Sivu 1/8
TRX500 FPA DCT
Lähetetty: 22 Maalis 2015 15:00
Kirjoittaja hape
http://www.hondamonkijat.fi/mallisto/trx500fpa-dct
Tuossa tuli selattua hondamönkijöiden sivuja. Ja ei voi taas muuta ku ihmetellä että muuten loistavaan pakettiin oli jätetty taas yksi lapsus. Nyt kun on erillisjousitus ruisku ja kaksoiskytkin sekä tehostin saatu samaan runkoon niin jätetty se lukko pois... järjetöntä politiikkaa kyllä taas. Syksyllä vois kampetta uudistaa ja tuo olis erittäin mielenkiintoinen laitos. Toki ilman lukkoa suretracin kanssa pärjää mutta kerta se hondallakin on nyt saatavilla eikä mikään kuumin uutuus enää ole niin soisi sen olevan joka kamppeessa.
Re: TRX500 FPA DCT
Lähetetty: 22 Maalis 2015 16:13
Kirjoittaja ViiMax
Honda powersports sivujen mukaan kaikissa rubiconin (2015) mallien teknisissä tiedoissa lukee näin:
"Direct front and rear driveshafts with TraxLok® and front differential lock" Elikkäs minä ymmärrän sen niin että kaikissa se lukko on. Katso täältä
http://powersports.honda.com/2015/fourt ... tions.aspx
Edit. hondan facebook sivuilla kuva
https://www.facebook.com/hondamonkijat/ ... =1&theater
Re: TRX500 FPA DCT
Lähetetty: 22 Maalis 2015 16:42
Kirjoittaja hape
Eli ilmeisesti lukko löytyy, mutta paikkansa pitäviä nettisivuja ei osata tehdä.

kait nuo muut hyvät asiat kuitenkin paikkansa pitää. Ilmeisesti hidas/nopea alue valitaan rubiconin suunnan/aluevaihtajan tilalle tulleesta kepistä ja pakki naputellaan harmaasta napista kuten ns pikkuhondissa? Tuo onkin kakspiippunen juttu onko hyvä. Mutta ehkä siinä on enempi hyviä kuin huonoja puolia. Tähänkun sais vielä keltasen kilven persiiseen niin ois jo käsi ovenkahvalla.

Re: TRX500 FPA DCT
Lähetetty: 22 Maalis 2015 17:38
Kirjoittaja ViiMax
Tuota pakinkäyttöä on helpotettu punaisella vipstaakilla jota vedetään itseenpäin samalla kun napista kytketään pakki päälle. Pakille luonnollisempi paikka rubiconin tapaan olisi ollut vaihdekepissä, nyt sillä tosiaan valitaan hidas- tai nopea-alue.
Muutoinhan pakettina tuo on jo vähän sinnepäin

Re: TRX500 FPA DCT
Lähetetty: 22 Maalis 2015 18:12
Kirjoittaja hape
nuita hondan hintoja kun kattelee niin muilta merkeiltä saa saman kategorian laitteen kilvellä varustettuna samoihin hintoihin. Toki Honda takaa laadun, mutta pistää se miettimään. Onneksi ei olla jäneksen selässä tässä asiassa. Kattellaan rauhassa mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Ehdottomasti parhaita vekottimia mitä on markkinoilla.
Re: TRX500 FPA DCT
Lähetetty: 06 Huhti 2015 12:44
Kirjoittaja comman07
siis tässä mallissa on molemmat lukot suretrac ja napista 100%.
ja suunnan vaihto on tottuneella käyttäjällä nopeampaa kuin muilla merkeillä, eikä käsiä
tarvi irrottaa kahvoista.

Re: TRX500 FPA DCT
Lähetetty: 06 Huhti 2015 14:59
Kirjoittaja hape
Eikös se ole kaikissa hondissa suretracin lisäksi se lukko jos on. Toistaseksi nyt vaan siirtyy haaveet kun tuli pärrä hommattua.
Re: TRX500 FPA DCT
Lähetetty: 07 Huhti 2015 21:12
Kirjoittaja petaha82
Onko kukaan törmännyt tietoon huippunopeudesta?
Re: TRX500 FPA DCT
Lähetetty: 09 Huhti 2015 00:35
Kirjoittaja Darth
Tuli jokunen tunti tuommosella ajeltua ja lyhyellä puolella napeilla ja automaatilla, vakiorenkailla rajoitin tuli 52km/h:ssa vastaan. Pitkän puolen nopeus ei niin paljoa kiinnostanut että olis tullu kokeiltua. Aivan helmi laite ajaa maastossa.

Re: TRX500 FPA DCT
Lähetetty: 09 Huhti 2015 07:13
Kirjoittaja Tuuvinki
hape kirjoitti:Tähänkun sais vielä keltasen kilven persiiseen niin ois jo käsi ovenkahvalla.

Minä tulisin samasta ovenraosta

Re: TRX500 FPA DCT
Lähetetty: 13 Huhti 2015 13:26
Kirjoittaja Neppailija
Oisko kellään tietoa missä ois tämä malli koeajossa Keski-Suomessa. On ruvennu polttelemmaa aika paljon tuo Honda

Re: TRX500 FPA DCT
Lähetetty: 13 Huhti 2015 13:47
Kirjoittaja Tuuvinki
Komekilla on mutta taitaapi olla sawwoo enemmän ku Keski-Suomee. Nyt on kauppiaspäivät tuolla ja loppuviikosta esittelymallit (4kpl) myydään kuulemma "edullisella hinnalla."
Kannattaa kysäistä Jukalta tarkemmat tiedot! Näytillä myös traktorimallin prototyyppi tämän viikon (eli se mikä on kierrellyt messuja).
http://www.komek.fi/
Re: TRX500 FPA DCT
Lähetetty: 14 Huhti 2015 07:28
Kirjoittaja Neppailija
Pikkusen on kaukana tuo paikka. Kahtelin tuossa, että matkaa tulis semmoset 200 km sivu. Ja työt sotkee tälläviikolla niin pahasti tuota vapaa aikaa, että ei oikeen kerkee normaalien aukiolojen aikaan asioimaan. Onkohan ne kauppiaspäivät vielä lauantaina?
Re: TRX500 FPA DCT
Lähetetty: 14 Huhti 2015 07:55
Kirjoittaja Tuuvinki
En kysellyt, kiinnostus loppui omalla kohdalla siihen kun traktorimallia ei ollutkaan vaan pelkästään tätä DCT-mallia.
Tuolla yllämainitulla nettisivulla on ko. Jukan puhelinnumero josta tiedon varmasti saa.
Kyllähän tuon 200km ajaa nopsaan jos kunnon alennus tulee, jos siis koeajolaite kelpaa. Tietty renkaita ei kannattane lähteä tonne asti potkimaan.
Re: TRX500 FPA DCT
Lähetetty: 15 Huhti 2015 22:41
Kirjoittaja Nakki
Tännää tuli todistettua että tähän mahtuu pyörii 28" zillat ja paikallaa oli broncon naruvinssi. Eessä 10 levvet ja taakse 12..ja orkkis vanteilla