Sivu 1/1
TRX 420 ruisku ja CDI-boxi
Lähetetty: 27 Joulu 2014 16:08
Kirjoittaja knapsu
Tervehdys verkko!
Ongelmia pukkaa: Ensin meni CDI-boxi jonka vaihdoin itse, sen jälkeen toinen samanlainen joka vaihdettiin korjaamolla. Viikko sen jälkeen ruisku kökkönä (vaihdettiin korjaamolla) ja kuukausi sen jälkeen ensin ajovalojen polttimot paloivat ja kaksi päivää sen jälkeen taas ruisku pimeänä . Mikä neuvoksi; rupee Hondalle vm 2007 jo kertymään hintaa!
Re: TRX 420 ruisku ja CDI-boxi
Lähetetty: 27 Joulu 2014 16:12
Kirjoittaja Roosa999
oliskos latauksessa häikkää? Eli lataa reippaasti liikaa?
Re: TRX 420 ruisku ja CDI-boxi
Lähetetty: 27 Joulu 2014 16:18
Kirjoittaja gamo500
Eikös ekat tullu markkinoille 07,

Re: TRX 420 ruisku ja CDI-boxi
Lähetetty: 27 Joulu 2014 16:50
Kirjoittaja knapsu
Latausta epäilen itsekin. Luulisi että merkkikorjaamossa olisi vika huomattu.
Re: TRX 420 ruisku ja CDI-boxi
Lähetetty: 27 Joulu 2014 21:41
Kirjoittaja knapsu
Onko kellään tietoa josko viallinen jännitteentasaaja voi rikkoa CDI-boxin sekä polttoaineruiskun HondaTRX-420:stä?
Re: TRX 420 ruisku ja CDI-boxi
Lähetetty: 27 Joulu 2014 23:10
Kirjoittaja Roosa999
saiskos koneen pyörimään vetämällä? Jos saa, niin silloin pyörii laturi ja pääsee mittaamaan jännitteen, vaikka kone ei käy. Testaa tämä.
Re: TRX 420 ruisku ja CDI-boxi
Lähetetty: 27 Joulu 2014 23:34
Kirjoittaja Jussi
Ja jos silloin pystyis kattoon oskillioskoopilla että millainen on sähkön laatu
Re: TRX 420 ruisku ja CDI-boxi
Lähetetty: 28 Joulu 2014 09:23
Kirjoittaja jami85
[quote="gamo500"]Eikös ekat tullu markkinoille 07,

[/quote
Ja mitenkhän tuo taas asiaan liittyy asiaan...johan se viestin alottajaki sano että vm2007...
Kannattaa kokeilla tuota vetoa...sillä varmasti vika löytyy.
Re: TRX 420 ruisku ja CDI-boxi
Lähetetty: 28 Joulu 2014 10:16
Kirjoittaja pusikkoon
knapsu kirjoitti:Onko kellään tietoa josko viallinen jännitteentasaaja voi rikkoa CDI-boxin sekä polttoaineruiskun HondaTRX-420:stä?
On hyvin voinut rikkoa ja nuo kuvailemasi oireet ovat tyypillisiä seurauksia rikkinäisestä jännitteentasaajasta. Jos tasaaja on rikki niin kovemmillla kierroksilla latausjännite voi nousta useita voltteja ylijännitteen puolelle. Sinuna olisin yhteydessä huoltoliikkeeseen ja selvittäisin hommaa sitä kautta. Kyllä viimeistään toisen boksin vaihdon yhteydessä pitäisi hälytyskellojen soida ja varmistaa latausjännite, oikosulkujen mahdollisuus jne.
Re: TRX 420 ruisku ja CDI-boxi
Lähetetty: 28 Joulu 2014 14:21
Kirjoittaja jukka81
Höpinät poisteltu. Keskinäinen kinastelu ei taida ketjun aloittajaa juurikaan palvella. Käyttäytykää hyvät herrat 
Re: TRX 420 ruisku ja CDI-boxi
Lähetetty: 02 Tammi 2015 16:35
Kirjoittaja knapsu
No niin!
Kylläpä taas uskomatonta! TRX:ä valtuutetulla jälleenmyyjällä huollossa ja taas vaikuttaa siltä kuin cdi-boxi olisi kökkönä. Huoltomies ilmoittaa että testeri ei näytä latausvirran jännitettä vaan pelkästään josko lataa tai ei. Luulisi kaverilla olevan sen verran ammattitaitoa että testaisi latausjännitteen tässä vaiheeessa kun kyse on jo kolmannesta boxista +ruiskusta. Maanantaina selviää josko Koneliike Olenius tulee tapauksessa vastaan vai ei. Jos ei tule niin täytyy selvittää maahantuojan; Brandtin ohjeistus valtuutetuille huoltajille. Ei kyllä tällä hetkellä ole Koneliike Oleniuksen osake nousussa!
Re: TRX 420 ruisku ja CDI-boxi
Lähetetty: 02 Tammi 2015 17:10
Kirjoittaja sf-atv
knapsu kirjoitti:No niin!
Huoltomies ilmoittaa että testeri ei näytä latausvirran jännitettä vaan pelkästään josko lataa tai ei.
Omituista. Kyllä huollolla pitää olla volttimittari.
Re: TRX 420 ruisku ja CDI-boxi
Lähetetty: 02 Tammi 2015 17:15
Kirjoittaja knapsu
Vähän siltä tuntuu että ei kun testeri kiinni ja vika löytyy,
muttei välttämättä vian aiheuttajaa! Kaveri jolla on valtuutettu Yamaha perämoottorihuolto sanoi että ainoastaan 10% tapauksissa testeristä on hyötyä. En tiedä miten on mönkijäpuolella?