Sivu 1/1
Minkälainen pitäisi olla tuleva Rincon
Lähetetty: 15 Touko 2016 21:17
Kirjoittaja Fred Scuttle
Tehkääpä puutelista
Mielestäni pitäisi olla ainakin kaksi moottoriversiota, joista toinen 1-pyttyinen 700-800-kuutioinen kevyt järkipeli Grizzlyn ja Kodiakin haastajaksi, ja toinen 2-pyttyinen voimaversio, vaikkapa 1000-kuutioinen pienimunaisille.

Re: Minkälainen pitäisi olla tuleva Rincon
Lähetetty: 15 Touko 2016 22:00
Kirjoittaja tiennäyttäjä
ensivuoden malli jo esitelty ,käytännössä ei muutoksia.itekkin oisin 2 pyttyistä voimaversiota vailla +tehostin ,ei koskaan haittaa vaikka saiskin jonkun millin lisää pituutta

Re: Minkälainen pitäisi olla tuleva Rincon
Lähetetty: 15 Touko 2016 22:39
Kirjoittaja El-Reino
No eipä nykyiseen paljoa tarvis parantaa niin hipois täydellisyyttä

Akun paikka pitäisi olla muualla, nyt liian ottavalla, lisää tehoa koneeseen toki painon pysyessä entisellään. Ja tärkeimpänä: huomattavasti lyhyemmät välitykset jo vakiona. Näillä muutoksilla siinä olisi ainakin omaan käyttöön täydellinen peli

Re: Minkälainen pitäisi olla tuleva Rincon
Lähetetty: 16 Touko 2016 12:19
Kirjoittaja ViiMax
Isompi moottori, etuperässä kytkettävä lukko, tehostin, dct-vaihteisto, eikä uusi muotoilukaan pahitteeksi olisi. Mustana jos vielä tuommoisen saisi niin.....

Re: Minkälainen pitäisi olla tuleva Rincon
Lähetetty: 16 Touko 2016 12:27
Kirjoittaja Mepi
ViiMaxin speksit ni ostasin heti
Re: Minkälainen pitäisi olla tuleva Rincon
Lähetetty: 16 Touko 2016 12:31
Kirjoittaja Roosa999
Asiat jotka nostaa painoa:
- Tehostin
- Resuperä
- Kaksoiskytkentälaatikko
- tehokkaampi kone = Isompi -> Kaikkialle vahvempaa materiaalia=lisää painoa
Itse valitsisin edelleen ihan saman mikä nyt on:
TRX500FPE, mutta ilman tehostinta.
Mutta tämä on vain oma mielipide, sillä toiset tykkää suohippimäisestä hiippailusta ja hitaasti vääntävästä voimalinjasta, kun taasen toinen leiri tykkää revittelystä. Kummallakin oma kannatajakuntansa ja siksi valinta on aina vaikea. Hondasta ei nykyisillä palikoilla saa tonnisonnia millään ja taasen ilman keskipakokytkintä ei tonnisonnit muutu hiipijöiksi.
Re: Minkälainen pitäisi olla tuleva Rincon
Lähetetty: 16 Touko 2016 12:40
Kirjoittaja ViiMax
Mepi kirjoitti:ViiMaxin speksit ni ostasin heti
+1

Re: Minkälainen pitäisi olla tuleva Rincon
Lähetetty: 16 Touko 2016 12:49
Kirjoittaja Pappi
Ei ois pahitteeksi vaikka olisi kilvellä varustettu...
Re: Minkälainen pitäisi olla tuleva Rincon
Lähetetty: 16 Touko 2016 14:38
Kirjoittaja Fred Scuttle
Roosa999 kirjoitti:Asiat jotka nostaa painoa:
- Tehostin
- Resuperä
- Kaksoiskytkentälaatikko
- tehokkaampi kone = Isompi -> Kaikkialle vahvempaa materiaalia=lisää painoa
Itse valitsisin edelleen ihan saman mikä nyt on:
TRX500FPE, mutta ilman tehostinta.
Mutta tämä on vain oma mielipide, sillä toiset tykkää suohippimäisestä hiippailusta ja hitaasti vääntävästä voimalinjasta, kun taasen toinen leiri tykkää revittelystä. Kummallakin oma kannatajakuntansa ja siksi valinta on aina vaikea. Hondasta ei nykyisillä palikoilla saa tonnisonnia millään ja taasen ilman keskipakokytkintä ei tonnisonnit muutu hiipijöiksi.
Saman taitaisin minäkin valita, jos vaihtaa meinaan, mutta oliko välillä niin, että myytiin vain tehostin-foremania?
Re: Minkälainen pitäisi olla tuleva Rincon
Lähetetty: 16 Touko 2016 17:37
Kirjoittaja ViiMax
Roosa999 kirjoitti:sillä toiset tykkää suohippimäisestä hiippailusta ja hitaasti vääntävästä voimalinjasta, kun taasen toinen leiri tykkää revittelystä. Kummallakin oma kannatajakuntansa ja siksi valinta on aina vaikea. Hondasta ei nykyisillä palikoilla saa tonnisonnia millään ja taasen ilman keskipakokytkintä ei tonnisonnit muutu hiipijöiksi.
Niin... mutta kun hondalta edelleen puuttuu tuo revittely-tonnisonni-laite. Onhan hondalla vissiin jo tonninen kone jossain UTV-härpäkkeessä, mutta se ei oiken korvaa tätä puutetta...
Mielestäni hondan olisi nyt viimeistään tehtävä kilpailukykyinen suomonsteri, noita hiipimislaitteita kun malliston alapäästä jo löytyy. Rincconi on pysynyt lähes samanmoisena kymmenen vuotta, veikkaan villisti, että totaali-uudistettua rincconia odotetaan jenkkilässäkin suurella porukalla, myyntiä varmaan olisi
Rincconin uudistaminen ei varmaankaan syö hondalta asiakkaita, vaan päinvastoin. Uskoisimpa jotta moni isompaa hondaa havitellut on vaihtanut merkkiä, koska rinccon on jo niin "vanhanaikainen".
Re: Minkälainen pitäisi olla tuleva Rincon
Lähetetty: 16 Touko 2016 18:44
Kirjoittaja Roosa999
Toisaalta profiili on työkäyttö ja sen mukaan luotettavuus on Hondassa esimerkillinen. Tuollaisen maineen kanssa ollaan todella tarkkana, vaikka markkina sporttitonnia huutaisikin.
Re: Minkälainen pitäisi olla tuleva Rincon
Lähetetty: 16 Touko 2016 19:27
Kirjoittaja ViiMax
Kyllä, olen tässä asiassa täysin samaa mieltä roosan kanssa. Ja malliston radikaali uusiminen (liian nopeasti) sotii nimenomaan tätä vastaan. Nooh, saatiin hondaan sentään etuperään lukko mitä voidaan pitää jo sensaationa, kaikki tulevat uudistukset (ne pienetkin) on täten tervetulleita

Re: Minkälainen pitäisi olla tuleva Rincon
Lähetetty: 24 Touko 2016 19:08
Kirjoittaja Bj Andy
Momentin muunnin,pikkupuoli vaihteistoon, tasurit lukolla eteen ja taakse ja ohjaustehostin... nuo ny alkuun. Nii ja se kilpi.
Siinä utveessä oisi kyllä voimalinja melko valmiina sen kun sulloisi Rinconin sisuksiin.
Re: Minkälainen pitäisi olla tuleva Rincon
Lähetetty: 06 Kesä 2016 17:22
Kirjoittaja Fred Scuttle
Roosa999 kirjoitti:Asiat jotka nostaa painoa:
- Tehostin
- Resuperä
- Kaksoiskytkentälaatikko
- tehokkaampi kone = Isompi -> Kaikkialle vahvempaa materiaalia=lisää painoa
Itse valitsisin edelleen ihan saman mikä nyt on:
TRX500FPE, mutta ilman tehostinta.
Mutta tämä on vain oma mielipide, sillä toiset tykkää suohippimäisestä hiippailusta ja hitaasti vääntävästä voimalinjasta, kun taasen toinen leiri tykkää revittelystä. Kummallakin oma kannatajakuntansa ja siksi valinta on aina vaikea. Hondasta ei nykyisillä palikoilla saa tonnisonnia millään ja taasen ilman keskipakokytkintä ei tonnisonnit muutu hiipijöiksi.
Niin valitsin minäkin.