ITP 589 M/S pyöräsarja Hondan 350 FE:hen?
-
- Noppeli
- Mönkijä:: Can Am 800 XT-P 2011
ITP 589 M/S pyöräsarja Hondan 350 FE:hen?
Moikka,
Olen laittamassa Hondaani (350 FE -05) ITP:n C5 vanteita & 589 M/S rengassarjaa. Nyt olisinkin kiinnostunut kuulemaan, että tuleeko ongelmia esim lumiauran käytön kanssa, tai tarviiko asentaa leveämpiä lokasuojia (lentääkö kura yli?), tai tuleeko jotain muita ylläreitä rengassarjan myötä. Osaako kukaan kommentoida, että mistä noita sarjoja saa sopivaan hintaan? Tällä hetkellä 850 € on edullisin tarjous.
Ensi syksynä olen ajatellut laittaa telat, mutta rajoittaako se lumiauran käyttöä ollenkaan? Se olisi tärkein työkalu mönkkärissäni talvella.
Olen laittamassa Hondaani (350 FE -05) ITP:n C5 vanteita & 589 M/S rengassarjaa. Nyt olisinkin kiinnostunut kuulemaan, että tuleeko ongelmia esim lumiauran käytön kanssa, tai tarviiko asentaa leveämpiä lokasuojia (lentääkö kura yli?), tai tuleeko jotain muita ylläreitä rengassarjan myötä. Osaako kukaan kommentoida, että mistä noita sarjoja saa sopivaan hintaan? Tällä hetkellä 850 € on edullisin tarjous.
Ensi syksynä olen ajatellut laittaa telat, mutta rajoittaako se lumiauran käyttöä ollenkaan? Se olisi tärkein työkalu mönkkärissäni talvella.
-
- 4WD
mulla 12,5 leveet renkaat ei ihme kyllä lunta heitä melkeinpä ollenkaan, vaikka tulee lokasuojan ylitse. mudasta en osaa sanoa mitään, koska renkaat on pyörinyt vain lumella. suojaa muuten hyvin lokasuojia puilta
27" ei taida mahtua ilman pientä muuttelua
kato litefootin sivuilta, kun näyttävät miten teloilla aurataan
http://litefootatv.com/html/video_clips.htm

kato litefootin sivuilta, kun näyttävät miten teloilla aurataan

http://litefootatv.com/html/video_clips.htm
-
- 4WD
www.duell.fi :stä löytää jokaiselle kömpijälle valmhin satsin, eli sieltä näkee minkäkokoisen rengas-vanne-satsin saapi alle pyörimhän.
27" ITP paketti toimi hienosti siinä minun pikkuhondassa, renkaita korosti tietysti se että sattui tulemhan aluvanthet mukhan.
t.Veli-Pekka
27" ITP paketti toimi hienosti siinä minun pikkuhondassa, renkaita korosti tietysti se että sattui tulemhan aluvanthet mukhan.
t.Veli-Pekka
- ATC
- Koheltaja (r)
- Mönkijä:: Maatalous traktori
Re: ITP 589 M/S pyöräsarja Hondan 350 FE:hen?
Blue Hondamiehellä on kyseinen rengassarja myynnissä edulliseen hintaan, myydään osiossa.Kartsa71 kirjoitti:Moikka,

¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
- blue Honda Trx
- Tracks
- Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
Re: ITP 589 M/S pyöräsarja Hondan 350 FE:hen?
blue hondamies on myynyt ne jo,renkaat aluvanteineen meni pilkkahintaan,550€ATC kirjoitti:Blue Hondamiehellä on kyseinen rengassarja myynnissä edulliseen hintaan, myydään osiossa.Kartsa71 kirjoitti:Moikka,

Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
-
- 4WD
mulla näyttää niin että ei mahtuis
tai ehkä voisi kapeampi rengas mennä... en tiedä, kun toi lokari kääntyy tuolla lailla...
köh köh joo on eripari vanteet
etuvanteetkin ajallaan
(stocki takavanne 11")
http://img107.imageshack.us/img107/6842/honduras4kx.jpg

köh köh joo on eripari vanteet

http://img107.imageshack.us/img107/6842/honduras4kx.jpg