ITP 589 M/S pyöräsarja Hondan 350 FE:hen?

Keskustelua Honda mönkijöistä.
Kartsa71
Noppeli
Mönkijä:: Can Am 800 XT-P 2011

ITP 589 M/S pyöräsarja Hondan 350 FE:hen?

Viesti Kirjoittaja Kartsa71 »

Moikka,
Olen laittamassa Hondaani (350 FE -05) ITP:n C5 vanteita & 589 M/S rengassarjaa. Nyt olisinkin kiinnostunut kuulemaan, että tuleeko ongelmia esim lumiauran käytön kanssa, tai tarviiko asentaa leveämpiä lokasuojia (lentääkö kura yli?), tai tuleeko jotain muita ylläreitä rengassarjan myötä. Osaako kukaan kommentoida, että mistä noita sarjoja saa sopivaan hintaan? Tällä hetkellä 850 € on edullisin tarjous.
Ensi syksynä olen ajatellut laittaa telat, mutta rajoittaako se lumiauran käyttöä ollenkaan? Se olisi tärkein työkalu mönkkärissäni talvella.
jph70
2WD

Viesti Kirjoittaja jph70 »

koko 27" ilmeisesti? :wink:
anton
Tracks

Viesti Kirjoittaja anton »

Kyllä siitä pitäisi kura lentää iloisesti yli samalla sotkien kaikki paikat :D
Villekilleri
4WD

Viesti Kirjoittaja Villekilleri »

mulla 12,5 leveet renkaat ei ihme kyllä lunta heitä melkeinpä ollenkaan, vaikka tulee lokasuojan ylitse. mudasta en osaa sanoa mitään, koska renkaat on pyörinyt vain lumella. suojaa muuten hyvin lokasuojia puilta :D 27" ei taida mahtua ilman pientä muuttelua :cry:

kato litefootin sivuilta, kun näyttävät miten teloilla aurataan 8)

http://litefootatv.com/html/video_clips.htm
Kartsa71
Noppeli
Mönkijä:: Can Am 800 XT-P 2011

Viesti Kirjoittaja Kartsa71 »

Duellin sivuilla näyttivät ehdottelevan tuollaisia kokoja
Eturenkaat: ITP 589 M/S 27x9x12 6-ply
Takarenkaat: ITP 589 M/S 27x11x12 6-ply

Jälleenmyyjä aikoi selvittää maahantuojalta, että mahtuvatko VARMASTI pyöriin alla. Aika mukavan näköinen rengas- & vannepaketti!!
maxim
6WD
Mönkijä:: Honda Bigred 300 Canam 450 pro

Viesti Kirjoittaja maxim »

Veli-pekallahan oli 27" renkaat Hondassa varmaan kertoilee tarkat koot mielellään ja miten mahtuu pyörimään
Villekilleri
4WD

lift kitillä kenties :?:
digiaslak

Viesti Kirjoittaja digiaslak »

www.duell.fi :stä löytää jokaiselle kömpijälle valmhin satsin, eli sieltä näkee minkäkokoisen rengas-vanne-satsin saapi alle pyörimhän.

27" ITP paketti toimi hienosti siinä minun pikkuhondassa, renkaita korosti tietysti se että sattui tulemhan aluvanthet mukhan.

t.Veli-Pekka
ATC
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Maatalous traktori

Re: ITP 589 M/S pyöräsarja Hondan 350 FE:hen?

Viesti Kirjoittaja ATC »

Kartsa71 kirjoitti:Moikka,
Olen laittamassa Hondaani (350 FE -05) ITP:n C5 vanteita & 589 M/S rengassarjaa. Nyt olisinkin kiinnostunut kuulemaan, että tuleeko ongelmia esim lumiauran käytön kanssa, tai tarviiko asentaa leveämpiä lokasuojia (lentääkö kura yli?), tai tuleeko jotain muita ylläreitä rengassarjan myötä. Osaako kukaan kommentoida, että mistä noita sarjoja saa sopivaan hintaan? Tällä hetkellä 850 € on edullisin tarjous.
Ensi syksynä olen ajatellut laittaa telat, mutta rajoittaako se lumiauran käyttöä ollenkaan? Se olisi tärkein työkalu mönkkärissäni talvella.
Blue Hondamiehellä on kyseinen rengassarja myynnissä edulliseen hintaan, myydään osiossa. :wink:
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
blue Honda Trx
Tracks
Mönkijä:: BRP RENEGADE 800

Re: ITP 589 M/S pyöräsarja Hondan 350 FE:hen?

Viesti Kirjoittaja blue Honda Trx »

ATC kirjoitti:
Kartsa71 kirjoitti:Moikka,
Blue Hondamiehellä on kyseinen rengassarja myynnissä edulliseen hintaan, myydään osiossa. :wink:
blue hondamies on myynyt ne jo,renkaat aluvanteineen meni pilkkahintaan,550€ :shock:
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
Villekilleri
4WD

mulla näyttää niin että ei mahtuis :? tai ehkä voisi kapeampi rengas mennä... en tiedä, kun toi lokari kääntyy tuolla lailla...

köh köh joo on eripari vanteet :roll: etuvanteetkin ajallaan :wink: (stocki takavanne 11")

http://img107.imageshack.us/img107/6842/honduras4kx.jpg
Vastaa Viestiin