Onko muilla ollut samoja ongelmia ja onko löytynyt ratkaisua? Tyhjäkäynti on tosiaan niin korkealla, että ei raaski vaihdetta nakata pesään...

Meinasin jo napata käteen, mutta oli Hondalla ollu kasatessa niin erikoisen näköiset torx-ruuvit, että jäi vielä kiinni...junnua kirjoitti:se pitäs varmaan ottaa tuo osa 11 käteen ja putsata
Kuulostaa todella suolaiselta, kun täällä etelässä saa 100h huollon 500 FEC vekottimeen noin noin 200€.vekang kirjoitti:Tänään lähti Motormanille Ouluun, kun tuota takuuta vielä oli jäljellä näköjäänSinänsä hyvä juttu. Saa nähdä mikä on tuomio.
Samalla kysyin 100h huoltoa, mutta päätinpä tehdä sen itse. Minkähänlaisia huoltohintoja on peritty muualla Suomessa 100h huollosta 420:lle? Oulussa eivät osanneet etukäteen kertoa hintaa, mutta arvelivat hinnan olevan noin 400€...
Samaa parin sadan euron luokkaa oli 100 h huolto täällä 100 km pohjoiseen Oulusta ja hinta oli tiedossa etukäteen...jiiipee kirjoitti:Kuulostaa todella suolaiselta, kun täällä etelässä saa 100h huollon 500 FEC vekottimeen noin noin 200€.vekang kirjoitti:Tänään lähti Motormanille Ouluun, kun tuota takuuta vielä oli jäljellä näköjäänSinänsä hyvä juttu. Saa nähdä mikä on tuomio.
Samalla kysyin 100h huoltoa, mutta päätinpä tehdä sen itse. Minkähänlaisia huoltohintoja on peritty muualla Suomessa 100h huollosta 420:lle? Oulussa eivät osanneet etukäteen kertoa hintaa, mutta arvelivat hinnan olevan noin 400€...
Siis joo, 20h ensihuolto on tehty liikkeessä.keulii kirjoitti:Ootko teetättäny 20h tunnin liikkeessä? Tuo +24 jatkotakuu edellyttää huollot valtuutetulla. Käsittääkseni takuu on vain 2 vuotta, jos huoltaa itte. Ihmettelen, miksei vika menny takuuseen...