ennen sitä takarautaa on vain 30 cm.
eli onko hyviä ratkaisuja valmiina.vinssi on jo.

Re: 2011 rubicon

Lähetetty: 21 Maalis 2011 21:25
Kirjoittaja jukka81
onnittelut hyvästä valinnasta :wink: omassa renkaina mud lite xtr 27" edessä 9" leveenä ja takana 11" ja niitä ainakin voin varauksetta suositella .toimii niin puunajossa kuin hieman rankemmassakin maastossa erittäin hyvin.ja jos xtr tuntuu liian "karkealta" makuusi niin interco reptile on ehkä se tämän hetken kovin uutuus,joka tuntuu toimivan erinomaisesti kelissä kun kelissä.pohjallisella tarkoitat ilmeisesti pohjapanssaria ja sehän löytyy TÄSTÄ painamalla.mukavia hetkiä uuden laitteen parissa :!:

Re: 2011 rubicon

Lähetetty: 21 Maalis 2011 23:19
Kirjoittaja keulii
Ittellä 420:ssä tommonen panssari:
http://www.perhekotituulia.net/lisa.html

Sika kallis, mutta on se pirun hyväki!

Re: 2011 rubicon

Lähetetty: 24 Maalis 2011 12:22
Kirjoittaja pallorengas
olisi tyhmä kysymys tuosta vaihteistosta.onko siinä kytkimiä tai kitkapintoja.ajatellen lähinnä lisäys öljyn laatua.lisäsin mobil fe5-30. kiitokset linkeistä.muutenkin olisi tuo toiminta tapa kiva tietää kun ei myyjä tienny.

Re: 2011 rubicon

Lähetetty: 25 Maalis 2011 21:08
Kirjoittaja hape
pallorengas kirjoitti:olisi tyhmä kysymys tuosta vaihteistosta.onko siinä kytkimiä tai kitkapintoja.ajatellen lähinnä lisäys öljyn laatua.lisäsin mobil fe5-30. kiitokset linkeistä.muutenkin olisi tuo toiminta tapa kiva tietää kun ei myyjä tienny.
Eiköhän siinä oo hytraulipumppu ja moottori joka vedon välittää jakolootalle. Pumpun tilavuutta säätämällä (iskunpituus) saadaan aikaan eri vaihteet 1-5. Ei ole mitään luistavaa kytkintä välissä vaan veto tapahtuu öljyn paineella. Vain jakoloota on mekaaninen ja muut vaihteet tosiaan öljyvälitteisiä. On yhdessä Hondan motarissakin sama systeemi mutta ko. pyörää ei tuoda suomeen.

Re: 2011 rubicon

Lähetetty: 25 Maalis 2011 21:13
Kirjoittaja mopo800
Räjäytyskuvissa löytyy keskipakokytkin, johon saa erijouset (isoille kumeille)....

Re: 2011 rubicon

Lähetetty: 25 Maalis 2011 21:18
Kirjoittaja jukka81
mopo800 kirjoitti:Räjäytyskuvissa löytyy keskipakokytkin, johon saa erijouset (isoille kumeille)....

linkkiä :?: :?:

Re: 2011 rubicon

Lähetetty: 25 Maalis 2011 21:26
Kirjoittaja mopo800
http://fiche.worldofpowersports.com/wps ... A=319&B=12
Tämän kopan alla oikella puolen
http://fiche.worldofpowersports.com/wps ... A=319&B=12

Ja jos tarvettanoille jousille iteltä löytyy hyllystä ku ei kerenny laittaa paikalle...

Re: 2011 rubicon

Lähetetty: 25 Maalis 2011 23:22
Kirjoittaja hape
no niinpä näkyy kytkin. Kumman pehmeästi se kuitenkin 28 renkailla hiipii..

Re: 2011 rubicon

Lähetetty: 25 Maalis 2011 23:42
Kirjoittaja pallorengas
ei ollu ihan sopivaa tuo mobil fe 5-30 näköjään.ei kait desi tee siellä hallaa.oli sitä lisä aineistettua mitä ohjekirja sanoo että voi aiheuttaa....
Tuossa nuo takarenkaat ovat ihan hyvät mutta etuset ovat kyllä kapeat.pitäs katella eteen leveämmät.mutta vanne varmaan ei riitä.

Re: 2011 rubicon

Lähetetty: 26 Maalis 2011 00:33
Kirjoittaja jukka81
pallorengas kirjoitti:olisi tyhmä kysymys tuosta vaihteistosta.onko siinä kytkimiä tai kitkapintoja.ajatellen lähinnä lisäys öljyn laatua.lisäsin mobil fe5-30. kiitokset linkeistä.muutenkin olisi tuo toiminta tapa kiva tietää kun ei myyjä tienny.

elikkä siis lisäsit uuteen 2011 malliseen peliin öljyä :?: oliko vajautta :?: http://www.hondamonkijat.fi/varusteet-j ... t/atv-5w30 tuollasella on menty 220 tuntia eikä ongelmia toistaiseksi

Re: 2011 rubicon

Lähetetty: 26 Maalis 2011 11:15
Kirjoittaja pallorengas
no se oli silloin hyvä idea laittaa se ylärajaan.mutta se pinta elää moottorin lämmöistä melko paljon.nyt se kuumana on ylärajassa.tai jopa yli.tässä on muuten eri vaihteisto kun ohjekirjasessa.tästä puuttuu se rulla lamppukotelosta.

Re: 2011 rubicon

Lähetetty: 26 Maalis 2011 12:01
Kirjoittaja jukka81
vaihteisto on sama mutta tuo mainitsemasi "rulla" poistettiin jo 2010 malleista ja tilallehan tuli rinconistakin tuttu vipstaaki.rullasta sen verran että sen tarjoama d2 asetus on loistava jos pidempään ajelee siirtymää. :wink: loota pitää koko ajan mahdollisimman suuren pykälän pesässä niin meno on letkeää :D

Re: 2011 rubicon

Lähetetty: 15 Huhti 2011 19:39
Kirjoittaja pallorengas
mitkä telat tähän kannattaa ostaa. sellaiset joissa on maavaraa ja pehmeään lumeen kantopintaa.