Pusikkoukko on viettänyt pidempään hiljaiseloa palstalla, mutta työn touhuja on sentään taustalla jatkettu. Lähinnä yleisön pyynnöstä on kai pakko nöyrtyä ja vaihtaa mönkijä traktoriin. Siis traktorimönkijään tietenkin. Tehostin on viime kesän purku-urakoitten jälkeen must, eli tässäkin täytyy nöyrtyä ja kääntää takkinsa. Katkesi nimittäin taannoin haukkarin kiinnitys alapäästään ja tilanne on vähän karrikoiden se että jos vasurin nostaa pystyyn niin rannekello valuu ex.voimanostajalla kainaloon asti
Honda miehelle Foreman ykkösvaihtoehto, mutta toisena kiinnostaa Canan 450 pro. Eikös tätä myös traktorina löydy. Traktoriluokat on vissiin viimeaikoina muuttuneet ja sanon suoraan etten ole seurannut ja pysynyt mukana.
Jos prioriteettina on suurin sallittu vetomassa liikenteessä ja kakkosena vasta nopeus, niin eikö nämä hitaimman luokan puksuttimet ole silloin oikea valinta? Mulla hydr. kuormainkärry 3mm Hardoxista valmistetulla hydr. kippilavalla, ja maakauhalla painaa varmaan kaikkine kilkkeineen semmoset 700 kg. Mönkkärillä vedettäessä venttiilipaketti ja koneikko on veturissa massaa lisäämässä ja vaunusta lähtee jokunen kymppi pois. Saako tota vetää yhtään millään traktorimönkijällä. Ei niin nuukaa jos nyt muutamasta kymmenestä kilosta jää auki
Miten tämän T3 fpe:n suurin sallittu vetomassa menee?
Ja sitten dedikoitu kysymys Vaughanille ja muille molemmista, foremanista ja Canasta kokemusta omaaville. Miten vertautuu duunikäytössä erityisesti vetohommissa. Välitykset ilmeisen lyhyet nykyisin myös Canassa. Oma käyttö nykyisin vähemmän metsähommaa ja enemmän pihoilla kaivuuvarustuksella pyörimistä. Kuormissa painoa, no liikaa tietysti. Canan vetomassa kiinnostaa myös. Muitakin vaihtareita saa ehdottaa. Japsi tai Cana. Polle on out omista intohimon kohteista niin hieno peli kuin onkin, enkä entiselle AC:llekaan nykymuodossa lämpene.
Modet siirtäkööt vähän sekalaisen viestin jos ei tähän sovi, mutta Honda kuitenkin mielessä ja sitä tässä sivutaan.